quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry"
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Waarom heten die dingen zo? Ik bedoel, ze zijn wel lekker maar die naam slaat helemaal nergens op, waarom bei? wat is een bei? waarom noemen ze het niet gewoon een aardbes ofzo?
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry", daar zit geen bij in en de naam slaat tenminste noch ergens op. Ik vind het echt zo dom dat ze voor zulk lekker fruit gewoon zo'n naam hebben bedacht, doet me altijd denken aan aambeien.
Klacht: aardbei wiens naam op aambei lijkt, echt vies
Quote voordat ie weggehaald wordt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Ehm, strawberry?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry", daar zit geen bij in en de naam slaat tenminste noch ergens op. Ik vind het echt zo dom dat ze voor zulk lekker fruit gewoon zo'n naam hebben bedacht, doet me altijd denken aan aambeien.
Engelse strobessen zijn ook lekker!quote:
En het beloofde nog een goed topic te worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Die typo maak ik ook altijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Aarbei, de naam zegt het eigenlijk al
Echt een beláchelijke naam!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt een beláchelijke naam!
In het Engels heten ze immers "banana". Dat sláát tenminste nog ergens op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |