quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry"
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Waarom heten die dingen zo? Ik bedoel, ze zijn wel lekker maar die naam slaat helemaal nergens op, waarom bei? wat is een bei? waarom noemen ze het niet gewoon een aardbes ofzo?
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry", daar zit geen bij in en de naam slaat tenminste noch ergens op. Ik vind het echt zo dom dat ze voor zulk lekker fruit gewoon zo'n naam hebben bedacht, doet me altijd denken aan aambeien.
Klacht: aardbei wiens naam op aambei lijkt, echt vies
Quote voordat ie weggehaald wordt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Ehm, strawberry?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry", daar zit geen bij in en de naam slaat tenminste noch ergens op. Ik vind het echt zo dom dat ze voor zulk lekker fruit gewoon zo'n naam hebben bedacht, doet me altijd denken aan aambeien.
Engelse strobessen zijn ook lekker!quote:
En het beloofde nog een goed topic te worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Die typo maak ik ook altijd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:32 schreef Penisbaard het volgende:
Aarbei, de naam zegt het eigenlijk al
Echt een beláchelijke naam!quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt een beláchelijke naam!
In het Engels heten ze immers "banana". Dat sláát tenminste nog ergens op!
Ja en in Frankrijk heten appels "eppels"quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Nee man. Appel is in het Engels macademia nuts.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt een beláchelijke naam!
In het Engels heten ze immers "banana". Dat sláát tenminste nog ergens op!
ik dacht Apricot =Appel (het begin klopt in ieder geval al)quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee man. Appel is in het Engels macademia nuts.
ohja..quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Chowi het volgende:
Nee man. Appel is in het Engels macademia nuts.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef Orealo het volgende:
[ afbeelding ]
OMG WAT EEN LEKKERE AARDBEI!!
Zeg euh.. appelblauwtje.. ga ff serieus reageren in dit faaltopic zeg...quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:37 schreef bananablues het volgende:
Herkomst
* Het eerste lid is -> aarde, omdat de vruchten dicht bij de grond groeien, evenals in zw. jordgubbe 'aardbei' (lett. 'aardmannetje'), bij jord 'aarde'. Het tweede element is een woord voor 'bes'. Voor de vormen -beire, -besie -> bezie. De huidige vorm -bei < mnl. baye 'bes', is ontleend aan ofra. baie < vulglat. baca (< lat. bacca) 'bes' en de samenstelling met -bei is pas geattesteerd in het vnnl.
Daarom
dit MOET even gequote wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
In het Engels heet een aardbei ook gewoon "cherry", d
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manni weiß was Autos brauchen
I tocht de seem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Gelukkig was dit topic goed voor het bijspijkeren van mijn Engels
Earthbyequote:
Nee, die heten pomme, pomme staat voor appel want pommes frites betekent friet gemaakt van aardappelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:35 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Ja en in Frankrijk heten appels "eppels"
pommes frites? groeien die aan een boom?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, die heten pomme, pomme staat voor appel want pommes frites betekent friet gemaakt van aardappelen
Na jarenlang onderzoek hebben een select groepje Engelse wetenschappers besloten dat de naam 'cherry' het beste past bij de 'aardbei'. In Nederland waren er ooit twee tokkies in de jaren '30 en die zeiden nadat ze aan hun aambeien hadden gekrabd" "goh die rode dingen lijken wel aambeien".quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:29 schreef Drinky het volgende:
Waarom heten die dingen zo? Ik bedoel, ze zijn wel lekker maar die naam slaat helemaal nergens op, waarom bei? wat is een bei? waarom noemen ze het niet gewoon een aardbes ofzo?
Klacht: aardbei wiens naam op aambei lijkt, echt vies
Nu nog een ava.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef luckass het volgende:
Gefeliciteerd TS, je bent de faalhaas van de maand.
Je staat in m'n sig.
Mijn welgemeende excuses.quote:
Moest je daarvoor mijn OP quotenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Na jarenlang onderzoek hebben een select groepje Engelse wetenschappers besloten dat de naam 'cherry' het beste past bij de 'aardbei'. In Nederland waren er ooit twee tokkies in de jaren '30 en die zeiden nadat ze aan hun aambeien hadden gekrabd" "goh die rode dingen lijken wel aambeien".
Engels is geheel superieur aan het Nederlands, over ieder woord is nagedacht. Spoedig zullen wij allen overstappen op het Engels. Want Engels is perfect.
Je usernamequote:Op woensdag 31 maart 2010 18:53 schreef PeterLudolf het volgende:
[..]
Na jarenlang onderzoek hebben een select groepje Engelse wetenschappers besloten dat de naam 'cherry' het beste past bij de 'aardbei'. In Nederland waren er ooit twee tokkies in de jaren '30 en die zeiden nadat ze aan hun aambeien hadden gekrabd" "goh die rode dingen lijken wel aambeien".
Engels is geheel superieur aan het Nederlands, over ieder woord is nagedacht. Spoedig zullen wij allen overstappen op het Engels. Want Engels is perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:00 schreef ManianMan het volgende:
Strawcherry?
Berrychew?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Erg geloofwaardig ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ohja..
uhm..
uhm..
dat was een typo van mij!
woooooooo!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:01 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Chewbacca
jwt togquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Drinky het volgende:
Zo, zijn julile nu klaar met dat offtopic gespam? Dit is een serieus topic dus ik verwacht ook serieuze reacties, jullie zijn tog allemaal volwassen?
kom dan maar eerste met een serieuze OPquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Drinky het volgende:
Zo, zijn julile nu klaar met dat offtopic gespam? Dit is een serieus topic dus ik verwacht ook serieuze reacties, jullie zijn tog allemaal volwassen?
JIJ begint over aardbei = cherry.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Drinky het volgende:
Mijn klacht gaat over aardbei klinkt voor mij als aambei, maar jullie gaan maar door over de Engelse benamingquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
JIJ begint over aardbei = cherry.
Wij lullen alleen maar met je mee.
waarom heb jij een penis als Avatar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mijn klacht gaat over aardbij klinkt voor mij als aambij, maar jullie gaan maar door over de Engelse benaming
Waarom heb jij een klein dik mannetje met een rood pak, grote snor, 2 paar oren en een staart als avater?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waarom heb jij een penis als Avatar?
beeld je jezelf uit?
aardbij? aambij? waarbei?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef Drinky het volgende:
Mijn klacht gaat over aardbij klinkt voor mij als aambij, maar jullie gaan maar door over de Engelse benaming
Flodder is een Italiaanse loodgieter met een fur-fetisj, dat weet toch iedereenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Waarom heb jij een klein dik mannetje met een rood pak, grote snor, 2 paar oren en een staart als avater?
Beeld je jezelf uit?
Echt man, denk eens na over je vragen
Ja sorry gooide de korte ij even door elkaar met de lange. Komt door al die onzin die hier staat over aardbeien. Heb het al aangepastquote:
Maar goed dat het al ff gequote was voordat je het wijzigde.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:34 schreef Drinky het volgende:
Ja sorry gooide de korte ij even door elkaar met de lange. Komt door al die onzin die hier staat over aardbeien. Heb het al aangepast
Omdatquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar goed dat het al ff gequote was voordat je het wijzigde.
Iedereen wel mag weten hoe kansloos je bent.quote:
ja omdat het wel het domste topic is van 2010quote:
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen wel mag weten hoe kansloos je bent.
Dat ook, maar vooral omdat je denkt dat aardbei in het Engels cherry is en omdat je aardbij en aambij fout schrijft.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Drinky het volgende:
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effe
Nee, niet daarom.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja hoor, kansloos omdat ik aardbei een kutnaam vind, maak 't effe
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ook, maar vooral omdat je denkt dat aardbei in het Engels cherry is en omdat je aardbij en aambij fout schrijft.
right.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoor
Ja stoer, met zwaaien win je zeker wel de discussiequote:
Misschien is het dan tijd dat jij wat meer te weten komt, dan kennis van groep 3. Sjonge...quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, jij schrijft het fout want het is aardbei en aambei, en aardbei is voor zover ik het weet gewoon cherry in het Engels hoor
Zover JIJ het weet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, Cheri is de Franse benaming van aardbeiquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:49 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Zover JIJ het weet.
Cherry is fout het is Cheri (mon cheri...bonbon met aardbeitje erin)
ik zeg toch ook "bonbon met aardbei erin"quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, Cheri is de Franse benaming van aardbei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |