knuppel, drugs nodig hebben om een keer te neukenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een heleboel GHB kopen en tenminste een echte meid batsen
En jij bent een mafkeesquote:
Dit is de beste motivational OOIT!quote:
Wat zijn jullie voor retards die elkaar steeds aanmoedigenquote:
Koning!quote:
Die aflevering was echt geweldig.. En ondanks het feit dat ik geen vaste kijker was mis ik DWHN best wel..quote:
Sinds Thomas Acda weg ging vond ik het al een stuk minder. Jan Jaap vd Wal is over het algemeen niet grappig, Harm Edens is per definitie niet grappig en de gasten waren meestal ook niet grappig. De chemie tussen Acda en Heertje maakte het programma IMHO.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef Rossdale het volgende:
Ja hier dus hetzelfde, keek het niet heel vaak maar toch vind ik het jammer dat het weg is. Het was bij vlagen toch wel echt briljant
Dat was het leukste inderdaad, toen Marc Marie kwam verloor ik mijn interesse maar met Jan Jaap was het af en toe wel grappig. Harm vind ik juist wel gortdroog en hij maakt dan ook wel de showquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds Thomas Acda weg ging vond ik het al een stuk minder. Jan Jaap vd Wal is over het algemeen niet grappig, Harm Edens is per definitie niet grappig en de gasten waren meestal ook niet grappig. De chemie tussen Acda en Heertje maakte het programma IMHO.
Ja, hij heeft de perfecte kop om door ander geschreven stukjes op te lezen inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was het leukste inderdaad, toen Marc Marie kwam verloor ik mijn interesse maar met Jan Jaap was het af en toe wel grappig. Harm vind ik juist wel gortdroog en hij maakt dan ook wel de show
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de perfecte kop om door ander geschreven stukjes op te lezen inderdaad
ik zag m gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef AQuila360 het volgende:
Stom ook dat jullie niet zien welke smiley verkeerd was
D'n dieje ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"
ik hoor de meerderheid van de meiden op mijn oude schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"
Haha, ja. weet niet of hij al een keer voorbij is gekomen.. Maar geniaal inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet of deze hier al eens gepost was, maar die fipo is zo briljant
Je dromen najagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
ge-ni-fucking-aal!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet of deze hier al eens gepost was, maar die fipo is zo briljant
Je dromen najagen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef AQuila360 het volgende:
Je wint nu een prijs natuurlijkstarfox adventures lijkt me gigantisch gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gast die heb je toch op Marktplaats voor 5 euro ofzo :Squote:Op woensdag 31 maart 2010 14:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
starfox adventures lijkt me gigantisch gaaf
God, Marc Marie iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was het leukste inderdaad, toen Marc Marie kwam verloor ik mijn interesse maar met Jan Jaap was het af en toe wel grappig. Harm vind ik juist wel gortdroog en hij maakt dan ook wel de show
Bij DWDD zit die ook altijd zo ja beetje dat neppe zenuwachtige gedoe dat is echt niet leuk maar blijkbaar hebben hun dat niet door :Squote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God, Marc Marie idd
Ja, nee, neehee, en toen kwam ons tante op bezoek, jaaahaa, echt waar hoor, en die ging dan altijd zo van, nee, zo, of toch, nou ja, die ging dan altijd zoiets en dan zei ons oom meestal zoiets van, want ja, die was, jaha, echt waar, nee, die was ontzettend bezig met, jaha.
En insert random 'hihi's door deze tekst heen.
Schande dat dat stomme drankje van je de naam van deze bruut draagtquote:
overkill was never so epicquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schande dat dat stomme drankje van je de naam van deze bruut draagt
[ afbeelding ]
niet veelquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast die heb je toch op Marktplaats voor 5 euro ofzo :S
Wat let je om die te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd. Die vent is echt spuugirritant met zijn nichtelijke piepstemmetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
God, Marc Marie idd
Ja, nee, neehee, en toen kwam ons tante op bezoek, jaaahaa, echt waar hoor, en die ging dan altijd zo van, nee, zo, of toch, nou ja, die ging dan altijd zoiets en dan zei ons oom meestal zoiets van, want ja, die was, jaha, echt waar, nee, die was ontzettend bezig met, jaha.
En insert random 'hihi's door deze tekst heen.
Ik dus nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Die vent is echt spuugirritant met zijn nichtelijke piepstemmetje.
Nee, jaaaa, echt waar. Neee, jaaaaa, neee, echt waar.
@AQ,
Als je goed oplet zie je wie er in de 'negeerstand' staan
Goed opgelet!!quote:
Gaaf ding idd! OVERKILL is wel een mooie woord erbij jaquote:
mee bezig!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaf ding idd! OVERKILL is wel een mooie woord erbij ja
Koop STARFOX dan jong
ik heb al mensen die het aanbieden mails gestuurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
lol hoe bedoel je?
Heb je een bod uitgebracht ? van 800 centen incl verzenden ofzo?
Vet!quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:19 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb al mensen die het aanbieden mails gestuurt
ik wacht even af wie er reageert
het heeft in Amsterdam net nog gehageldquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Lekker gesport en mijn laatste B12 shotje gehad![]()
Zo naar het werk fietsen, en juist dan begint het te regen
Je kreeg er toch geen op je kupke he Misan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:22 schreef Misan het volgende:
[..]
het heeft in Amsterdam net nog gehageld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |