knuppel, drugs nodig hebben om een keer te neukenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:25 schreef Charlie_Waffles het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook een heleboel GHB kopen en tenminste een echte meid batsen
En jij bent een mafkeesquote:
Dit is de beste motivational OOIT!quote:
Wat zijn jullie voor retards die elkaar steeds aanmoedigenquote:
Koning!quote:
Die aflevering was echt geweldig.. En ondanks het feit dat ik geen vaste kijker was mis ik DWHN best wel..quote:
Sinds Thomas Acda weg ging vond ik het al een stuk minder. Jan Jaap vd Wal is over het algemeen niet grappig, Harm Edens is per definitie niet grappig en de gasten waren meestal ook niet grappig. De chemie tussen Acda en Heertje maakte het programma IMHO.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef Rossdale het volgende:
Ja hier dus hetzelfde, keek het niet heel vaak maar toch vind ik het jammer dat het weg is. Het was bij vlagen toch wel echt briljant
Dat was het leukste inderdaad, toen Marc Marie kwam verloor ik mijn interesse maar met Jan Jaap was het af en toe wel grappig. Harm vind ik juist wel gortdroog en hij maakt dan ook wel de showquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds Thomas Acda weg ging vond ik het al een stuk minder. Jan Jaap vd Wal is over het algemeen niet grappig, Harm Edens is per definitie niet grappig en de gasten waren meestal ook niet grappig. De chemie tussen Acda en Heertje maakte het programma IMHO.
Ja, hij heeft de perfecte kop om door ander geschreven stukjes op te lezen inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was het leukste inderdaad, toen Marc Marie kwam verloor ik mijn interesse maar met Jan Jaap was het af en toe wel grappig. Harm vind ik juist wel gortdroog en hij maakt dan ook wel de show
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de perfecte kop om door ander geschreven stukjes op te lezen inderdaad
ik zag m gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef AQuila360 het volgende:
Stom ook dat jullie niet zien welke smiley verkeerd was
D'n dieje ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"
ik hoor de meerderheid van de meiden op mijn oude schoolquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Marokkanen doen het erg goed op het witte doek, maar ze doen het ook erg goed op scooters, beveiligingscamera's en minderjarige meisjes"
Haha, ja. weet niet of hij al een keer voorbij is gekomen.. Maar geniaal inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik weet niet of deze hier al eens gepost was, maar die fipo is zo briljant
Je dromen najagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |