Die knuffelsmeisje van jou was heerlijk Toreroquote:
De kunst van het stiekem lurken is niet reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
er missen een paar mensen.
oja, ik lag al (in bed.
Ja, geen probleem. Het was een mond vol voor d'r, maar ze deed haar taken heel behoorlijk...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die knuffelsmeisje van jou was heerlijk Torero
Heb je een beetje vermaakt met mijn krengel?
Kreaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
er missen een paar mensen.
oja, ik lag al (in bed.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Het was een mond vol voor d'r, maar ze deed haar taken heel behoorlijk...
Ja, Thrust, je hebt wat gemist....quote:
Heftig weekend gehad.quote:
Heerlijke rel OPquote:
RZ is oke, ole olequote:
dat dus! ben alweer laat, sesamstraat is allang afgelopenquote:
Koppijn van de Bavaria, net als ik?quote:
Dat.quote:
Aaaaah, ben je nu een man of nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Thrust, je hebt wat gemist....
Jij een goed weekend gehad?
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het welquote:
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Jij bent ook liefquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Top!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjemisschien dat we de volgende keer wel langskomen
India? You freakin' lucky bastardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
pff...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijk)
Nee man, Indianen....quote:
Het enthousiasme is ontroerendquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
Oh ja, en Barcelona had uiteindelijk gewonnen met 0-1quote:
Que bliksembezoek was jij zeker het tofste.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff...zie ik niet zo... we zijn juist de "toffe"mensen ... o yeah
Een soort Stalinisme noem ik het!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
Leuk gesprek met je gehad!
Kzaggut. Hoe laat checkten jullie uit?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, en Barcelona had uiteindelijk gewonnen met 0-1
Deze houding vasthouden met een meid, en je zit gebakken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al die veren in mijn reet, hoe moet ik nou nog zitten?
Niet, pronken als een Pauwquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
het anti alcohol beleidquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja...zekers .....
waarom is er eigenlijk geen smiley die een biertje omhoog houdt?
<<< deze past niet echt he
Dat had ik ook al tegen je gezegd, en ik heb je nog niet eens IRL gezien.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
12:00 om precies te zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kzaggut. Hoe laat checkten jullie uit?
Mij niet eensquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb mij voornamelijk over Torero en Krea verbaasd.Ik had ze niet zo tof verwacht.
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
Alleen jammer van het lijstje van wie met wie sliepquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.
Die lijken me sowieso wel tof IRL, puur door hun reacties.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb mij voornamelijk over Torero en Krea verbaasd.Ik had ze niet zo tof verwacht.
Ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
ik ben niet lief en al helemaal niet schattigquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.
Neuh, dat wisten we zo ook wel, hè?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen jammer van het lijstje van wie met wie sliep
vond ik niet echt nodig
Wellusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet lief en al helemaal niet schattig
Dan ga ik het anders zeggen: ik vind je lief.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet lief en al helemaal niet schattig
Volgende keer verwacht ik dat jij er ook bij bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En FF natuurlijk, alleen al vanwege zijn muzieksmaak.
Niet nodig om hier te postenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, dat wisten we zo ook wel, hè?
15:00 ofzo. Toen jij belde, waren we nog...eh... "bezig".quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
12:00 om precies te zijn
Heb krengel op de trein naar huis gezet, en ik moest om 14:00 voetballen
En jullie?
Whaha, dat dacht ik alquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15:00 ofzo. Toen jij belde, waren we nog...eh... "bezig".
Mwoah, dat hebben jullie ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, denk ik. Hier gaat het al weken over orgie zus, orgie zo, dat is de goden verzoeken natuurlijk.quote:
Afgelopen vrijdag bij mn beste vriendin wat moois leren kennen (net in de trein op gehad, geweldig, lekker wegdromen):quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En FF natuurlijk, alleen al vanwege zijn muzieksmaak.
Wie?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
STING & Q ontbreken op het gastenlijstje
Fluffy. Maar in bed een beest.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Heeee, ik ben helemaal geen geile meidLief en schattig past beter vind ik
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, dat hebben jullie ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, denk ik. Hier gaat het al weken over orgie zus, orgie zo, dat is de goden verzoeken natuurlijk.
De leukste van het stelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
Je bent geil, puntquote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Heeee, ik ben helemaal geen geile meidLief en schattig past beter vind ik
Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.
Niet echt netjes IMO
Massages en bijbehorende zaken waren belangrijker.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whaha, dat dacht ik alDaarom belde ik maar 1x. Ontbijt gemist zeker ?
Jij belde trouwens zaterdag wel op tijd
Hé, je weet hoe het gaat in dit topic. Iedereen die er niet bij was roddelt en oordeelt het hardst.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.
Niet echt netjes IMO
Ik denk het wel.quote:
Vlak na de meet heeft iemand even een mini-boebiedoelijstje gemaakt. Mooi voor Ripley's lijstje. En daar was in te lezen wie het met wie deed, maar daar zat voor mij iig geen verrassing bij.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
Waar is die lijstquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vlak na de meet heeft iemand even een mini-boebiedoelijstje gemaakt. Mooi voor Ripley's lijstje. En daar was in te lezen wie het met wie deed, maar daar zat voor mij iig geen verrassing bij.
Zie je nou RZ, ik ben niet liefquote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt netjes IMO
Een lijst wat al algemeen bekend wasquote:
Valt me tegen dat je niet goed op de hoogte bentquote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]sliepen die dan ook met elkaar?
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zie je nou RZ, ik ben niet lief
Jawel.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zie je nou RZ, ik ben niet lief
iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deed
Nou, het is nou niet echt een staatsgeheim dat jij het met Krengel doet.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deed
Daarom wil ik m nog wel zienquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een lijst wat al algemeen bekend was
Maar toch...
Ja, maar wie ben jij om dat te posten?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijn
Nee, duhquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het is nou niet echt een staatsgeheim dat jij het met Krengel doet.
Ik weet niet in welk topic hij stond maar ik kan hem wel even herhalen.quote:
Dat is alles.quote:Wie hebben er geneukt?
Krengetje en Firefox
Torero en Knuffelmeisje
Samzz en Krea
StBabylon en een onbekend gebleven scharrel.
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wistquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar wie ben jij om dat te posten?
Hmmmmquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic hij stond maar ik kan hem wel even herhalen.
[..]
Dat is alles.
Voorquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
En is die lijst van voor of na de orgie?
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
ssssstttttt!!! verklap nou niet teveelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
Dan klopt ie sowieso niet.quote:
Je weet hoe open ik ben.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ssssstttttt!!! verklap nou niet teveel
Nee, dat was geen nieuws eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan klopt ie sowieso niet.
Oh en dat knuffelmeisje en ik neuken, was dat nieuws dan??![]()
Dit weekend was het wel erg vaak trouwens.
Jammer dat jij het zo ziet. Zeker voor iemand die niet bepaald nadrukkelijk aanwezig was op de meetquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wist
Het waren inderdaad geen verrassende, schokkende stelletjesquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wist
nieuw record gevestigd?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mij niet hoor. Post maar lekker onvolledige informatie!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik snap het probleem niet, grote bekken van orgie hier, orgie daar en als er dan een lijstje komt, berustend op de waarheid en algemeen bekend, wordt er ophef over gemaakt.
Ik ben geen stelletje?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijn![]()
Dat zei ik net dus ook al.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik snap het probleem niet, grote bekken van orgie hier, orgie daar en als er dan een lijstje komt, berustend op de waarheid en algemeen bekend, wordt er ophef over gemaakt.
Achter elkaar wel. Het was Spuit 11.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mij niet hoor. Post maar lekker onvolledige informatie!
He megje, bleef je niet slapen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje!quote:
Meiske. Ben je al wat beter?quote:
ja dat wilde ik maar jij reageerde niet op mn sms dus dacht dat je het niet gezien had dus dat vond ik dan weer beetje lullig dus toch maar even heel veel moeite gedaanquote:
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin inquote:
Oh jeequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
ahquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de kwalificaties voor beide niet
Dat klinkt als een heftig griepjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
klinkt allesbehalve fijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is zeker balen.... *engel denkt aan wat advies als drink een pak sientje leeg of lekkere warm thee (chocomelk of zo) en lekker terug onder de wol ....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
RZ --> Tijnbrein?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
Nee, dat is namelijk compleet incorrecte informatie.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RZ --> Tijnbrein?
Mag ik 'em toevoegen, pleassseeee!
Nee, ik doe niet aan lijsten. Ik maak ze niet, ik lees ze niet, ik kom er niet op voor.quote:
Sorry, zal hem verbeteren...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk compleet incorrecte informatie.
jawel. Je staat sowieso in de userslist van fokquote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lijsten. Ik maak ze niet, ik lees ze niet, ik kom er niet op voor.
Ook niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, zal hem verbeteren...
Tijnbrein ---> RZ?
Onvoorkombare noodzaak. Verder, geen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel. Je staat sowieso in de userslist van fok
Wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet.
Punt 1: hij was eerder weg dan ik
punt 2: ik heb die gevoelens niet.
Je staat op mijn lijstje.quote:
Op van wie nietquote:
Happen naar Pijnenburgquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet.
Punt 1: hij was eerder weg dan ik
punt 2: ik heb die gevoelens niet.
Waar het hart vol van is...quote:
Is het al weer zo laat?quote:
Zal m es luisteren...quote:
Je staat in ieder geval op de lijst van Torero en ikquote:
Sja... Keuzes.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook wat. Is eerst je hart ervan vol, daarna je mond.
hehe....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een gezonde jonge dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik daar weer vanaf?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je staat in ieder geval op de lijst van Torero en ik
Niet. Ik heb je tieten gevoeld.quote:
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhmquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...![]()
Of gaat die niet zo?
Wat voor lijst is het dan?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhm)
Ik heb een hoop monden gevuld, afgelopen weekend...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhm)
Ze waren niet zo groot, dus je voelde het niet zo...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor lijst is het dan?
En jij zat aan m'n tieten
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht niet van krengelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor lijst is het dan?
En jij zat aan m'n tieten
Jij bent de eerste die dat ooit tegen me zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze waren niet zo groot, dus je voelde het niet zo...
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef STING het volgende:
[..]dat wil jij wel weten he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent me.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die dat ooit tegen me zegt
Nee hequote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef STING het volgende:
[..]
En zij mocht wel aan Samzzz zitten, niet eerlijk
True. Maar ik heb het wel degelijk gevoeld, do not worry.quote:
pffff.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja uh als iemand A zegt, verwacht ik ook een B.
Bona nit!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, ik hou het vanavond voor gezien
Truste
Ohooooo, wie komt daar naar bovenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.
....als je opgegeild wil worden, ga je maar pmen.... tss
weltrusten... sleep tightquote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
Slaap lekker, honeyquote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
mijn alter-ego >>> duivelinnetjequote:
Trusten.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
Nah jah zeg, wat zijn dat voor uitspraken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.
....als je opgegeild wil worden, ga je maar pmen.... tss
Ga er nu eens lekker in mee, Stingetjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah zeg, wat zijn dat voor uitspraken.
Jij hebt het over gedachtes, die je vervolgens niet uitspreekt
idd. gedachten ....ga ze maar lezenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah zeg, wat zijn dat voor uitspraken.
Jij hebt het over gedachtes, die je vervolgens niet uitspreekt
Plastikman klinkt goed.quote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
naja ... ook gedachten raden geloof ik ...of waren dat die twee kleine meisjes?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk kijk dat programma nooit.
ik een keertje (in een wat zal ik eens doen bui....)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk kijk dat programma nooit.
Houden zo. Een jankede Patty Brard gun je niemand op zijn/haar netvliesquote:
Oh gosh, neverquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houden zo. Een jankede Patty Brard gun je niemand op zijn/haar netvlies
Richie Hawtin (aka Plastikman) is dan ook één van de grondleggers van de minimal techno.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef -Engel- het volgende:
anyway ik heb net besloten dat ik morgen misschien eens om 6.00 moet gaan opstaan....
dus... ik ga naar bed...
morgen ben ik er wel weer. (zal wel laat worden.. ik moet eerst nog mijn weekendje brussel fixen)
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef -Engel- het volgende:
anyway ik heb net besloten dat ik morgen misschien eens om 6.00 moet gaan opstaan....
dus... ik ga naar bed...
morgen ben ik er wel weer. (zal wel laat worden.. ik moet eerst nog mijn weekendje brussel fixen)
Slaap lekker Engel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:09 schreef -Engel- het volgende:
dus... ik ga naar bed...
goeie stelling toch?quote:
maar ben je het er ook mee eens?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:17 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kan ik iig niet tegen op
laturrrr [/amsterdams accent mét zachte g]quote:
Verbeterd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houden zo. Patty Brard gun je niemand op zijn/haar netvlies
Dat is inderdaad erg vervelend. Sterkte met deze situatiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:22 schreef Mido85 het volgende:
Ik ben aan de kant gezet door m'n vriendin dit weekend. Zag het totaal niet aankomen. Niet leuk.
Dat.quote:
mijn stemming, niet tegen jou gerichtquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn stemming, niet tegen jou gericht![]()
![]()
![]()
Hoezo, maar niet helemaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef vencodark het volgende:
Groot nieuws!
Ricky Martin eindelijk uit de kast
Maar niet helemaal.
Nou, het leek er al jaaaaaren zeer sterk op dat hij homo is, dus zeer verrassend vind ik het niet. Dat bedoel ik eigenlijk. Geruchten lopen al jaren (niet dat die alles zeggen).quote:
Ja, dat is inderdaad ook zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:38 schreef vencodark het volgende:
Nou, het leek er al jaaaaaren zeer sterk op dat hij homo is, dus zeer verrassend vind ik het niet. Dat bedoel ik eigenlijk. Geruchten lopen al jaren (niet dat die alles zeggen).
Ooh zo. Nee dan snap ik de verwarring zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad ook zoIk dacht dat jij ergens uit het nieuwsbericht had gehaald dat het tóch niet zo was, zo klonk het voor mij
En ik kon dat niet vinden..
heyheyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:36 schreef DR34M3R het volgende:
Hey duim! Nog altijd je geduld niet verloren?
Dat bedoelde ik niet, ik had een andere terugkomst in gedachten, iets over "in mijn tijd kregen we nog wel Nederlands op school"quote:
Die homo, jongen!quote:
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik had een andere terugkomst in gedachten, iets over "in mijn tijd kregen wel nog wel Nederlands op school".
Ik zag het nu zelfsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.
En ja, het ergste is nog dat ik gister FF er nog min of meer op aansprak en hem deze regel nog uitlegde, terwijl ik hm zelf eigenlijk altijd toepas.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyhey
ben je gek ik ben zo geduldig als wat (maar ook gelukkig)
Normaal had ik je niet verbeterd meer hoor, maar ja, mij aanvallen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.
En ja, het ergste is nog dat ik gister FF er nog min of meer op aansprak en hem deze regel nog uitlegde, terwijl ik hm zelf eigenlijk altijd toepas.
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitleg en opmerking van gister?
Mijn geduld is wel opquote:
beetje ongeduldig tiepje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn geduld is wel op. Verder alles wel ok hoor
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef Duimelot het volgende:
het kan allemaal nog veel erger.....
jouwn fauwtje vald egt wel mee!
Het was gewoon karmaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.![]()
Ik faalde wel keihard na mijn opmerking tegen FF gister. Hij zet altijd jouw met een w, juist als het niet van toepassing is.
zoveel mensen die dat fout doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.![]()
Ik faalde wel keihard na mijn opmerking tegen FF gister. Hij zet altijd jouw met een w, juist als het niet van toepassing is.
een orgiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nog sensationele dingen gemist op de meet?
Nee, het is gewoon gemeen. Ik heb dit niet verdiend!quote:
Ja maar hij doet het altijd en gister vond ik het tijd iets te zeggen. Ik bleef wel subtiel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel mensen die dat fout doen
ach tis maar fok ik denk zelf ook totaal niet na als ik iets schrijf dus zal de laatste zijn die mensen er op wijs.
al heb ik gister in een ander topic wel even moeten reageren toen mensen 1.85cm lekker lang vonden
Iets sensationeels.quote:een orgie
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nog sensationele dingen gemist op de meet?
ik was er niet weet t verder niet, wat ik hier gelezen heb was dat t sensationeelste wat er gebeurd isquote:
wie weet posten er enkele over 9mnd in oudquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt dat nou eens oud, dat aflebberen op meets.
Nooit, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt dat nou eens oud, dat aflebberen op meets.
maar blijkt dat nu ook publiekelijk de vrouwen onderling bezig zijn, dus volgende keer bespring ik jouquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:57 schreef Lily-Ella het volgende:
Mannen die zeggen "Ik wil niet afspreken als we toch geen seks gaan hebben" verdienen een nekschotEerlijkheid word overschat
Ja, in dat opzicht is duidelijkheid wel weer fijn hequote:
en ga je afspreken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht is duidelijkheid wel weer fijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |