Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mij niet hoor. Post maar lekker onvolledige informatie!
He megje, bleef je niet slapen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan klopt ie sowieso niet.
Oh en dat knuffelmeisje en ik neuken, was dat nieuws dan??![]()
Dit weekend was het wel erg vaak trouwens.
Knuffelmeisje!quote:
Meiske. Ben je al wat beter?quote:
ja dat wilde ik maar jij reageerde niet op mn sms dus dacht dat je het niet gezien had dus dat vond ik dan weer beetje lullig dus toch maar even heel veel moeite gedaanquote:
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin inquote:
Oh jeequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
ahquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de kwalificaties voor beide niet
Dat klinkt als een heftig griepjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
klinkt allesbehalve fijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is zeker balen.... *engel denkt aan wat advies als drink een pak sientje leeg of lekkere warm thee (chocomelk of zo) en lekker terug onder de wol ....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
RZ --> Tijnbrein?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |