Die knuffelsmeisje van jou was heerlijk Toreroquote:
De kunst van het stiekem lurken is niet reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
er missen een paar mensen.
oja, ik lag al (in bed.
Ja, geen probleem. Het was een mond vol voor d'r, maar ze deed haar taken heel behoorlijk...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die knuffelsmeisje van jou was heerlijk Torero
Heb je een beetje vermaakt met mijn krengel?
Kreaquote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
er missen een paar mensen.
oja, ik lag al (in bed.
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, geen probleem. Het was een mond vol voor d'r, maar ze deed haar taken heel behoorlijk...
Ja, Thrust, je hebt wat gemist....quote:
Heftig weekend gehad.quote:
Heerlijke rel OPquote:
RZ is oke, ole olequote:
dat dus! ben alweer laat, sesamstraat is allang afgelopenquote:
Koppijn van de Bavaria, net als ik?quote:
Dat.quote:
Aaaaah, ben je nu een man of nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Thrust, je hebt wat gemist....
Jij een goed weekend gehad?
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het welquote:
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Jij bent ook liefquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Top!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjemisschien dat we de volgende keer wel langskomen
India? You freakin' lucky bastardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
pff...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijk)
Nee man, Indianen....quote:
Het enthousiasme is ontroerendquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
Oh ja, en Barcelona had uiteindelijk gewonnen met 0-1quote:
Que bliksembezoek was jij zeker het tofste.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff...zie ik niet zo... we zijn juist de "toffe"mensen ... o yeah
Een soort Stalinisme noem ik het!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
Leuk gesprek met je gehad!
Kzaggut. Hoe laat checkten jullie uit?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, en Barcelona had uiteindelijk gewonnen met 0-1
Deze houding vasthouden met een meid, en je zit gebakken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Al die veren in mijn reet, hoe moet ik nou nog zitten?
Niet, pronken als een Pauwquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
het anti alcohol beleidquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja...zekers .....
waarom is er eigenlijk geen smiley die een biertje omhoog houdt?
<<< deze past niet echt he
Dat had ik ook al tegen je gezegd, en ik heb je nog niet eens IRL gezien.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef RealZeus het volgende:
12:00 om precies te zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kzaggut. Hoe laat checkten jullie uit?
Mij niet eensquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb mij voornamelijk over Torero en Krea verbaasd.Ik had ze niet zo tof verwacht.
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi!
Alleen jammer van het lijstje van wie met wie sliepquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.
Die lijken me sowieso wel tof IRL, puur door hun reacties.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb mij voornamelijk over Torero en Krea verbaasd.Ik had ze niet zo tof verwacht.
Ik welquote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef RealZeus het volgende:
ik ben niet lief en al helemaal niet schattigquote:Op maandag 29 maart 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En over veren uitdelen gesproken: jij bent een lief meisje.
Neuh, dat wisten we zo ook wel, hè?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alleen jammer van het lijstje van wie met wie sliep
vond ik niet echt nodig
Wellusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet lief en al helemaal niet schattig
Dan ga ik het anders zeggen: ik vind je lief.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben niet lief en al helemaal niet schattig
Volgende keer verwacht ik dat jij er ook bij bent!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En FF natuurlijk, alleen al vanwege zijn muzieksmaak.
Niet nodig om hier te postenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neuh, dat wisten we zo ook wel, hè?
15:00 ofzo. Toen jij belde, waren we nog...eh... "bezig".quote:Op maandag 29 maart 2010 23:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
12:00 om precies te zijn
Heb krengel op de trein naar huis gezet, en ik moest om 14:00 voetballen
En jullie?
Whaha, dat dacht ik alquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
15:00 ofzo. Toen jij belde, waren we nog...eh... "bezig".
Mwoah, dat hebben jullie ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, denk ik. Hier gaat het al weken over orgie zus, orgie zo, dat is de goden verzoeken natuurlijk.quote:
Afgelopen vrijdag bij mn beste vriendin wat moois leren kennen (net in de trein op gehad, geweldig, lekker wegdromen):quote:Op maandag 29 maart 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
En FF natuurlijk, alleen al vanwege zijn muzieksmaak.
Wie?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
STING & Q ontbreken op het gastenlijstje
Fluffy. Maar in bed een beest.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Heeee, ik ben helemaal geen geile meidLief en schattig past beter vind ik
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, dat hebben jullie ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, denk ik. Hier gaat het al weken over orgie zus, orgie zo, dat is de goden verzoeken natuurlijk.
De leukste van het stelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
Je bent geil, puntquote:Op maandag 29 maart 2010 23:14 schreef Samzz het volgende:
Heeee, ik ben helemaal geen geile meidLief en schattig past beter vind ik
Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.
Niet echt netjes IMO
Massages en bijbehorende zaken waren belangrijker.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whaha, dat dacht ik alDaarom belde ik maar 1x. Ontbijt gemist zeker ?
Jij belde trouwens zaterdag wel op tijd
Hé, je weet hoe het gaat in dit topic. Iedereen die er niet bij was roddelt en oordeelt het hardst.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat er maar lekker omheen gedraaid worden. Dat vind ik veel leuker dan open en bloot te posten wie met wie geneukt heeft. Zeker als je er niet 1 van was.
Niet echt netjes IMO
Ik denk het wel.quote:
Vlak na de meet heeft iemand even een mini-boebiedoelijstje gemaakt. Mooi voor Ripley's lijstje. En daar was in te lezen wie het met wie deed, maar daar zat voor mij iig geen verrassing bij.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef STING het volgende:
Zeg.
Waar is die lijstquote:Op maandag 29 maart 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vlak na de meet heeft iemand even een mini-boebiedoelijstje gemaakt. Mooi voor Ripley's lijstje. En daar was in te lezen wie het met wie deed, maar daar zat voor mij iig geen verrassing bij.
Zie je nou RZ, ik ben niet liefquote:Op maandag 29 maart 2010 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt netjes IMO
Een lijst wat al algemeen bekend wasquote:
Valt me tegen dat je niet goed op de hoogte bentquote:Op maandag 29 maart 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]sliepen die dan ook met elkaar?
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deedquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zie je nou RZ, ik ben niet lief
Jawel.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zie je nou RZ, ik ben niet lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |