Dat.quote:
Aaaaah, ben je nu een man of nietquote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Koppijn van de Bavaria, net als ik?
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Thrust, je hebt wat gemist....
Jij een goed weekend gehad?
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het welquote:
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Jij bent ook liefquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef -Engel- het volgende:
nu ben ik toch echt er geweest en nu sta ik nog niet in het rijtje... pffffffffffff
Top!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef Thrust het volgende:
[..]
ach lekker bij mijn eigen knuffelmeisjemisschien dat we de volgende keer wel langskomen
India? You freakin' lucky bastardquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
pff...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had alleen de aanmelders overgenomen, zorry. Weet niet of iedereen zijn aanwezigheid publiekelijk op prijs stelt (want meets zijn alleen voor losers natuurlijk)
Nee man, Indianen....quote:
Het enthousiasme is ontroerendquote:Op maandag 29 maart 2010 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 dagen feesten en een dag bezig met visum voor India.
Maar hij is binnen!!!!
Oh ja, en Barcelona had uiteindelijk gewonnen met 0-1quote:
Que bliksembezoek was jij zeker het tofste.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pff...zie ik niet zo... we zijn juist de "toffe"mensen ... o yeah
Een soort Stalinisme noem ik het!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als iemand mij positief heeft verbaasd is RZ het wel![]()
Samzz is net zo lekker als ik dacht en Torero en knuffelmeisje net zo leuk IRL als ik dacht
ja...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
Leuk gesprek met je gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |