iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deed
Nou, het is nou niet echt een staatsgeheim dat jij het met Krengel doet.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb verder geen problemen met je, maar vond het totaal overbodig wat je deed
Daarom wil ik m nog wel zienquote:Op maandag 29 maart 2010 23:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een lijst wat al algemeen bekend was
Maar toch...
Ja, maar wie ben jij om dat te posten?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijn
Nee, duhquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het is nou niet echt een staatsgeheim dat jij het met Krengel doet.
Ik weet niet in welk topic hij stond maar ik kan hem wel even herhalen.quote:
Dat is alles.quote:Wie hebben er geneukt?
Krengetje en Firefox
Torero en Knuffelmeisje
Samzz en Krea
StBabylon en een onbekend gebleven scharrel.
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wistquote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar wie ben jij om dat te posten?
Hmmmmquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic hij stond maar ik kan hem wel even herhalen.
[..]
Dat is alles.
Voorquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
En is die lijst van voor of na de orgie?
Ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
ssssstttttt!!! verklap nou niet teveelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
Sta ik op de lijst?![]()
Dan klopt ie sowieso niet.quote:
Je weet hoe open ik ben.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ssssstttttt!!! verklap nou niet teveel
Nee, dat was geen nieuws eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan klopt ie sowieso niet.
Oh en dat knuffelmeisje en ik neuken, was dat nieuws dan??![]()
Dit weekend was het wel erg vaak trouwens.
Jammer dat jij het zo ziet. Zeker voor iemand die niet bepaald nadrukkelijk aanwezig was op de meetquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wist
Het waren inderdaad geen verrassende, schokkende stelletjesquote:Op maandag 29 maart 2010 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iemand die op de meet was en toen er gevraagd wet wie het met wie deed daar antwoord op gaf, een antwoord dat al algemeen bekend was dus doe niet zo moeilijk man, ik had ook een apart topic kunnen openen of het in boebiedoes topic kunnen posten, heb t alleen hier neergezet waar iedereen dat toch al wist
nieuw record gevestigd?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mij niet hoor. Post maar lekker onvolledige informatie!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik snap het probleem niet, grote bekken van orgie hier, orgie daar en als er dan een lijstje komt, berustend op de waarheid en algemeen bekend, wordt er ophef over gemaakt.
Ik ben geen stelletje?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedereen wist hier al dat jullie allemaal stelletjes zijn![]()
Dat zei ik net dus ook al.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ach ik snap het probleem niet, grote bekken van orgie hier, orgie daar en als er dan een lijstje komt, berustend op de waarheid en algemeen bekend, wordt er ophef over gemaakt.
Achter elkaar wel. Het was Spuit 11.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door mij niet hoor. Post maar lekker onvolledige informatie!
He megje, bleef je niet slapen?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Knuffelmeisje!quote:
Meiske. Ben je al wat beter?quote:
ja dat wilde ik maar jij reageerde niet op mn sms dus dacht dat je het niet gezien had dus dat vond ik dan weer beetje lullig dus toch maar even heel veel moeite gedaanquote:
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin inquote:
Oh jeequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
ahquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb de kwalificaties voor beide niet
Dat klinkt als een heftig griepjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
oo ik voel me zo klote, mn longen liggen iedere keer voor me op de vloer, de griep heeft me te pakken denk ik, zoooo geen zin in
klinkt allesbehalve fijnquote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
dat is zeker balen.... *engel denkt aan wat advies als drink een pak sientje leeg of lekkere warm thee (chocomelk of zo) en lekker terug onder de wol ....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
RZ --> Tijnbrein?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 29 maart 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ik dus niet op voor dien te komen
Nee, dat is namelijk compleet incorrecte informatie.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RZ --> Tijnbrein?
Mag ik 'em toevoegen, pleassseeee!
Nee, ik doe niet aan lijsten. Ik maak ze niet, ik lees ze niet, ik kom er niet op voor.quote:
Sorry, zal hem verbeteren...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk compleet incorrecte informatie.
jawel. Je staat sowieso in de userslist van fokquote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lijsten. Ik maak ze niet, ik lees ze niet, ik kom er niet op voor.
Ook niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sorry, zal hem verbeteren...
Tijnbrein ---> RZ?
Onvoorkombare noodzaak. Verder, geen.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel. Je staat sowieso in de userslist van fok
Wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet.
Punt 1: hij was eerder weg dan ik
punt 2: ik heb die gevoelens niet.
Je staat op mijn lijstje.quote:
Op van wie nietquote:
Happen naar Pijnenburgquote:Op maandag 29 maart 2010 23:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook niet.
Punt 1: hij was eerder weg dan ik
punt 2: ik heb die gevoelens niet.
Waar het hart vol van is...quote:
Is het al weer zo laat?quote:
Zal m es luisteren...quote:
Je staat in ieder geval op de lijst van Torero en ikquote:
Sja... Keuzes.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is ook wat. Is eerst je hart ervan vol, daarna je mond.
hehe....quote:Op maandag 29 maart 2010 23:42 schreef STING het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent een gezonde jonge dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik daar weer vanaf?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je staat in ieder geval op de lijst van Torero en ik
Niet. Ik heb je tieten gevoeld.quote:
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhmquote:Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is...![]()
Of gaat die niet zo?
Wat voor lijst is het dan?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhm)
Ik heb een hoop monden gevuld, afgelopen weekend...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ongeveer... maar in dit geval... omdat de mond zo leeg is... (uhm)
Ze waren niet zo groot, dus je voelde het niet zo...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor lijst is het dan?
En jij zat aan m'n tieten
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht niet van krengelquote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat voor lijst is het dan?
En jij zat aan m'n tieten
Jij bent de eerste die dat ooit tegen me zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 23:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze waren niet zo groot, dus je voelde het niet zo...
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:50 schreef STING het volgende:
[..]dat wil jij wel weten he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent me.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die dat ooit tegen me zegt
Nee hequote:Op maandag 29 maart 2010 23:53 schreef STING het volgende:
[..]
En zij mocht wel aan Samzzz zitten, niet eerlijk
True. Maar ik heb het wel degelijk gevoeld, do not worry.quote:
pffff.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ja uh als iemand A zegt, verwacht ik ook een B.
Bona nit!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, ik hou het vanavond voor gezien
Truste
Ohooooo, wie komt daar naar bovenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.
....als je opgegeild wil worden, ga je maar pmen.... tss
weltrusten... sleep tightquote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
Slaap lekker, honeyquote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
mijn alter-ego >>> duivelinnetjequote:
Trusten.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
Truste
Nah jah zeg, wat zijn dat voor uitspraken.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pffff.
....als je opgegeild wil worden, ga je maar pmen.... tss
Ga er nu eens lekker in mee, Stingetjequote:Op maandag 29 maart 2010 23:58 schreef STING het volgende:
[..]
Nah jah zeg, wat zijn dat voor uitspraken.
Jij hebt het over gedachtes, die je vervolgens niet uitspreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |