Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankzij mijn uitleg en opmerking van gister?
Mijn geduld is wel opquote:
beetje ongeduldig tiepje?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn geduld is wel op. Verder alles wel ok hoor
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:46 schreef Duimelot het volgende:
het kan allemaal nog veel erger.....
jouwn fauwtje vald egt wel mee!
Het was gewoon karmaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.![]()
Ik faalde wel keihard na mijn opmerking tegen FF gister. Hij zet altijd jouw met een w, juist als het niet van toepassing is.
zoveel mensen die dat fout doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het was geen foutje, ik was gewoon niet aan het opletten.![]()
Ik faalde wel keihard na mijn opmerking tegen FF gister. Hij zet altijd jouw met een w, juist als het niet van toepassing is.
een orgiequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nog sensationele dingen gemist op de meet?
Nee, het is gewoon gemeen. Ik heb dit niet verdiend!quote:
Ja maar hij doet het altijd en gister vond ik het tijd iets te zeggen. Ik bleef wel subtiel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zoveel mensen die dat fout doen
ach tis maar fok ik denk zelf ook totaal niet na als ik iets schrijf dus zal de laatste zijn die mensen er op wijs.
al heb ik gister in een ander topic wel even moeten reageren toen mensen 1.85cm lekker lang vonden
Iets sensationeels.quote:een orgie
Uiteraardquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nog sensationele dingen gemist op de meet?
ik was er niet weet t verder niet, wat ik hier gelezen heb was dat t sensationeelste wat er gebeurd isquote:
wie weet posten er enkele over 9mnd in oudquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt dat nou eens oud, dat aflebberen op meets.
Nooit, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:53 schreef Kluts het volgende:
Wanneer wordt dat nou eens oud, dat aflebberen op meets.
maar blijkt dat nu ook publiekelijk de vrouwen onderling bezig zijn, dus volgende keer bespring ik jouquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:57 schreef Lily-Ella het volgende:
Mannen die zeggen "Ik wil niet afspreken als we toch geen seks gaan hebben" verdienen een nekschotEerlijkheid word overschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |