Hoezo, maar niet helemaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:23 schreef vencodark het volgende:
Groot nieuws!
Ricky Martin eindelijk uit de kast
Maar niet helemaal.
Nou, het leek er al jaaaaaren zeer sterk op dat hij homo is, dus zeer verrassend vind ik het niet. Dat bedoel ik eigenlijk. Geruchten lopen al jaren (niet dat die alles zeggen).quote:
Ja, dat is inderdaad ook zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:38 schreef vencodark het volgende:
Nou, het leek er al jaaaaaren zeer sterk op dat hij homo is, dus zeer verrassend vind ik het niet. Dat bedoel ik eigenlijk. Geruchten lopen al jaren (niet dat die alles zeggen).
Ooh zo. Nee dan snap ik de verwarring zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad ook zoIk dacht dat jij ergens uit het nieuwsbericht had gehaald dat het tóch niet zo was, zo klonk het voor mij
En ik kon dat niet vinden..
heyheyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:36 schreef DR34M3R het volgende:
Hey duim! Nog altijd je geduld niet verloren?
Dat bedoelde ik niet, ik had een andere terugkomst in gedachten, iets over "in mijn tijd kregen we nog wel Nederlands op school"quote:
Die homo, jongen!quote:
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik had een andere terugkomst in gedachten, iets over "in mijn tijd kregen wel nog wel Nederlands op school".
Ik zag het nu zelfsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.
En ja, het ergste is nog dat ik gister FF er nog min of meer op aansprak en hem deze regel nog uitlegde, terwijl ik hm zelf eigenlijk altijd toepas.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyhey
ben je gek ik ben zo geduldig als wat (maar ook gelukkig)
Normaal had ik je niet verbeterd meer hoor, maar ja, mij aanvallen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hou maar op, ik zag het ook net nadat ik gepost had, dus ik ken het wel maar was ff niet helemaal scherp.
En ja, het ergste is nog dat ik gister FF er nog min of meer op aansprak en hem deze regel nog uitlegde, terwijl ik hm zelf eigenlijk altijd toepas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |