Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
te mager bedoel jequote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij doelt er denk ik op dat jijHIJ hetzelfde probleem heeft als ik.
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf maar gewoon aan tafel zitten de rest van de dag denk ik. Als ik weer op bed ga liggen kom ik er niet meer af
teveel liggen is ook niet goedquote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf maar gewoon aan tafel zitten de rest van de dag denk ik. Als ik weer op bed ga liggen kom ik er niet meer af
Klinkt als een overbelastingquote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kweenie. Hele boel zit gewoon vast. Opstaan en lopen geven zo veel pijn dat de krampaanvallen nauwelijks meer opvallen
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij doelt er denk ik op dat hij hetzelfde probleem heeft als ik.
gestroomlijndquote:
is dat sinds je bed opgehaald is?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
immerquote:
whehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
GF, mijn eerste suggestie om meer geld in het laatje te brengen:
Te koop: 800 gebruikte condooms
symquote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit dik ni de overuren
Ik ga er vandoor
Buhbyequote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit dik ni de overuren
Ik ga er vandoor
komen wij makkelijk overheenquote:
geen idee, die begint namelijk pas als ik met mijn nieuwe baan ben begonnenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL hoever is het met je cocktail studie vraagt nic
met gemak zoveel hebben wij er per kwartaal alquote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
komen wij makkelijk overheen![]()
(niet wij met zn tweetjes natuurlijk![]()
)
*proestquote:Op maandag 29 maart 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, die begint namelijk pas als ik met mijn nieuwe baan ben begonnen
moeten we ook nog een aparte condoom-sorteerder aannemen, dat gaat natuurlijk te verquote:Op maandag 29 maart 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met gemak zoveel hebben wij er per kwartaal al![]()
maar denk niet dat de DJ's blij zullen zijn als we vragen om ze apart te houden
Ik wilde een knol opmerking posten, maar ik durfde nietquote:
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ikquote:
dat kan idd nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moeten we ook nog een aparte condoom-sorteerder aannemen, dat gaat natuurlijk te ver
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde een knol opmerking posten, maar ik durfde niet
kennelijk toch welquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
overbelasting merk je, helaas, altijd pas te laatquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
ja ook hoiquote:
ook hoiquote:
rust zequote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, t zal wel. Ik ga maar weer plat, dit is ook niks
dan maar hopen dat spierverslappers werkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb je toch nooitquote:
dat is lastig communiceren.quote:
giertjequote:
nog steeds goedquote:
mooiquote:
ben je druk dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
Immerquote:
als je hem zo het lekkerste vindquote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weerquote:
ik ken serieus mensen die kouwe koffie lekker vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
dus nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
luizenleventjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weer
soms wel fijn maar echt goed voor mijn regelmaat is het nietquote:
voor je inkomen ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms wel fijn maar echt goed voor mijn regelmaat is het niet
nee dat schiet ook niet echt opquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
volgensmij moet ik deze ook nog even doen:
GF
klopt iddquote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
volgensmij moet ik deze ook nog even doen:
GF
Hey schatteboutjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
Net een voetpakking van de carabateur van een golf 3 gaan bestellen75 euro.
Dat is die hele wagen waard
JFquote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
JFquote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
ik had al touw gebruikt, zodat ie geen valse lucht trokquote:
en ma maar afvragen waarom haar touw van de partytent maar steeds kleiner wordtquote:Op maandag 29 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik had al touw gebruikt, zodat ie geen valse lucht trok
dat moet je alleen doen als hij stil staatquote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die een trein gaan koppen groeten u
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebbenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je alleen doen als hij stil staat
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebben
welke kleur kist wil je?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die een trein gaan koppen groeten u
Waarom? Je wil die trein begraven? Ik win dat namelijk makkelijkquote:
dat ziet hij dan toch niet meerquote:
ik heb het 1 keer zien gebeuren zo'n 25 jaar geleden heb er nou nog wel eens nachtmerries vanquote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Giertje het volgende:
ik heb tijdje terug nog hier gezien dat er een gesloten kist werd afgevoerd van et spoor was blij dat ik de sprong zelf niet heb gezien
mja das heftig zoiets vergeet je nooit meerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het 1 keer zien gebeuren zo'n 25 jaar geleden heb er nou nog wel eens nachtmerries van
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebben
Ik was je superhelden-vaardigheden vergetenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? Je wil die trein begraven? Ik win dat namelijk makkelijk
En zo niet, dan niet begraven maar op de bbq met mij. Echt tot aan houtskool aan toe.
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das heftig zoiets vergeet je nooit meer
whuut dat weet je toch wel als iemand zo neer gaat dattie dat niet overleefdquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook niet
toch waren het 32 mensen die het live gezien hebben (en 5 daarvan die kotsend wegliepen uit de les).
Ik ben toen (nieuwsgierig als ik ben) gaan kijken, onder het mom van: misschien leeft hij nog en kan ik iets doen...
stom stom stom
knuffelquote:
quote:
Eujquote:
schat, het is zelfs zo dat als een hoofd minder dan een bepaalde afstand van de romp ligt (ik dacht 20 cm) dat een EHBO-er verplicht is om te reanimerenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut dat weet je toch wel als iemand zo neer gaat dattie dat niet overleefd
zat een keer bij een klasgenootje die woonde in een flat hoorde een geraas naar beneden zegt ie zal wel vuilnis zijn
tot we beneden sirenes en gejammer hoorde bleek er een naar beneden gesprongen te zijn
dood hoort bij het levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een gezellige onderwerpen hier haha
dat is idd niet slimquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook niet
toch waren het 32 mensen die het live gezien hebben (en 5 daarvan die kotsend wegliepen uit de les).
Ik ben toen (nieuwsgierig als ik ben) gaan kijken, onder het mom van: misschien leeft hij nog en kan ik iets doen...
stom stom stom
mijn god wat onzinnig als het hoofd eraf ligtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euj
[..]
schat, het is zelfs zo dat als een hoofd minder dan een bepaalde afstand van de romp ligt (ik dacht 20 cm) dat een EHBO-er verplicht is om te reanimeren
maar goedik snap je wel...
toch overleven mensen die sprong (om daarna zwaargewond afgevoerd te worden) wel eens
nee hoor, dood beeindigt het levenquote:
of het is de start van een nieuw levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, dood beeindigt het leven
de dood van mijn moeder hoorde toch echt wel bij mijn levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, dood beeindigt het leven
Ik heb een Volkswagen golf in zijn geheel onder een (stilstaande) vrachtwagen zien verdwijnen met pak hem beet 100 km/hquote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wel een keer een ongeluk gezien waarbij de bestuurder van de brommer op plek a lag, en zijn hoofd op plek b (beide wel onder een deken). Die was tegen een uitstekend iets aan de achterkant van een vrachtwagen gereden
Lekker danquote:Op maandag 29 maart 2010 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb als jong kind hele mooie fotos gezien van wat er van mensen overblijft na een ongevalletje ns (zag het mapje liggen van mijn pa's werk en in gekeken, hij is SpoPo)
Moslim-terroristjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, hier zitten de koffie-terroristen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, hier zitten de koffie-terroristen.
quote:
mental imagesquote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb vroeger de brandweer een overweg zien staan schoonspuiten. Er was iemand die wilde dood, het rood-witte schraapsel van botten, vlees en bloed liep van links naar rechts over de gehele lengte van de overweg. En omdat het hard ging werden de hersentjes uit de bosjes geplukt. Ook moest de trein geheel schoongespoten worden aan de onderkant, overal hingen stukjes mens.. en nee, die verzamelen ze niet allemaal, dat is net gehakt namelijk.
was het niet zo dat er een bepaald percentage teruggevonden moet worden, voordat de zoektocht naar lichaamsdelen gestaakt wordt?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb vroeger de brandweer een overweg zien staan schoonspuiten. Er was iemand die wilde dood, het rood-witte schraapsel van botten, vlees en bloed liep van links naar rechts over de gehele lengte van de overweg. En omdat het hard ging werden de hersentjes uit de bosjes geplukt. Ook moest de trein geheel schoongespoten worden aan de onderkant, overal hingen stukjes mens.. en nee, die verzamelen ze niet allemaal, dat is net gehakt namelijk.
Me pa heeft 1x gehad dat ze een springer gingen opruimen. Politie moet dat ook bij meehelpen ivm onderzoek e.d. Hadden alles behalve een linker been. Zij zoeken en zoeken, midden in de winter de Vliet ingegaan om te zoeken, nergens been te bekennen.... werden op gegeven moment gebeld van laat maar, die vent heeft hier zijn prothese liggenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
christen-terroristquote:
whehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Me pa heeft 1x gehad dat ze een springer gingen opruimen. Politie moet dat ook bij meehelpen ivm onderzoek e.d. Hadden alles behalve een linker been. Zij zoeken en zoeken, midden in de winter de Vliet ingegaan om te zoeken, nergens been te bekennen.... werden op gegeven moment gebeld van laat maar, die vent heeft hier zijn prothese liggen
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Me pa heeft 1x gehad dat ze een springer gingen opruimen. Politie moet dat ook bij meehelpen ivm onderzoek e.d. Hadden alles behalve een linker been. Zij zoeken en zoeken, midden in de winter de Vliet ingegaan om te zoeken, nergens been te bekennen.... werden op gegeven moment gebeld van laat maar, die vent heeft hier zijn prothese liggen
Ja, tot de dag van vandaag weet ik precies hoe het eruit ziet. Heb er echter geen schade van ondervonden ... voor zover ik weet dan..quote:
ter plekke werd ik misselijk, maar ik heb geen psychologische hulp hoeven zoeken neequote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, tot de dag van vandaag weet ik precies hoe het eruit ziet. Heb er echter geen schade van ondervonden ... voor zover ik weet dan..
Zou best kunnen.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was het niet zo dat er een bepaald percentage teruggevonden moet worden, voordat de zoektocht naar lichaamsdelen gestaakt wordt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
whehe... da's lang zoeken ja..quote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
collegaquote:Op maandag 29 maart 2010 14:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bek houwe he.. gedegradeerde Nederlander.
Ik vond dat lijk in 6 stukken een stuk schokkender omdat dit nog herkenbaar was als mens... de trein stond al bijna stil maar reed toch nog net over de zelfmoordenaares heen. Schoenen stonden bij de fiets en de fiets stond aan een verkeersbord vast. Dat was erger dan dat gehakt overal.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ter plekke werd ik misselijk, maar ik heb geen psychologische hulp hoeven zoeken nee
herkenbaarheid is ook engerquote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik vond dat lijk in 6 stukken een stuk schokkender omdat dit nog herkenbaar was als mens... de trein stond al bijna stil maar reed toch nog net over de zelfmoordenaares heen. Schoenen stonden bij de fiets en de fiets stond aan een verkeersbord vast. Dat was erger dan dat gehakt overal.
Wil je dat ik daar een reactie op geef? Denk je dat je daar blijer van wordt?quote:
ik heb die gast toen uit zijn auto zien stappen en zo naar de trein zien lopenquote:
Ik had de autosleutels gevraagdquote:Op maandag 29 maart 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb die gast toen uit zijn auto zien stappen en zo naar de trein zien lopen
stap zequote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn ouders staan om 10 uur op het vliegveld morgenochtend. Het lijkt me een goed idee dat ik NU in de taxi stap met mijn vriendin om nog even flink te gaan stappen in Jakarta. 05 uur in bed, 09 uur in de taxi naar het vliegveld morgen.. dat moet te doen zijn.
Dat hebben we 5 minuten geleden besloten, dus dat wordt snel douchen en omkleden.
Laters
feest ze indahquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn ouders staan om 10 uur op het vliegveld morgenochtend. Het lijkt me een goed idee dat ik NU in de taxi stap met mijn vriendin om nog even flink te gaan stappen in Jakarta. 05 uur in bed, 09 uur in de taxi naar het vliegveld morgen.. dat moet te doen zijn.
Dat hebben we 5 minuten geleden besloten, dus dat wordt snel douchen en omkleden.
Laters
en de papierenquote:
latersquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Laters
Omkatten kan altijd welquote:
daar heb ik geen verstand vanquote:
voordeel is wel dat je nou al weet dat het een zooitje gaat wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend werken, ok. geen probleem.
wat gaan we doen? mag ik het projectplan inzien voor go / no go opties.
volgorde van migratie met stappenplan etc.
geen vreemde vraag toch?
reactie:
projectplan? go, no go?![]()
stappenplan?![]()
we moeten aanstaand weekend gewoon die groep migreren.
echt, soms.....
als ik niet oplet ben ik straks zelf het migratie plan aan schrijvenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voordeel is wel dat je nou al weet dat het een zooitje gaat worden
zolang ze je betalen is het goedquote:Op maandag 29 maart 2010 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik niet oplet ben ik straks zelf het migratie plan aan schrijven![]()
dat het zooitje is werd mij vanochtend al duidelijk
werk ze LLquote:Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef Ladylike het volgende:
voor de dir aan het werk, wrs tot half 5.. dus
Gewoon doen dan. Als het niet werkt maakt dat niet uit blijkbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend werken, ok. geen probleem.
wat gaan we doen? mag ik het projectplan inzien voor go / no go opties.
volgorde van migratie met stappenplan etc.
geen vreemde vraag toch?
reactie:
projectplan? go, no go?![]()
stappenplan?![]()
we moeten aanstaand weekend gewoon die groep migreren.
echt, soms.....
daar moeten we het ook nog even over hebben inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang ze je betalen is het goed
als het niet werkt dan is er een prio 1 incident en wordt het alsnog opgelost (uiteindelijk)quote:Op maandag 29 maart 2010 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon doen dan. Als het niet werkt maakt dat niet uit blijkbaar
stof ze wokquote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
(geweest)
operatie stofwolk uitvoeren.
Ik had om 14.00u al aan de lijn gehangen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERVLOEKTE SCHIJT HUISARTS![]()
vanochtend om 9 uur gebeld. "Ja de dokter belt u terug"Wanneer dan? "Tussen de middag"
![]()
Inmiddels godverdomme half vijf, nooit meer wat van gehoord natuurlijk.Wat een geweldig zorgstelsel hebben we hier in dat schijt klote kutland ook
smakelijk symquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
GODVERVLOEKTE SCHIJT HUISARTS![]()
vanochtend om 9 uur gebeld. "Ja de dokter belt u terug"Wanneer dan? "Tussen de middag"
![]()
Inmiddels godverdomme half vijf, nooit meer wat van gehoord natuurlijk.Wat een geweldig zorgstelsel hebben we hier in dat schijt klote kutland ook
wat LL zegtquote:Op maandag 29 maart 2010 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had om 14.00u al aan de lijn gehangen.
Zoals een medewerker van het ziekenhuis ooit zei: gewoon gek maken.
Daar houd ik me nu aan
bel het ziekenhuis, huisartsenpost ...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat nummer niet he
Nou zijn pa en ma dus langs de apotheek voor wat anders, had net zo goed meteen mijn spul meegenomen kunnen wordenNou gaat er minstens weer een dag overheen. Bedankt he
Ongetwijfeld druk met iets belangrijkers, zoals het bezwangeren van zijn assistente
![]()
vuile hoerezooi hier
Wat voor spul wil je? Kan de lokale dealer dat niet leveren?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb dat nummer niet he
Nou zijn pa en ma dus langs de apotheek voor wat anders, had net zo goed meteen mijn spul meegenomen kunnen wordenNou gaat er minstens weer een dag overheen. Bedankt he
Ongetwijfeld druk met iets belangrijkers, zoals het bezwangeren van zijn assistente
![]()
vuile hoerezooi hier
Dat denk ik dan ookquote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik denk dat ik zo maar eens een tukkie ga doen
is iig goed voor je rugquote:
knuffelquote:
Dat dus ja!quote:
Moet jij niet met de bus een stukje rijden oidquote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij weer met je veelzeggende brabbels
Kan je niet gewoon normaal vertellenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij niet met de bus een stukje rijden oid
Nijnsquote:
Hielp het maarquote:
adem inhoudenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hielp het maarIk heb zo vaak de hik...wat doe ik fout?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hielp het maarIk heb zo vaak de hik...wat doe ik fout?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
je bent van je hik afquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
jullie hebben nijns niet van d'r hik afgeholpen maar haar weggejaagd
dan moeten ze maar niet op de spoiler klikkenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb iedereen weg gejaagd met mijn baard
ik hoor haar niet meer hikken, dus het hielpquote:Op maandag 29 maart 2010 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie hebben nijns niet van d'r hik afgeholpen maar haar weggejaagdnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
dat komt omdat ze weg is gerendquote:Op maandag 29 maart 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoor haar niet meer hikken, dus het hielp
Je hebt Nijns weggejaagdquote:Op maandag 29 maart 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb iedereen weg gejaagd met mijn baard.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
dat zei ik ook alquote:
ik wil de oude nijns terugquote:
bankhangen
Nee, als WOK al het vrouwvolk wegjaagtquote:...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Weet iemand van een conversietool waarmee ik geautomatiseerd al mijn Excel 2003 files kan omzetten naar Excel 2007? (en de originelen vervolgens verplaatsen naar een andere map?)Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik heb het al even met de hand gedaan voor de 40 belangrijkste![]()
Nu slapen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
slaap ze flesquote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het al even met de hand gedaan voor de 40 belangrijkste![]()
Nu slapen
Smakelijk zegt de EX jarige. Genietquote:Op maandag 29 maart 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
eerst nog een stuk vlaai en koffie![]()
![]()
sometimes i forgot what's up and what's down![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 goldfinger1963
02. 055 Ladylike
03. 031 wel.o.k
04. 024 Giertje
05. 021 indahnesia.com
06. 017 Dr_Flash
07. 017 marcb1974
08. 015 Symphonic
09. 011 Knuffelzacht
10. 011 friemelaar
11. 011 MPG
12. 004 Nijns
13. 002 john-frusciante
14. 002 Sjowhan
15. 002 Lotusss
16. 001 vrolijke-frits
17. 001 OA
18. 001 MaleDuckquote:Top 100 van maandag 29 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
045. 101 Ladylike
064. 084 goldfinger1963
081. 072 suikertaartje
whehehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Smakelijk zegt de EX jarige. Geniet![]()
![]()
klopt idd![]()
nou is ie op
ik moet de pc weer af staan![]()
laters
trusten marcquote:
mogguhIk ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game![]()
quote:Belangrijk: Geef uw TAN-code nooit af. Ga er net zo zorgvuldig mee om als met uw pincode
Ga met uw TAN- en inlogcodes net zo om als met uw pincode. Geef deze dus nooit af aan anderen, ook niet aan medewerkers van de ING. Helaas zijn er momenteel verschillende fraudeurs actief die zich bezighouden met criminaliteit op internet. Zorg dat u geen slachtoffer wordt van internetcriminaliteit.
Hoe herkent u fraudeurs?
De fraudeurs nemen telefonisch contact op of via e-mail en doen zich voor als ING- medewerker. Er wordt dan meestal gevraagd naar uw TAN-codes of inloggegevens. Daarmee kunnen fraudeurs proberen om toegang te krijgen tot uw rekeningen. Geef deze gegevens niet af. De ING vraagt buiten het beveiligde Mijn ING (particulier en zakelijk internetbankieren) namelijk nooit naar uw TAN-codes of inlogcodes. Niet via e-mail, telefonisch of op een andere manier.
Valse e-mails (Phishing)
Er zijn diverse frauduleuze e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om via de opgenomen link in te loggen op Mijn ING. Deze e-mails zijn niet afkomstig van de ING. De ING zal u nooit een e-mail sturen met daarin een link naar de inlogpagina van Mijn ING met het verzoek om via de link in te loggen.
Controleer bij inloggen op Mijn ING of het adres https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet is.
Meer informatie over Phishing
Toch persoonlijke gegevens doorgegeven?
Heeft u uw persoonlijke gegevens toch telefonisch doorgegeven of via een valse e-mail of inlogscherm? Neem direct contact op met de ING, op telefoonnummer 0900 1958 (10 cent per minuut) om het voorval te melden. De ING is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u contact met de ING opnemen via 058 212 60 00.
Open deuren, onweerstaanbaar !![]()
friemquote:
ik heb een goed idee, net als bij hi je sms-jes veiligopslaan kan ik dat ook doen voor jouw tancodes.quote:
zet ze op htp://www.mafkeesopslag.id en ze zijn veilig. ja kan dan zelfs je papieren versie vernietigen, immers staan ze nu veilig op internet en kan je er altijd en overal bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
[..]
ik heb een goed idee, net als bij hi je sms-jes veiligopslaan kan ik dat ook doen voor jouw tancodes.
zet ze op htp://www.mafkeesopslag.id en ze zijn veilig. ja kan dan zelfs je papieren versie vernietigen, immers staan ze nu veilig op internet en kan je er altijd en overal bij.whehe mafkeesopslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh mensen
mn broodjesman levert niet meer beneden de 5 euro vanaf 1 april..
dat MOET een grapje zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe mafkeesopslag
Mogguh mensen
mn broodjesman levert niet meer beneden de 5 euro vanaf 1 april..
dat MOET een grapje zijnLl
![]()
spontaan begint hier de zon te schijnen
![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Hey schatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll
![]()
spontaan begint hier de zon te schijnen
![]()
ben van de jehova, ik breng u het licht![]()
oh fuck, jeuk onder mn voet
LL![]()
![]()
Neuhu joh, da heeft met de inflatie en zow te makuh..........
Wisselgeld is duurder geworden ennuh bankkosten en zow je weet wel
Wel wok..... goed idee, zullen we ff een websiteje opzetten![]()
Oh gegarandeerd dat er een aantal idioten instinken.
Gelukkig gaan ze nu vaker werken met sms-jes, dan kunnen ze nooit codes voor in de toekomst stelen.
Krijg je idd. weer van die grapjassen die zeggen dat ze 't systeem aan't testen zijn ............Open deuren, onweerstaanbaar !![]()
Mogguh friemquote:
PFFF BTW bijna gedaan![]()
Das echt een klote werk, ik snap nou heel goed dat ze het wel gemakkelijker (zouden) kunnen maken ......
dan gaat de tijd lekker snelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer ouderwetsch druk
Allemaal van die nitwit vragen
das omdat niemand typtquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier![]()
ik ook
me three
Frans is vrolijk vandaag
zou dat ermee te maken hebben dat de dir er niet is?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
me three
Frans is vrolijk vandaag
zou dat ermee te maken hebben dat de dir er niet is?de zon schijnt, alle vogeltjes fluiten, wie zou er niet vrolijk kunnen zijn ?
Jij kent frans duidelijk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de zon schijnt, alle vogeltjes fluiten, wie zou er niet vrolijk kunnen zijn ?
die heeft met zo'n dagen nog pokkezin
![]()
thuis
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
heyquote:
hier nog eenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier
Juin uit Eigen Tuin!![]()
goeiemorgenhoe isset hier?
Det Som En Gang Var
rustig..In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
ook op je werk rustig?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
nee nooitquote:
goed, ik vermaak me kostelijk.quote:
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
iets kan maar voor 100% gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed, ik vermaak me kostelijk.
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
wel 3 x maar dan is het nog maar voor 100%In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Gier
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fokquote:
Det Som En Gang Var
whehehe mja maar als je iets goed nakijkt kan je je ook blind staren op een bepaald iets dus dan zie je de rest over het hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fok
wat worden jou taken bij GF eigenlijk als je daar gaat werken?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
wat worden jou taken bij GF eigenlijk als je daar gaat werken?
Dus kort gezegd: alles regelen
cool wel een uitdaging dacht ik zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.
Dus kort gezegd: alles regelen
Det Som En Gang Var
zekerquote:
zooow mooi beginnen aan band of brothers heb dat maar es gedownloadLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
wij hebben ze al jaren op DVD, had dat nou gezegd....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
zooow mooi beginnen aan band of brothers heb dat maar es gedownloadIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
mja ik dacht er van de week pas aan omdat the pacific binnen kort ook begint
die lijkt me ook gruwlijk vet om te zienLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
JF gaat ze opnemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
mja ik dacht er van de week pas aan omdat the pacific binnen kort ook begint
die lijkt me ook gruwlijk vet om te zien
ik wacht wel op de downloads
Det Som En Gang Var
wrs zijn ze al te downenquote:
geen NZB gekken hier?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Normale Zieke Boef meld zichquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs zijn ze al te downen
geen NZB gekken hier?
wij ookquote:
vanavond maar eens kijken
ik download via torrents wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs zijn ze al te downen
geen NZB gekken hier?
Det Som En Gang Var
nep nerdquote:
ik snap dat bin search niet zoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
hoe het precies werk weet ik niet maar vind het makkelijk om te gebruikenquote:
mja als je weet hoe wel jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe het precies werk weet ik niet maar vind het makkelijk om te gebruiken
Det Som En Gang Var
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik download via torrents wel zo makkelijk
stupidity has become as common as common sense was before![]()
de werking is mij niet uitgelegd geworden, maar ik typ zoekterm, klik "create nzb" en hij begint te downen..quote:In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de werking is mij niet uitgelegd geworden, maar ik typ zoekterm, klik "create nzb" en hij begint te downen..
hmz okee nou ja ik hou het wel bij torrents
en voor muziek google blogsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jummie, koffie
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
ik heb tegenwoordig een nas die precies weet wat hij met nzb moet doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijd
Oh ja, vinkje vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijdDAquote:
Lang niet gezienIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Nee is inderdaad een tijdje terug, maar ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, vinkje vergeten
[..]
DA
Lang niet gezien
hoe was het stappen?quote:onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee is inderdaad een tijdje terug, maar ik leef nog hoor
Hehe zeker weten, waar zijn al die lieve lui hier?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe was het stappen?
[..]
onkruid vergaat niet
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe zeker weten, waar zijn al die lieve lui hier?hier
goed zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima als altijd, en mooi op tijd op het vliegveld toch nog
Moet je nog steeds dat vinkje zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig een nas die precies weet wat hij met nzb moet doen
Eerste keer dat ze bij jou zijn daar?quote:stupidity has become as common as common sense was before![]()
in dit huis wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ze bij jou zijn daar?![]()
![]()
leuk hoor hoelang blijven ze?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
dus die kamer is bezet?
maybe heeft ie wel meer kamers?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
whehehe mja na een tijdje wil je toch weer je eigen gang gaanquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
jij zei dat april prima wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, maar dat wist je al lang. had je maar eerder moeten komen ook.
juistemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe mja na een tijdje wil je toch weer je eigen gang gaan![]()
![]()
dutroux ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben bezig met de bouw van een kelder.Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2e helft april kan nog prima.
Vanmorgen waren ze de kroketten aan het bewerken bij de Mora hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik allerlei lekkere geuren uit de keuken.
rook naar kroket overal
mogguh![]()
Fha heeft sneaky spypics gemaakt van mijn gesloopt wordende huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
oew ik kwam vanmorgen langs de bakker lekkere broodjes geurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen waren ze de kroketten aan het bewerken bij de Mora hier
rook naar kroket overal
Det Som En Gang Var
nu doet ie alleen graafwerkzaamheden met een lepelquote:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh![]()
Fha heeft sneaky spypics gemaakt van mijn gesloopt wordende huis
waar zijn die pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo heerlijk jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ik kwam vanmorgen langs de bakker lekkere broodjes geur
jaaa hier kort in de buurt zit ook een koekjesbakkerij als de wind goed staat dan ruik je het duidelijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
zal ik em dan maar?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dit is de bestequote:![]()
Zie die oranje grijperdingesHalve huis is al weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: