kennelijk toch welquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
overbelasting merk je, helaas, altijd pas te laatquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
ja ook hoiquote:
ook hoiquote:
rust zequote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, t zal wel. Ik ga maar weer plat, dit is ook niks
dan maar hopen dat spierverslappers werkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb je toch nooitquote:
dat is lastig communiceren.quote:
giertjequote:
nog steeds goedquote:
mooiquote:
ben je druk dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
Immerquote:
als je hem zo het lekkerste vindquote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weerquote:
ik ken serieus mensen die kouwe koffie lekker vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
dus nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
luizenleventjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |