quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 064 goldfinger1963
02. 055 Ladylike
03. 031 wel.o.k
04. 024 Giertje
05. 021 indahnesia.com
06. 017 Dr_Flash
07. 017 marcb1974
08. 015 Symphonic
09. 011 Knuffelzacht
10. 011 friemelaar
11. 011 MPG
12. 004 Nijns
13. 002 john-frusciante
14. 002 Sjowhan
15. 002 Lotusss
16. 001 vrolijke-frits
17. 001 OA
18. 001 MaleDuck
quote:Top 100 van maandag 29 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
045. 101 Ladylike
064. 084 goldfinger1963
081. 072 suikertaartje
whehehequote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Smakelijk zegt de EX jarige. Geniet![]()
trusten marcquote:
quote:Belangrijk: Geef uw TAN-code nooit af. Ga er net zo zorgvuldig mee om als met uw pincode
Ga met uw TAN- en inlogcodes net zo om als met uw pincode. Geef deze dus nooit af aan anderen, ook niet aan medewerkers van de ING. Helaas zijn er momenteel verschillende fraudeurs actief die zich bezighouden met criminaliteit op internet. Zorg dat u geen slachtoffer wordt van internetcriminaliteit.
Hoe herkent u fraudeurs?
De fraudeurs nemen telefonisch contact op of via e-mail en doen zich voor als ING- medewerker. Er wordt dan meestal gevraagd naar uw TAN-codes of inloggegevens. Daarmee kunnen fraudeurs proberen om toegang te krijgen tot uw rekeningen. Geef deze gegevens niet af. De ING vraagt buiten het beveiligde Mijn ING (particulier en zakelijk internetbankieren) namelijk nooit naar uw TAN-codes of inlogcodes. Niet via e-mail, telefonisch of op een andere manier.
Valse e-mails (Phishing)
Er zijn diverse frauduleuze e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om via de opgenomen link in te loggen op Mijn ING. Deze e-mails zijn niet afkomstig van de ING. De ING zal u nooit een e-mail sturen met daarin een link naar de inlogpagina van Mijn ING met het verzoek om via de link in te loggen.
Controleer bij inloggen op Mijn ING of het adres https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet is.
Meer informatie over Phishing
Toch persoonlijke gegevens doorgegeven?
Heeft u uw persoonlijke gegevens toch telefonisch doorgegeven of via een valse e-mail of inlogscherm? Neem direct contact op met de ING, op telefoonnummer 0900 1958 (10 cent per minuut) om het voorval te melden. De ING is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Buiten deze tijden kunt u contact met de ING opnemen via 058 212 60 00.
friemquote:
ik heb een goed idee, net als bij hi je sms-jes veiligopslaan kan ik dat ook doen voor jouw tancodes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
[..]
ik heb een goed idee, net als bij hi je sms-jes veiligopslaan kan ik dat ook doen voor jouw tancodes.
zet ze op htp://www.mafkeesopslag.id en ze zijn veilig. ja kan dan zelfs je papieren versie vernietigen, immers staan ze nu veilig op internet en kan je er altijd en overal bij.whehe mafkeesopslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh mensen
mn broodjesman levert niet meer beneden de 5 euro vanaf 1 april..
dat MOET een grapje zijn
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehe mafkeesopslag
Mogguh mensen
mn broodjesman levert niet meer beneden de 5 euro vanaf 1 april..
dat MOET een grapje zijn
Hey schatquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll
![]()
spontaan begint hier de zon te schijnen
![]()
Mogguh friemquote:
dan gaat de tijd lekker snelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:10 schreef Symphonic het volgende:
Het is weer ouderwetsch druk
Allemaal van die nitwit vragen
das omdat niemand typtquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
me three
Frans is vrolijk vandaag
zou dat ermee te maken hebben dat de dir er niet is?
Jij kent frans duidelijk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de zon schijnt, alle vogeltjes fluiten, wie zou er niet vrolijk kunnen zijn ?
heyquote:
hier nog eenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier
nee nooitquote:
goed, ik vermaak me kostelijk.quote:
iets kan maar voor 100% gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed, ik vermaak me kostelijk.
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fokquote:
whehehe mja maar als je iets goed nakijkt kan je je ook blind staren op een bepaald iets dus dan zie je de rest over het hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fok
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
wat worden jou taken bij GF eigenlijk als je daar gaat werken?
cool wel een uitdaging dacht ik zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.
Dus kort gezegd: alles regelen
zekerquote:
wij hebben ze al jaren op DVD, had dat nou gezegd....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
zooow mooi beginnen aan band of brothers heb dat maar es gedownload
JF gaat ze opnemenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:00 schreef Giertje het volgende:
mja ik dacht er van de week pas aan omdat the pacific binnen kort ook begint
die lijkt me ook gruwlijk vet om te zien
wrs zijn ze al te downenquote:
Normale Zieke Boef meld zichquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs zijn ze al te downen
geen NZB gekken hier?
wij ookquote:
ik download via torrents wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs zijn ze al te downen
geen NZB gekken hier?
nep nerdquote:
hoe het precies werk weet ik niet maar vind het makkelijk om te gebruikenquote:
mja als je weet hoe wel jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe het precies werk weet ik niet maar vind het makkelijk om te gebruiken
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik download via torrents wel zo makkelijk
de werking is mij niet uitgelegd geworden, maar ik typ zoekterm, klik "create nzb" en hij begint te downen..quote:
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de werking is mij niet uitgelegd geworden, maar ik typ zoekterm, klik "create nzb" en hij begint te downen..
ik heb tegenwoordig een nas die precies weet wat hij met nzb moet doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijd
Oh ja, vinkje vergetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet nog even een selectievinkje zetten in de tussen tijd
DAquote:
Nee is inderdaad een tijdje terug, maar ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, vinkje vergeten
[..]
DA
Lang niet gezien
hoe was het stappen?quote:
onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee is inderdaad een tijdje terug, maar ik leef nog hoor
Hehe zeker weten, waar zijn al die lieve lui hier?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe was het stappen?
[..]
onkruid vergaat niet
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe zeker weten, waar zijn al die lieve lui hier?
goed zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
prima als altijd, en mooi op tijd op het vliegveld toch nog
Moet je nog steeds dat vinkje zettenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb tegenwoordig een nas die precies weet wat hij met nzb moet doen
Eerste keer dat ze bij jou zijn daar?quote:
in dit huis wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ze bij jou zijn daar?
leuk hoor hoelang blijven ze?quote:
maybe heeft ie wel meer kamers?quote:
whehehe mja na een tijdje wil je toch weer je eigen gang gaanquote:
jij zei dat april prima wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, maar dat wist je al lang. had je maar eerder moeten komen ook.
juistemquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe mja na een tijdje wil je toch weer je eigen gang gaan
dutroux ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben bezig met de bouw van een kelder.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
2e helft april kan nog prima.
Vanmorgen waren ze de kroketten aan het bewerken bij de Mora hierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ruik allerlei lekkere geuren uit de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
oew ik kwam vanmorgen langs de bakker lekkere broodjes geurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vanmorgen waren ze de kroketten aan het bewerken bij de Mora hier
rook naar kroket overal
nu doet ie alleen graafwerkzaamheden met een lepelquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh![]()
Fha heeft sneaky spypics gemaakt van mijn gesloopt wordende huis
waar zijn die pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al zo heerlijk jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew ik kwam vanmorgen langs de bakker lekkere broodjes geur
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |