quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
me three
Frans is vrolijk vandaag
zou dat ermee te maken hebben dat de dir er niet is?
Jij kent frans duidelijk nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de zon schijnt, alle vogeltjes fluiten, wie zou er niet vrolijk kunnen zijn ?
heyquote:
hier nog eenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik type me een ongeluk, maar niet hier
nee nooitquote:
goed, ik vermaak me kostelijk.quote:
iets kan maar voor 100% gecontroleerd wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed, ik vermaak me kostelijk.
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Werk met een bestand van een collega dat volgens hem 300% gecontroleerd is, en ik heb nu op een kwart van de verwerking al 35 fouten uit het bestand gehaald![]()
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fokquote:
whehehe mja maar als je iets goed nakijkt kan je je ook blind staren op een bepaald iets dus dan zie je de rest over het hoofdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tuurlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe en toch tijd vrijmaken voor op fok
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Giertje het volgende:
wat worden jou taken bij GF eigenlijk als je daar gaat werken?
cool wel een uitdaging dacht ik zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uiteindelijk het zelfstandig uitbaten van de club.
Dus kort gezegd: alles regelen
zekerquote:
wij hebben ze al jaren op DVD, had dat nou gezegd....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
zooow mooi beginnen aan band of brothers heb dat maar es gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |