Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
te mager bedoel jequote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij doelt er denk ik op dat jijHIJ hetzelfde probleem heeft als ik.
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf maar gewoon aan tafel zitten de rest van de dag denk ik. Als ik weer op bed ga liggen kom ik er niet meer af
teveel liggen is ook niet goedquote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf maar gewoon aan tafel zitten de rest van de dag denk ik. Als ik weer op bed ga liggen kom ik er niet meer af
Klinkt als een overbelastingquote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kweenie. Hele boel zit gewoon vast. Opstaan en lopen geven zo veel pijn dat de krampaanvallen nauwelijks meer opvallen
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij doelt er denk ik op dat hij hetzelfde probleem heeft als ik.
gestroomlijndquote:
is dat sinds je bed opgehaald is?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
immerquote:
whehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 12:47 schreef Ladylike het volgende:
GF, mijn eerste suggestie om meer geld in het laatje te brengen:
Te koop: 800 gebruikte condooms
symquote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit dik ni de overuren
Ik ga er vandoor
Buhbyequote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit dik ni de overuren
Ik ga er vandoor
komen wij makkelijk overheenquote:
geen idee, die begint namelijk pas als ik met mijn nieuwe baan ben begonnenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL hoever is het met je cocktail studie vraagt nic
met gemak zoveel hebben wij er per kwartaal alquote:Op maandag 29 maart 2010 12:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
komen wij makkelijk overheen![]()
(niet wij met zn tweetjes natuurlijk![]()
)
*proestquote:Op maandag 29 maart 2010 12:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, die begint namelijk pas als ik met mijn nieuwe baan ben begonnen
moeten we ook nog een aparte condoom-sorteerder aannemen, dat gaat natuurlijk te verquote:Op maandag 29 maart 2010 12:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met gemak zoveel hebben wij er per kwartaal al![]()
maar denk niet dat de DJ's blij zullen zijn als we vragen om ze apart te houden
Ik wilde een knol opmerking posten, maar ik durfde nietquote:
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ikquote:
dat kan idd nietquote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moeten we ook nog een aparte condoom-sorteerder aannemen, dat gaat natuurlijk te ver
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wilde een knol opmerking posten, maar ik durfde niet
kennelijk toch welquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
overbelasting merk je, helaas, altijd pas te laatquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Sinds afgelopen vrijdag eigenlijk. Donderdag wel een aardig rondje gemaakt, maar heel erg spannend was het toch ook weer niet dacht ik
ja ook hoiquote:
ook hoiquote:
rust zequote:Op maandag 29 maart 2010 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, t zal wel. Ik ga maar weer plat, dit is ook niks
dan maar hopen dat spierverslappers werkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat heb je toch nooitquote:
dat is lastig communiceren.quote:
giertjequote:
nog steeds goedquote:
mooiquote:
ben je druk dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
Immerquote:
als je hem zo het lekkerste vindquote:Op maandag 29 maart 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
hey gier
Ik laat mn koffie steeds koud worden
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weerquote:
ik ken serieus mensen die kouwe koffie lekker vindenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
dus nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je hem zo het lekkerste vind
luizenleventjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik voor vandaag niet meer straks alleen effe boodschappen doen en dat was het wel weer
soms wel fijn maar echt goed voor mijn regelmaat is het nietquote:
voor je inkomen ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms wel fijn maar echt goed voor mijn regelmaat is het niet
nee dat schiet ook niet echt opquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
volgensmij moet ik deze ook nog even doen:
GF
klopt iddquote:Op maandag 29 maart 2010 13:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gier![]()
volgensmij moet ik deze ook nog even doen:
GF
Hey schatteboutjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
Net een voetpakking van de carabateur van een golf 3 gaan bestellen75 euro.
Dat is die hele wagen waard
JFquote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
JFquote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaal![]()
ik had al touw gebruikt, zodat ie geen valse lucht trokquote:
en ma maar afvragen waarom haar touw van de partytent maar steeds kleiner wordtquote:Op maandag 29 maart 2010 13:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik had al touw gebruikt, zodat ie geen valse lucht trok
dat moet je alleen doen als hij stil staatquote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die een trein gaan koppen groeten u
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebbenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet je alleen doen als hij stil staat
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebben
welke kleur kist wil je?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
Zij die een trein gaan koppen groeten u
Waarom? Je wil die trein begraven? Ik win dat namelijk makkelijkquote:
dat ziet hij dan toch niet meerquote:
ik heb het 1 keer zien gebeuren zo'n 25 jaar geleden heb er nou nog wel eens nachtmerries vanquote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Giertje het volgende:
ik heb tijdje terug nog hier gezien dat er een gesloten kist werd afgevoerd van et spoor was blij dat ik de sprong zelf niet heb gezien
mja das heftig zoiets vergeet je nooit meerquote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het 1 keer zien gebeuren zo'n 25 jaar geleden heb er nou nog wel eens nachtmerries van
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, die trein moet nog wel een beetje een kans hebben
Ik was je superhelden-vaardigheden vergetenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom? Je wil die trein begraven? Ik win dat namelijk makkelijk
En zo niet, dan niet begraven maar op de bbq met mij. Echt tot aan houtskool aan toe.
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja das heftig zoiets vergeet je nooit meer
whuut dat weet je toch wel als iemand zo neer gaat dattie dat niet overleefdquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook niet
toch waren het 32 mensen die het live gezien hebben (en 5 daarvan die kotsend wegliepen uit de les).
Ik ben toen (nieuwsgierig als ik ben) gaan kijken, onder het mom van: misschien leeft hij nog en kan ik iets doen...
stom stom stom
knuffelquote:
quote:
Eujquote:
schat, het is zelfs zo dat als een hoofd minder dan een bepaalde afstand van de romp ligt (ik dacht 20 cm) dat een EHBO-er verplicht is om te reanimerenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut dat weet je toch wel als iemand zo neer gaat dattie dat niet overleefd
zat een keer bij een klasgenootje die woonde in een flat hoorde een geraas naar beneden zegt ie zal wel vuilnis zijn
tot we beneden sirenes en gejammer hoorde bleek er een naar beneden gesprongen te zijn
dood hoort bij het levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een gezellige onderwerpen hier haha
dat is idd niet slimquote:Op maandag 29 maart 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand die van het ANWB gebouw springt, eerst tegen een balkon aan klapt en dan op straat te pletter slaat ook niet
toch waren het 32 mensen die het live gezien hebben (en 5 daarvan die kotsend wegliepen uit de les).
Ik ben toen (nieuwsgierig als ik ben) gaan kijken, onder het mom van: misschien leeft hij nog en kan ik iets doen...
stom stom stom
mijn god wat onzinnig als het hoofd eraf ligtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euj
[..]
schat, het is zelfs zo dat als een hoofd minder dan een bepaalde afstand van de romp ligt (ik dacht 20 cm) dat een EHBO-er verplicht is om te reanimeren
maar goedik snap je wel...
toch overleven mensen die sprong (om daarna zwaargewond afgevoerd te worden) wel eens
nee hoor, dood beeindigt het levenquote:
of het is de start van een nieuw levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, dood beeindigt het leven
de dood van mijn moeder hoorde toch echt wel bij mijn levenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor, dood beeindigt het leven
Ik heb een Volkswagen golf in zijn geheel onder een (stilstaande) vrachtwagen zien verdwijnen met pak hem beet 100 km/hquote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
Wel een keer een ongeluk gezien waarbij de bestuurder van de brommer op plek a lag, en zijn hoofd op plek b (beide wel onder een deken). Die was tegen een uitstekend iets aan de achterkant van een vrachtwagen gereden
Lekker danquote:Op maandag 29 maart 2010 14:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb als jong kind hele mooie fotos gezien van wat er van mensen overblijft na een ongevalletje ns (zag het mapje liggen van mijn pa's werk en in gekeken, hij is SpoPo)
Moslim-terroristjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, hier zitten de koffie-terroristen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, hier zitten de koffie-terroristen.
quote:
mental imagesquote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb vroeger de brandweer een overweg zien staan schoonspuiten. Er was iemand die wilde dood, het rood-witte schraapsel van botten, vlees en bloed liep van links naar rechts over de gehele lengte van de overweg. En omdat het hard ging werden de hersentjes uit de bosjes geplukt. Ook moest de trein geheel schoongespoten worden aan de onderkant, overal hingen stukjes mens.. en nee, die verzamelen ze niet allemaal, dat is net gehakt namelijk.
was het niet zo dat er een bepaald percentage teruggevonden moet worden, voordat de zoektocht naar lichaamsdelen gestaakt wordt?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb vroeger de brandweer een overweg zien staan schoonspuiten. Er was iemand die wilde dood, het rood-witte schraapsel van botten, vlees en bloed liep van links naar rechts over de gehele lengte van de overweg. En omdat het hard ging werden de hersentjes uit de bosjes geplukt. Ook moest de trein geheel schoongespoten worden aan de onderkant, overal hingen stukjes mens.. en nee, die verzamelen ze niet allemaal, dat is net gehakt namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |