Dan lees je toch lekker de laatste zin, da's een heel mooie samenvattingquote:
Inderdaadquote:
Ik denk wel een beetje, want ik was wel even een beetje ongerust en het was echt kut om te zien, maar hij vond de hertjes zo leuk en die stonden precies naast ons (te beven, maar toch) dus ging hij daar tegen kletsenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze bestaan echt nog![]()
Jeetje zeg ST, en Thijs heeft er niks van meegekregen?
ik zal even op zoek gaan of er iets te vinden is over de afloopquote:Op maandag 29 maart 2010 15:14 schreef Biffkoffie het volgende:
toppertje.. maar is dat onbeest nou afgemaakt ? Post je nog wel de afloop ?
Gelukkig maar! Hihi auto autoquote:foto Op maandag 29 maart 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk wel een beetje, want ik was wel even een beetje ongerust en het was echt kut om te zien, maar hij vond de hertjes zo leuk en die stonden precies naast ons (te beven, maar toch) dus ging hij daar tegen kletsen
Oja, en auto, auto! roepen tegen de scootmobiel van de eigenaar van de boerderij
Omdat ik niet met mijn zoontje van anderhalf in mijn armen over een hek klim naar een moordlustige hondquote:Op maandag 29 maart 2010 15:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
mooie actie, maar waarom is TS zelf niet die hond gaan verjagen?
Trouwens zo'n alpaca is best een bruut dier en doet me altijd denken aan
[ afbeelding ]
quote:foto Op maandag 29 maart 2010 15:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
mooie actie, maar waarom is TS zelf niet die hond gaan verjagen?
quote:De hond worstelde intussen de alpaca tegen de grond, beet hem in zijn nek en poten en bleef maar doorgaan. Ik kon helemaal niets doen, mijn zoontje zat nog voor op de fiets (gelukkig volop te kletsen tegen de hertjes en pauwen)
je had je zoontje toch als afleidingsmanoeuvre kunnen gebruiken? j/k maar die zat toch op een fiets of lees ik dat verkeerd, had jij toch alleen kunnen gaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mijn zoontje van anderhalf in mijn armen over een hek klim naar een moordlustige hond
dit dusquote:Op maandag 29 maart 2010 15:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je had je zoontje toch als afleidingsmanoeuvre kunnen gebruiken? j/k maar die zat toch op een fiets of lees ik dat verkeerd, had jij toch alleen kunnen gaan?
Die zat voorop mijn fiets en ik laat hem echt niet in zijn eentje aan de kant van een drukke weg in een fietszitje staan terwijl ik in een weiland een agressieve hond ga wegjagen. Met risico zelf gewond te raken.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
je had je zoontje toch als afleidingsmanoeuvre kunnen gebruiken? j/k maar die zat toch op een fiets of lees ik dat verkeerd, had jij toch alleen kunnen gaan?
Hoezo niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik niet met mijn zoontje van anderhalf in mijn armen over een hek klim naar een moordlustige hond
oké, maar ik zou mezelf dat als eerste afvragen, waarom ik niet had ingegrepen. Net zoiets als met straatgeweld. Je kunt makkelijk tientallen reden voor jezelf bedenken waarom je niet zou ingrijpen, maar de uitblinkers zijn de personen die een rede bedenken om wel in te grijpen. Ikzelf had waarschijnlijk ook niets gedaan, zeker zielig voor zo'n alpaca maar er gebeuren wel ergere dingen, in het wild komen er ook geen fietsers aanrennen met knuppels als een leeuw achter een gazelle aangaat.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zat voorop mijn fiets en ik laat hem echt niet in zijn eentje aan de kant van een drukke weg in een fietszitje staan terwijl ik in een weiland een agressieve hond ga wegjagen. Met risico zelf gewond te raken.
Ik ben dan ook niet de held van dit verhaal he?
Het was niet eens een vraag.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
oké, maar ik zou mezelf dat als eerste afvragen, waarom ik niet had ingegrepen. Net zoiets als met straatgeweld. Je kunt makkelijk tientallen reden voor jezelf bedenken waarom je niet zou ingrijpen, maar de uitblinkers zijn de personen die een rede bedenken om wel in te grijpen. Ikzelf had waarschijnlijk ook niets gedaan, zeker zielig voor zo'n alpaca maar er gebeuren wel ergere dingen, in het wild komen er ook geen fietsers aanrennen met knuppels als een leeuw achter een gazelle aangaat.
Hahahaquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan lees je toch lekker de laatste zin, da's een heel mooie samenvatting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop