Precies, het exploiteren van kindsterretjes is pure mishandeling. Er zijn talloze voorbeelden bekend waarbij het fout afloopt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:34 schreef Blossom86 het volgende:
Typisch voorbeeld van kindsterretje die aftakelt en waar niks meer van overblijft.
een 12 jarige kiest bewust voor die industrie en alle aandacht die daarbij komt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
Iedereen kan nu wel de vinger wijzen naar de Hollywoodindustrie maar uiteindelijk kiest men er zelf voor om in die business te gaan werken. En er is ook nog zoiets is eigen verantwoordelijkheid hoe met het ontstane
succes om te gaan.
quote:Ook politie bezorgd over Lindsay Lohan.
Niet alleen vrienden van Lindsay Lohan trekken aan de bel. Ook agenten maken zich zorgen over de levensstijl van de 23-jarige actrice. De politiemannen kwamen in contact met Lindsay toen ze een aantal keer moest worden beschermd tegen een horde paparazzi.
De agenten spraken volgens TMZ hun bezorgdheid uit over Lohans instabiele gedrag en houding. De politie overwoog zelfs een gedwongen opname, maar dat bleek onmogelijk omdat Lohan niet aan alle voorwaarden daarvoor voldeed. De actrice lijkt nog wel in staat zichzelf te onderhouden.
Lohan kampt al langere tijd met een drugs- en alcoholprobleem. De actrice wordt regelmatig laveloos vastgelegd op de foto en is sterk vermagerd. Haar ouders, die onderling ruziën via de media, uitten ook al meerdere malen grote zorgen over hun dochter.
Dat lijkt mij ook ja..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef Eleentje86 het volgende:
hmm als het zo slecht met haar gaat zoals geschreven wordt.Dan is ze een gevaar voor zichzelf.Dus zou ze gewoon gedwongen opgenomen kunnen worden.Vind het allemaal een beetje bullsjit
Volgens wiki is ze sinds ze 3 jaar oud was al in de industrie gerold..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een 12 jarige kiest bewust voor die industrie en alle aandacht die daarbij komt?
Op zijn minstquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dan wel een newbie die later FA gaat worden
Zegt een kloonquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:02 schreef matchline het volgende:
Een kutnewbie met een grote bek. (net als user 200000)
quote:
Staat nu in de OP.quote:Op maandag 12 april 2010 23:56 schreef Ridocar het volgende:
Poll gemaakt. Wel in een nieuw topic gezet...
[POLL] User 300k is een...
Toch jammer dat je er niet hetzelfde mee verdiend als Gerardquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef tong80 het volgende:
Als er 300000 users zijn die me kennen scoor ik hetzelfde als Gerard Joling met zijn nieuwe programma.
Als je te vaak met je kop in beeld bent haken de mensen afquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef tong80 het volgende:
Als er 300000 users zijn die me kennen scoor ik hetzelfde als Gerard Joling met zijn nieuwe programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grab http://forum.fok.nl/rde/list_online_users een paar keer per dag over een bepaalde periode, tel de unieke usernames en je weet hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef Pheno het volgende:
Maar hoeveel actieve users zijn er? Na die hack zijn er een zooi kloonaccounts waarschijnlijk nooit meer geactiveerd.
Een sql'etje op laatst gezien helpt denk ik meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Grab http://forum.fok.nl/rde/list_online_users een paar keer per dag over een bepaalde periode, tel de unieke usernames en je weet het
Mwah, het klopt niet helemaal zie ik. Mijn online status staat op "verborgen" dus ik verschijn ook niet in die lijst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een sql'etje op laatst gezien helpt denk ik meer
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het klopt niet helemaal zie ik. Mijn online status staat op "verborgen" dus ik verschijn ook niet in die lijst.
Wat jij zegt werkt dus beter
Iemand hier echt cijfers van?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Punt is dat 94% van al die users niet meer inlogt.
Wil ik ook wel weten. En hoeveel zijn er kloon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Iemand hier echt cijfers van?
Gaan ze natuurlijk nooit bekendmaken, iets met reclame opbrengstenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weten. En hoeveel zijn er kloon.
iPod?quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
De betreffende persoon is eerst heel blij met de aandacht en de gewonnen iPod, maar na een poos denkt ie ook van jee wat is dit voor communitie? En blijft vervolgens weg.
quote:
quote:
quote:
Jij bent de 299808equote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef dadadiedum het volgende:
hoe kan je zien de hoeveelste user jij bent?
Op je naam klikken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:49 schreef dadadiedum het volgende:
hoe kan je zien de hoeveelste user jij bent?
Als iemand een tweede (of meer) account aanmaakt, is dat een kloon.quote:
Niet... Kwestie van inklemmen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef Aalbers het volgende:
Waar kan je de nieuwste user zien dan?
Guess so. Nu gaat het echt traagquote:Op zondag 18 april 2010 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal pas bij de laatste paar gebeuren gok ik zo.
Flikker op man, ik ben The Big Lebowski aan het kijken.quote:
Je kan toch posten? Dan kan je ook klonenquote:Op zondag 18 april 2010 16:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Flikker op man, ik ben The Big Lebowski aan het kijken.
het is niet eerlijkquote:Op zondag 18 april 2010 16:44 schreef Spelvout het volgende:
Ik zat al helemaal klaar, rustig te wachten op 299999.. en bij 299997 werden er opeens 10 tegelijk geregistreerd
Onthul jezelf!quote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef 300000 het volgende:
Mensen die op f5 lopen te stampen om 300.000ste user te worden
Nicequote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef 300000 het volgende:
En van wie ben je nou een kloon?quote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef 300000 het volgende:
Nee een kloon van First (ja ik weet het ik ben een kutuser).quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik was vergeten de voorwaarden aan te vinken
Zo op zitten voor te bereiden, en dan zo hard falenquote:
Had ik ook hoor ik dacht dat als je op aanmelden klikt je accountnummer krijgt maar je krijgt hem pas als je hem geactiveerd hebtquote:Op zondag 18 april 2010 16:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo op zitten voor te bereiden, en dan zo hard falen
Ow kut dat wist ik niet. Anders had ik hem alsnog gefaald dusquote:Op zondag 18 april 2010 16:48 schreef 300k_kkloontje2 het volgende:
[..]
Had ik ook hoor ik dacht dat als je op aanmelden klikt je accountnummer krijgt maar je krijgt hem pas als je hem geactiveerd hebt.
Was ik teminste niet de enigste die zo hard faaldequote:Op zondag 18 april 2010 16:49 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ow kut dat wist ik niet. Anders had ik hem alsnog gefaald dus
Ik had er 2quote:Op zondag 18 april 2010 16:50 schreef Arn0 het volgende:
Ik had drie registratie forms tegelijk openstaan zodat ik nadat de 299997ste user geregistreerd was, ik gewoon drie registraties vlak na elkaar kon uitvoeren.. Helaas ging het te snel opeens
Zou me niks verbazen als een van de gekleurde het nummer gereserveerd had jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor 314159quote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als een van de gekleurde het nummer gereserveerd had ja
Ach, ik probeer 333333 wel te krijgen over een half jaar of zo
quote:Op zondag 18 april 2010 16:59 schreef 300000 het volgende:
Nu is het wachten op het bericht op de FP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd hoeveel vensters had jij eigenlijk openstaan? iets van 5 ofzo laatste 4 accounts waren zo wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Poging om 300.000 usert te worden <3.
3quote:Op zondag 18 april 2010 17:01 schreef 300k_kkloontje2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoeveel vensters had jij eigenlijk openstaan? iets van 5 ofzo laatste 4 accounts waren zo weg.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:05 schreef 300000 het volgende:
[..]
Nu gaat het account op ebay en word ik millionair
quote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Spelvout het volgende:
Waarom zie ik nu pas dat 08gnoT omgekeerd Tong80 is
Waar ben jij eigenlijk een kloon van?quote:Op zondag 18 april 2010 17:43 schreef 300k_kkloontje2 het volgende:
[..]
Was mij ook nog niet opgevallen
Nee, je kunt ook gewoon gezellig meeposten.quote:Op zondag 18 april 2010 17:05 schreef 300000 het volgende:
[..]
Nu gaat het account op ebay en word ik millionair
quote:Op zondag 18 april 2010 17:49 schreef 300000 het volgende:
[..]
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/340154746-fok-s-bazen-account-300000.html?return=eJwtyu0KgjAUBuB7EfSnugxhGyOsKxk62djmDp4jRdG9d6L%2BPe%2BHVUK9guo1KnGWqkJn99lrTwSq62IBt7XZ7pEgWUvYbqn7XVrwcHkkI5oFDZV6mEQ9XBMxngGYuC74b%2BHb9ozMw7Qd2e1h5hjvHNcSmQUD%2B9QAHKZvoCDNZXFmlHKcbpV%2BfwAMuzV7&df=1&fta=eNotkM1uwyAQhN%2BFQ878%2Fyzyoeq9rxBhA6lVJ0bBSaxGefeypLePWZgdJoCBZwUL5HZdjvewVOIrGANkXwZ2iHXYVmB%2B2eB3Lr7mWNupbED9ucDldk7XefI%2FD8jrj1%2FrDPxQym2gh7LWbVpjGrRz%2BuMTTSWQEk6J%2BLlZVBBA5ti3ce2AMCm1cibsTPJo88R3VLhOqQOTuYPKyrA30Dh20KPLCDJK84bAJ7szkZQSoV%2BW1jrbQXDTX4lAtewgpJoQeJxkV7gTo0OgiU%2BYRyRDXQcVJtNGLaChWqESc4odaLACfcQ4Zoo%2BgmkVcalwgqn2XFgWlNb4QWtZzyNssA4TMiUzi6gYO1qGrbBW0LaWEOtxSZfT9o3F0TZoZZ3DfsQuW30RFFYIJDyI%2F%2FrHO%2FEBKDxfrz9R14nX&fta_ind=1&fs=1
Van First.quote:Op zondag 18 april 2010 17:45 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk een kloon van?
[..]
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/340154746-fok-s-bazen-account-300000.html?return=eJwtyu0KgjAUBuB7EfSnugxhGyOsKxk62djmDp4jRdG9d6L%2BPe%2BHVUK9guo1KnGWqkJn99lrTwSq62IBt7XZ7pEgWUvYbqn7XVrwcHkkI5oFDZV6mEQ9XBMxngGYuC74b%2BHb9ozMw7Qd2e1h5hjvHNcSmQUD%2B9QAHKZvoCDNZXFmlHKcbpV%2BfwAMuzV7&df=1&fta=eNotkM1uwyAQhN%2BFQ878%2Fyzyoeq9rxBhA6lVJ0bBSaxGefeypLePWZgdJoCBZwUL5HZdjvewVOIrGANkXwZ2iHXYVmB%2B2eB3Lr7mWNupbED9ucDldk7XefI%2FD8jrj1%2FrDPxQym2gh7LWbVpjGrRz%2BuMTTSWQEk6J%2BLlZVBBA5ti3ce2AMCm1cibsTPJo88R3VLhOqQOTuYPKyrA30Dh20KPLCDJK84bAJ7szkZQSoV%2BW1jrbQXDTX4lAtewgpJoQeJxkV7gTo0OgiU%2BYRyRDXQcVJtNGLaChWqESc4odaLACfcQ4Zoo%2BgmkVcalwgqn2XFgWlNb4QWtZzyNssA4TMiUzi6gYO1qGrbBW0LaWEOtxSZfT9o3F0TZoZZ3DfsQuW30RFFYIJDyI%2F%2FrHO%2FEBKDxfrz9R14nX&fta_ind=1&fs=1
Volgens mij ziet bijna niemand dat aangezien ik nogal eens 'moeilijke naam' genoemd wordtquote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Alleen klopt het niet, want het echte tong80 account is zonder hoofdletter.quote:Op zondag 18 april 2010 17:42 schreef Spelvout het volgende:
Ja op die manier probeerde ik het begin van de leesrichting aan te duiden, maar mensen beginnen nog steeds aan de verkeerde kantquote:Op zondag 18 april 2010 19:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Alleen klopt het niet, want het echte tong80 account is zonder hoofdletter.
Dus tong80 en niet Tong80.
Wat een suffe username.quote:Op zondag 18 april 2010 16:59 schreef 300000 het volgende:
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:Beste Bacdre,
Hierbij bevestigen wij dat bieder Laura het bod van 9.999.999,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.
Reden waarom de bieder het bod heeft verwijderd: Ik heb geen interesse meer in uw product.
Mijn account is veul toffer.
Nee hoor, ik heb al een coole user-id.quote:
Als ik 'm had willen hebben had ik 'm wel gehad of anders 1 of 2 ervoor of erna.quote:jij zit zeker ook achter dat valse bod op marktplaats :
Ik wil hem wel kopen? Wat wil je?quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef 300000 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers, jij zit zeker ook achter dat valse bod op marktplaats :
[..]
Hoi, welkomquote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef 300000 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef 300000 het volgende:
[..]
[..]
Hoe werkt een kloonscan? Check op meerdere ipnummers? Maar als je fokt op je kantoor kan 1 ipnummer natuurlijk meerdere gebruikers hebben (legitieme), via de proxy. Of eea loopt via de proxy van je provider, zoals xs4all met hun wwwproxy.quote:
En daar gebruiken ze amper kloonen denk dat de helft van de accounts van mensen zijn die een vraag over hun computer hebben hem daar stellen en merken dat ze daar niet gewoon een simpel antwoord kunnen geven maar dat ze eerst verwachten dat je 300 uur zoektquote:Op maandag 19 april 2010 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Tweakers.net heeft trouwens dik 327.000 gebruikers. En daar zit maar 1 type mens: computerliefhebbers....
What a hot mess.quote:LINDSAY LOHAN has fired back at her father's police intervention with an astonishing rant online - including a chilling claim that MICHAEL once threatened to "kidnap and kill" her.
The actress is livid after her dad turned up unannounced with cops at her LA apartment last night, saying he was fearful for the safety of Lindsay, 23, and her 16-year-old sister ALI - who is staying with the Mean Girls star.
He said Lindsay was in "life-threatening danger" due to her addiction to painkiller drugs - and begged Ali to return home. He added: "Ali is being exposed to nightlife and the people Lindsay surrounds herself with. Ali is just 16. Lindsay is not in the right frame of mind to deal with Ali."
Michael said of Lindsay: "She had bloodshot eyes, make-up all over her face. "She started shouting, 'Get out! Get out!' A so-called friend comes out of the room, looking like a walking zombie." However, Lindsay has furiously retaliated, dismissing Michael's dramatic cop call as the work of a "pathological liar".
In an endless series of explosive Twitter messages, the actress insists her dad is a drug-addled "stalker" who will stoop to any depth for attention. She vehemently denies claims she's ill-equipped to care for Ali, saying Michael's never made any contribution - financial or otherwise - to the upbringing of his children.
Lindsay also accused Michael of kidnap and threatening to murder herself and her brother MICHAEL. She wrote: "I have no choice but to make this public, due to my sister's safety, as well as my own, 'my ex-dad' just WALKED INTO MY APT like the devil's advocate with officers...."Let's not forget, that my father KIDNAPPED me from a COURT ROOM when I was 4 years old and is CRAZY. He has NEVER paid child support and can barely spell his own name due to his 'brain' that has been ruined due to HIS drug use.
"When will it ever end... it's been going on my whole life with him - hasn't he caused enough pain? He's the one that's been in prison most of my life...he, or the sheriffs had NO legal grounds to be here at all.
"I must correct michael lohan when i say that Aliana IS watched with and by a guardian AT ALL TIMES.... who is very close to my family and is a POSITIVE influence in my life. "Ali IS IN SCHOOL! It's called HOME SCHOOL! IT'S NOT EASY in public school when YOU are PUBLICLY humiliating your OWN CHILDREN AND MOTHER OF THEM!!! "Nor was it for me and Michael when our father threatened to kidnap and kill us IN FRONT of our friends!
"The only one in need of police protection here is ME AND ALI from our pathological, lying ex-father! "My mother is AMAZING! not ANYTHING like what Michael is saying. W/out her, I wouldn't have been able to follow my dreams and be as strong as i am today."
bronquote:If your Twitter page is receiving a million visits from the Twitter Whale today, you can thank Lindsay Lohan because she is burning that shit to the ground right now. Lilo has been (those three words love each other so much) has been breaking her Mac Book by Tweeting furiously about her father Michael Lohan showing up to her apartment this afternoon with a Sheriff.
TMZ says that Michael showed up to check on his 16-year-old daughter, The Curious Case of Ali Lohan, who is currently staying with Lilo. Michael convinced the Sheriff's department to check on Ali after he told them she was in "Lindsay's car on the way back from Coachella and the car was going over 100 mph."
Here's Lilo's Tweets of crackery. If you need a quick high this afternoon and know you won't be drug tested within the week, put your nose to this mess and snort. This shit is pure.
i have no choice but to make this public, due to my sister's safety, as well as my own, "my ex-dad" just WALKED INTO MY APT like the devil's
about 1 hour ago via web
advocate with officers....
about 1 hour ago via web
let's not forget, that my father KIDNAPPED me from a COURT ROOM when i was 4 years old and is CRAZY
about 1 hour ago via web
he has NEVER paid child support, and is marrying a tabloid writer and can barely spell his own name due to his "brain" that has been ruined
about 1 hour ago via web
due to HIS drug use.
about 1 hour ago via web
when will it ever end... it's been going on my whole life with him-hasn't he caused enough pain ?
about 1 hour ago via web
thank g-d for my mommy... without her, i wouldn't even know myself..
about 1 hour ago via web
@Lara_Disco my lawyer isn't answering I NEED A RESTRAINING ORDER! MY SISTER AND FRIEND TOO!!!!! HE'S NUTS!!!
about 1 hour ago via web in reply to Lara_Disco
@Jeannette___ my BUILDING didn't STOP him, isn't it supposed to be safe? THAT'S WHY I MOVED HERE! it coulda been FAKE cops! dressed up!
about 1 hour ago via web in reply to Jeannette
The Sheriff briefly had words with Ali before leaving Lilo's apartment. They let Ali stay there. Michael says he will continue to fight the fight until Lilo goes to rehab and Ali is removed from her house.
While all of this was going down, White Oprah was lying on her bathroom floor in a white spritzer/Adderal coma. Nana Lohan had to turn the hose on her so that she could wake up and issue a statement regarding this mess. White Oprah simply said this: "I was told by my attorneys not to speak because it is very serious and my ex could be in big trouble. He's dangerous.... If he can't get to them he is going to try to hurt them -- it's not good."
This post is already way too long, so I'm only going to say that SuperNanny needs to put all four of these weepy ass babies in a permanent TIME OUT. Just face the corner, and never turn around again.
Is die zonnebril en knot dat jongere zusje?quote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Lindsay Lohan Has AIDS?????
Filed under: Lindsay Lohan > Dina Lohan > Michael Lohan > Twitter
Those are some serious allegations, Poppa Lohan!
Michael Lohan Tweeted that his daughter Lindsay Lohan not only had an affair with music mogul Tommy Mottola when she was 17, but also that she is HIV positive!!
WTF?!
He promptly deleted the Tweets, but there are screen grabs of his accusations!
We know he's crazy, but could it be true?!
We're sure we'll hear from Lindsay and Dina at some point today!
Read More: Lindsay Lohan Has AIDS????? | PerezHilton.com http://perezhilton.com/20(...)s-aids#ixzz0mKmJpxFL
Celebrity Juice, Not from Concentrate
Ik zag een klein clipje op TMZ waarin Samantha onderweg naar haar auto tegen paparazzi zei dat Lohan 'A very angry human being is' als reactie op een onverstaanbare vraag.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niks van de tekst maar á la
wat een drekkige wijven, nog te vies om met een tang aan te pakkenquote:Op zondag 25 april 2010 15:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |