Precies, het exploiteren van kindsterretjes is pure mishandeling. Er zijn talloze voorbeelden bekend waarbij het fout afloopt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:34 schreef Blossom86 het volgende:
Typisch voorbeeld van kindsterretje die aftakelt en waar niks meer van overblijft.
een 12 jarige kiest bewust voor die industrie en alle aandacht die daarbij komt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:54 schreef rubje het volgende:
Iedereen kan nu wel de vinger wijzen naar de Hollywoodindustrie maar uiteindelijk kiest men er zelf voor om in die business te gaan werken. En er is ook nog zoiets is eigen verantwoordelijkheid hoe met het ontstane
succes om te gaan.
quote:Ook politie bezorgd over Lindsay Lohan.
Niet alleen vrienden van Lindsay Lohan trekken aan de bel. Ook agenten maken zich zorgen over de levensstijl van de 23-jarige actrice. De politiemannen kwamen in contact met Lindsay toen ze een aantal keer moest worden beschermd tegen een horde paparazzi.
De agenten spraken volgens TMZ hun bezorgdheid uit over Lohans instabiele gedrag en houding. De politie overwoog zelfs een gedwongen opname, maar dat bleek onmogelijk omdat Lohan niet aan alle voorwaarden daarvoor voldeed. De actrice lijkt nog wel in staat zichzelf te onderhouden.
Lohan kampt al langere tijd met een drugs- en alcoholprobleem. De actrice wordt regelmatig laveloos vastgelegd op de foto en is sterk vermagerd. Haar ouders, die onderling ruziën via de media, uitten ook al meerdere malen grote zorgen over hun dochter.
Dat lijkt mij ook ja..quote:Op maandag 29 maart 2010 19:42 schreef Eleentje86 het volgende:
hmm als het zo slecht met haar gaat zoals geschreven wordt.Dan is ze een gevaar voor zichzelf.Dus zou ze gewoon gedwongen opgenomen kunnen worden.Vind het allemaal een beetje bullsjit
Volgens wiki is ze sinds ze 3 jaar oud was al in de industrie gerold..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:50 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een 12 jarige kiest bewust voor die industrie en alle aandacht die daarbij komt?
Op zijn minstquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar dan wel een newbie die later FA gaat worden
Zegt een kloonquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:02 schreef matchline het volgende:
Een kutnewbie met een grote bek. (net als user 200000)
quote:
Staat nu in de OP.quote:Op maandag 12 april 2010 23:56 schreef Ridocar het volgende:
Poll gemaakt. Wel in een nieuw topic gezet...
[POLL] User 300k is een...
Toch jammer dat je er niet hetzelfde mee verdiend als Gerardquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef tong80 het volgende:
Als er 300000 users zijn die me kennen scoor ik hetzelfde als Gerard Joling met zijn nieuwe programma.
Als je te vaak met je kop in beeld bent haken de mensen afquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef tong80 het volgende:
Als er 300000 users zijn die me kennen scoor ik hetzelfde als Gerard Joling met zijn nieuwe programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grab http://forum.fok.nl/rde/list_online_users een paar keer per dag over een bepaalde periode, tel de unieke usernames en je weet hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:50 schreef Pheno het volgende:
Maar hoeveel actieve users zijn er? Na die hack zijn er een zooi kloonaccounts waarschijnlijk nooit meer geactiveerd.
Een sql'etje op laatst gezien helpt denk ik meerquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Grab http://forum.fok.nl/rde/list_online_users een paar keer per dag over een bepaalde periode, tel de unieke usernames en je weet het
Mwah, het klopt niet helemaal zie ik. Mijn online status staat op "verborgen" dus ik verschijn ook niet in die lijst.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een sql'etje op laatst gezien helpt denk ik meer
Waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, het klopt niet helemaal zie ik. Mijn online status staat op "verborgen" dus ik verschijn ook niet in die lijst.
Wat jij zegt werkt dus beter
Iemand hier echt cijfers van?quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Punt is dat 94% van al die users niet meer inlogt.
Wil ik ook wel weten. En hoeveel zijn er kloon.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:55 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
Iemand hier echt cijfers van?
Gaan ze natuurlijk nooit bekendmaken, iets met reclame opbrengstenquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weten. En hoeveel zijn er kloon.
iPod?quote:Op zaterdag 17 april 2010 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
De betreffende persoon is eerst heel blij met de aandacht en de gewonnen iPod, maar na een poos denkt ie ook van jee wat is dit voor communitie? En blijft vervolgens weg.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |