papaquote:
chipmunkquote:
QFTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Houd toch op met die onzin, we willen zang horen, geen geouwehoer en geen geren in de sneeuw.
ik vergeef t jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, had niet zo snel door dat ik de laatste post zou maken
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef D. het volgende:
Zolang Badboys met die glimmertjes in hun oren lopen moeten ze niet verwachten als 'stoere mannen' over te komen
Gordon wil zweet zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk in godsnaam een hindernisbaan lopen?
Denk dat ze denken dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, nu let ik niet op, omdat ik liever een mooi optreden zie...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Mocht iemand van RTL meelezen: Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze denken dat de kijkers dat leuk vinden
Nou die blondjes zijn ook niet zo snel....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, al die luie donkere wijven weer te lui voor de hindernisbaan.
Ze zijn toch zo fel?Nu ineens niet meer
al die jonge geile tienermeisje gaan op ze stemmen inde liveshows (als ze doorgaan)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef D. het volgende:
Zolang Badboys met die glimmertjes in hun oren lopen moeten ze niet verwachten als 'stoere mannen' over te komen
d for daddyquote:
uithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit gaat helemaal niet over X-Factor of zangtalent
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.quote:
Zangtalent was sowieso al ver te zoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit gaat helemaal niet over X-Factor of zangtalent
Nou inderdaad, presenteren kan ze niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Maartel het volgende:
Edsilia kan zich beter tot zingen beperken
Krijg je die 5 minuten wel vol dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
al die jonge geile tienermeisje gaan op ze stemmen inde liveshows (als ze doorgaan)
ik ookquote:
Nee maar heb jij die blondjes ooit een grote bek horen hebben?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou die blondjes zijn ook niet zo snel....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.
GRAPPIG?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.
Lekker boeiend, niet alleen geile tienermeisjes hoorKen genoeg oudere mensen die ze grappig vinden
Ah, het valt me mee dat ze Stevie Wonder kennen. Hoop ik danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan iemand uitnodigen die niemand kent
enthousiasme!
Ze komen voor het zingen en beter worden, niet voor een dag celebs meeten hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan iemand uitnodigen die niemand kent
enthousiasme!
quote:
Alsof al die donkere chicks altijd een grote bek hebben...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar heb jij die blondjes ooit een grote bek horen hebben?
oquote:
Tja, alle celebrities uit de B-categorie waren op, dus....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Ze hebben weer ergens een 'bekend iemand' opgepikt
Nuance: geile tienermeisjes en andere mensen zonder smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.
Lekker boeiend, niet alleen geile tienermeisjes hoorKen genoeg oudere mensen die ze grappig vinden
en leuk, en slecht zingen ze niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
GRAPPIG?
Ik heb ze nog niets grappigs zien doen of zeggen.
qua lipformaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Alsof al die donkere chicks altijd een grote bek hebben...
Dat heb je goed gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Steve het volgende:
Een backing vocal van Stevie Wonder zeiden ze, of heb ik dat verkeerd gehoord?
quequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
verrassing voor t slapengaan
GIEL
MUAHAHHA
Misschien denkt hij dat het Stevie Wonder zelf is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Tegan het volgende:
Haha, die knul zei ook maar wat. 'Wereldster, geweldig.'
quote:
Ik zou de slaapzak inderdaad geheel dichtritsen met kindervriend Giel in de buurt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
verrassing voor t slapengaan
GIEL
MUAHAHHA
Ze is fierce hoor, nu met de Gwen Stefani coupequote:
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Nuance: geile tienermeisjes en andere mensen zonder smaak.
C en D ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, alle celebrities uit de B-categorie waren op, dus....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat het Stevie Wonder zelf is?
quote:
Extra nuance: mensen die extreem makkelijk op de kast te jagen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stem
Dat betekend niet dat iemand anders geen smaak heeft
Dan kan ik ook zeggen, diegene die sumera en romygoed vinden, hebben geen smaak. Want ik vind het niks, en als ik het niks vind, dan heeeft de rest geen smaak.
Kom op nou zeg
I KNOOWW!!quote:
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stem
Dat betekend niet dat iemand anders geen smaak heeft
Dan kan ik ook zeggen, diegene die sumera en romygoed vinden, hebben geen smaak. Want ik vind het niks, en als ik het niks vind, dan heeeft de rest geen smaak.
Kom op nou zeg
Uberhaupt. Uggs. Ik snap die hype niet.quote:
Het zit echt geweldig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Is dat haar kapper, neeeeee. Don't touch Sumera's hair!!!
Nee ik ook niet, daar ga ik echt niet mee lopen, met die pantoffels.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt. Uggs. Ik snap die hype niet.
kuddegedragquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, je kunt rock of het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
erg rock een nummer van KAne en t klinkt kut
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?
en kom je ons in elkaar slaan als we door blijven posten?
Ze moet geen rock zingen, ze straalt niets rock uit. Ze kan beter een rok dragen.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?
Ik begreep dat ze uit Volendam kwamen. Dus het zal wel incestfamilie van BZN zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Die ken ik ook al niet. De 3Js.
En ik dat jij blijkbaar geen humor hebt..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
Wat bedoel ik te zeggen is dat niet iedereen dezelfde smaak heeft
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Vivi het volgende:
Ik wil het handje van Romy eraf knippen vasthouden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet geen rock zingen, ze straalt niets rock uit.
Ik wilde er ook nooit aaan, totdat het te lang oud bleef met sneeuw. Ik trok de uggs van me schoonmoeder aan, en ze zaten zo verdomd lekker en warmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan leef je toch wel een beetje onder een steenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Die ken ik ook al niet. De 3Js.
quote:
Ze kon vast met "dur dur d'etre bebe" meezingen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:16 schreef Apotheose het volgende:
tuurlijkvanaf je 4e weten dat je geboren bent om zangeres te worden
Dat roept IEDEREEN die een beetje een hitje heeft
quote:
Ojaaaaaaaaaa! Helemaal vergeten dat nummerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kon vast met "dur dur d'etre bebe" meezingen!
OF ik luister niet de hele dag naar 538 (of zo).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan leef je toch wel een beetje onder een steen
jij ook alquote:
quote:
Excuses dat ik die ramp weer in je hoofd heb gehaald.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaa! Helemaal vergeten dat nummer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
OF ik luister niet de hele dag naar 538 (of zo).
Ja, excuses zijn zeker op zn plaats.....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Excuses dat ik die ramp weer in je hoofd heb gehaald.
Het zou inderdaad weer wat kouder worden. Dus houdt de thermostaat wel in de gaten.quote:
Ja, maar wel jammer van het kapsel......quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef Marlalala het volgende:
Maar Maaike heeft wel een lekkere stem!!!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, nu niet ineens zinnige dingen gaan zeggen he
idd, vooral dat nummer met die eh timbaland ofzo? gastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Oh, als we het over een zangtalentloos hebben: Kate Perry
Ik denk dat ze daar misschien die 3js draaien? En dat ik ze daarom niet ken? Maar ik leef misschien wel onder een steen want 80% van de artiesten ken ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met onder een steen leven te maken?
D. vind het haar van Maaike zo leuk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, nu niet ineens zinnige dingen gaan zeggen he
Ik heb volgens mij zo'n MTV award ooit bekeken. Mijn God, ik heb die zooi afgezet. Echt dat schreeuwen, een ADO hooligan klinkt poëtischer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, vooral dat nummer met die eh timbaland ofzo? gast
daar hoor je helemaal dat ze absoluut niet kan zingen
Ik leef ook onder een steen, en zelfs ik heb wel es van de 3Js gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar misschien die 3js draaien? En dat ik ze daarom niet ken? Maar ik leef misschien wel onder een steen want 80% van de artiesten ken ik eigenlijk niet.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zo'n MTV award ooit bekeken. Mijn God, ik heb die zooi afgezet. Echt dat schreeuwen, een ADO hooligan klinkt poëtischer.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Maaike, Danielle en Sumera door zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt er een lang hoofd van..
Maar toch vind ik haar ernstig mooi!
Iquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
Romy is ook door, kan niet anders....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rauzer op 26-03-2010 21:24:57 ]
Ik heb er ook wel eens van gehoord, maar ook maar door bij toeval langs de Tros zappen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik leef ook onder een steen, en zelfs ik heb wel es van de 3Js gehoord
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Dat haar van Romy.Jaloerse kapster of zo?? Damn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind t best als Danielle maar door is
kim kan me niet boeien, maaike ook niet.. Sumera gun ik het omdat ze sneu is en dan eindelijk wat heeft om zich aan vast te houden, als ze mij haar vriend maar geeft
En Romy irriteert me nu alleen al met de manier waarop ze praat.
Zou scanman klaar hebben gezeten?quote:
Ik weet niet waar ze het draaien, maar de 3J's zijn bijna net zo 'groot' als Jan, Nick en Simon. Of ken je die ook niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar misschien die 3js draaien? En dat ik ze daarom niet ken? Maar ik leef misschien wel onder een steen want 80% van de artiesten ken ik eigenlijk niet.
Ik voel het ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is prachtig, maar dat zingen, als ze zacht zingt gaan m'n haren overeind, als ze hoog gaat.......god![]()
Jammer hoor
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IHet heet niet voor niets een spoilertopic c_aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Willem-Jan van Puffelen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Dat haar van Romy.Jaloerse kapster of zo?? Damn.
strax oplettenquote:
Volgende spoilers bannenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een spoilertopic c_a.
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
Dat jullie al die namen al uit elkaar kunnen houden.
dat kan ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?
Ja, sorry, maar ik ga me echt niet verlagen tot dit X-Factor niveau, hoor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik hoop dat er volgend jaar wel een keer lekkere kerels mee gaan doen, elk seizoen weer een blamage
Romy denkt te veel na...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Romy vind ik echt zo iemand die door gaat, en waar ik me à la Floortje vreselijk aan ga irriteren.
Van alle meiden is Kim eigenlijk de enige waarvan ik het écht heel erg hoop. Moet toegeven dat ze niet het beste zingt van alle overgebleven dames, maar ik vind 'r gewoon zo leuk
Ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?
Mummiepakquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Worden die reclames echt steeds achterlijker?
Ik ken nog niet de helftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik ben bang dat Stacey het haar niet zal gunnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Van alle meiden is Kim eigenlijk de enige waarvan ik het écht heel erg hoop. Moet toegeven dat ze niet het beste zingt van alle overgebleven dames, maar ik vind 'r gewoon zo leuk
Met de nadruk op 'bijna'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze het draaien, maar de 3J's zijn bijna net zo 'groot' als Jan, Nick en Simon. Of ken je die ook niet?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ithx! Ik was de spoilers vergeten.... ik typte en ging plassen. sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de FPquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was hij vorig jaar ook niet behoorlijk actief hier in XFA ? Waar is hij?
Cheyennequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er trouwens meedoen aan Popstars?
(je kan je weer aanmelden)
Ondertussen wel de aflevering verpest voor iedereen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx! Ik was de spoilers vergeten.... ik typte en ging plassen. sorry!
Floortjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Romy vind ik echt zo iemand die door gaat, en waar ik me à la Floortje vreselijk aan ga irriteren.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik ben bang dat Stacey het haar niet zal gunnen.
vind 't ook beetje jammer jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ondertussen wel de aflevering verpest voor iedereen.
zal ik?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Mijne ook niet, en ik kan je ook niet 1 nummer noemen van de 3J's, maar die gast is iedere week wel in 1 of tv-shows aanwezig, dus het is knap als je 'm hebt kunnen ontwijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'bijna'.
Jan ken ik vooral van zijn eerste nummer in 1997 en Yolanthe-gate, Nick & Simon dankzij mijn 2 jaar bij Van Leest. Maar van hun zou ik ieder hooguit zo'n 3 nummers kunnen noemen.
Maargoed, nederlandstalig is gewoon niet mijn ding.
Hoi, ik wist niet dat mijn vrouw ook klonen had op fok?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
o krezip.. aan HAAR stem irriteerde ik me ook altijd
jaqkweline Goofy
Floortje zong goed. Maar was ook een tikje truttig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Floortje![]()
Wel ondergewaardeerd, imho...
Mijn stem heb je dan iigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zal ik?
en dan alle cliche's in de strijd gooien?
Paul (van FOK)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
nee, ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
jaqkweline Goofy
quote:
Dag schatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik wist niet dat mijn vrouw ook klonen had op fok?
Ik zat net precies hetzelfde te denken_O-.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:29 schreef Kleurdoos het volgende:
jaqkweline Goofy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |