papaquote:
chipmunkquote:
QFTquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Houd toch op met die onzin, we willen zang horen, geen geouwehoer en geen geren in de sneeuw.
ik vergeef t jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, had niet zo snel door dat ik de laatste post zou maken
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef D. het volgende:
Zolang Badboys met die glimmertjes in hun oren lopen moeten ze niet verwachten als 'stoere mannen' over te komen
Gordon wil zweet zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Waarom moeten ze eigenlijk in godsnaam een hindernisbaan lopen?
Denk dat ze denken dat de kijkers dat leuk vindenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Ja, nu let ik niet op, omdat ik liever een mooi optreden zie...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef Tegan het volgende:
Mocht iemand van RTL meelezen: Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze denken dat de kijkers dat leuk vinden
Nou die blondjes zijn ook niet zo snel....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Haha, al die luie donkere wijven weer te lui voor de hindernisbaan.
Ze zijn toch zo fel?Nu ineens niet meer
al die jonge geile tienermeisje gaan op ze stemmen inde liveshows (als ze doorgaan)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:03 schreef D. het volgende:
Zolang Badboys met die glimmertjes in hun oren lopen moeten ze niet verwachten als 'stoere mannen' over te komen
d for daddyquote:
uithoudingsvermogenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit gaat helemaal niet over X-Factor of zangtalent
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.quote:
Zangtalent was sowieso al ver te zoekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Dit slaat nergens op, dit gaat helemaal niet over X-Factor of zangtalent
Nou inderdaad, presenteren kan ze niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Maartel het volgende:
Edsilia kan zich beter tot zingen beperken
Krijg je die 5 minuten wel vol dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
al die jonge geile tienermeisje gaan op ze stemmen inde liveshows (als ze doorgaan)
ik ookquote:
Nee maar heb jij die blondjes ooit een grote bek horen hebben?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou die blondjes zijn ook niet zo snel....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een conditie. Jee, daar kun je vijf minuten mee neuken en dan is ze moe.
GRAPPIG?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.
Lekker boeiend, niet alleen geile tienermeisjes hoorKen genoeg oudere mensen die ze grappig vinden
Ah, het valt me mee dat ze Stevie Wonder kennen. Hoop ik danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan iemand uitnodigen die niemand kent
enthousiasme!
Ze komen voor het zingen en beter worden, niet voor een dag celebs meeten hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Kleurdoos het volgende:
en dan iemand uitnodigen die niemand kent
enthousiasme!
quote:
Alsof al die donkere chicks altijd een grote bek hebben...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar heb jij die blondjes ooit een grote bek horen hebben?
oquote:
Tja, alle celebrities uit de B-categorie waren op, dus....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef D. het volgende:
Ze hebben weer ergens een 'bekend iemand' opgepikt
Nuance: geile tienermeisjes en andere mensen zonder smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en mijn vader van 67 ook, en me moeder van 52.
Lekker boeiend, niet alleen geile tienermeisjes hoorKen genoeg oudere mensen die ze grappig vinden
en leuk, en slecht zingen ze niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
GRAPPIG?
Ik heb ze nog niets grappigs zien doen of zeggen.
qua lipformaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Alsof al die donkere chicks altijd een grote bek hebben...
Dat heb je goed gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Steve het volgende:
Een backing vocal van Stevie Wonder zeiden ze, of heb ik dat verkeerd gehoord?
quequote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
verrassing voor t slapengaan
GIEL
MUAHAHHA
Misschien denkt hij dat het Stevie Wonder zelf is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef Tegan het volgende:
Haha, die knul zei ook maar wat. 'Wereldster, geweldig.'
quote:
Ik zou de slaapzak inderdaad geheel dichtritsen met kindervriend Giel in de buurt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
verrassing voor t slapengaan
GIEL
MUAHAHHA
Ze is fierce hoor, nu met de Gwen Stefani coupequote:
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Nuance: geile tienermeisjes en andere mensen zonder smaak.
C en D ook?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, alle celebrities uit de B-categorie waren op, dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |