quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien denkt hij dat het Stevie Wonder zelf is?
quote:
Extra nuance: mensen die extreem makkelijk op de kast te jagen zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stem
Dat betekend niet dat iemand anders geen smaak heeft
Dan kan ik ook zeggen, diegene die sumera en romygoed vinden, hebben geen smaak. Want ik vind het niks, en als ik het niks vind, dan heeeft de rest geen smaak.
Kom op nou zeg
I KNOOWW!!quote:
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zonder smaak. Niet iedereen houd van Amy Winehouse, iedereen houd weer van een andere stem
Dat betekend niet dat iemand anders geen smaak heeft
Dan kan ik ook zeggen, diegene die sumera en romygoed vinden, hebben geen smaak. Want ik vind het niks, en als ik het niks vind, dan heeeft de rest geen smaak.
Kom op nou zeg
Uberhaupt. Uggs. Ik snap die hype niet.quote:
Het zit echt geweldig!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Is dat haar kapper, neeeeee. Don't touch Sumera's hair!!!
Nee ik ook niet, daar ga ik echt niet mee lopen, met die pantoffels.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt. Uggs. Ik snap die hype niet.
kuddegedragquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt. Uggs. Ik snap die hype niet.
Tja, je kunt rock of het niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
erg rock een nummer van KAne en t klinkt kut
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?
en kom je ons in elkaar slaan als we door blijven posten?
Ze moet geen rock zingen, ze straalt niets rock uit. Ze kan beter een rok dragen.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een hoerentoeter en woon je in een wagen?
Ik begreep dat ze uit Volendam kwamen. Dus het zal wel incestfamilie van BZN zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
Die ken ik ook al niet. De 3Js.
En ik dat jij blijkbaar geen humor hebt..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
Wat bedoel ik te zeggen is dat niet iedereen dezelfde smaak heeft
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Vivi het volgende:
Ik wil het handje van Romy eraf knippen vasthouden.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze moet geen rock zingen, ze straalt niets rock uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |