Ik heb volgens mij zo'n MTV award ooit bekeken. Mijn God, ik heb die zooi afgezet. Echt dat schreeuwen, een ADO hooligan klinkt poëtischer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, vooral dat nummer met die eh timbaland ofzo? gast
daar hoor je helemaal dat ze absoluut niet kan zingen
Ik leef ook onder een steen, en zelfs ik heb wel es van de 3Js gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar misschien die 3js draaien? En dat ik ze daarom niet ken? Maar ik leef misschien wel onder een steen want 80% van de artiesten ken ik eigenlijk niet.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zo'n MTV award ooit bekeken. Mijn God, ik heb die zooi afgezet. Echt dat schreeuwen, een ADO hooligan klinkt poëtischer.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Maaike, Danielle en Sumera door zijn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, ze krijgt er een lang hoofd van..
Maar toch vind ik haar ernstig mooi!
Iquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]![]()
Romy is ook door, kan niet anders....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Rauzer op 26-03-2010 21:24:57 ]
Ik heb er ook wel eens van gehoord, maar ook maar door bij toeval langs de Tros zappen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik leef ook onder een steen, en zelfs ik heb wel es van de 3Js gehoord
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Dat haar van Romy.Jaloerse kapster of zo?? Damn.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind t best als Danielle maar door is
kim kan me niet boeien, maaike ook niet.. Sumera gun ik het omdat ze sneu is en dan eindelijk wat heeft om zich aan vast te houden, als ze mij haar vriend maar geeft
En Romy irriteert me nu alleen al met de manier waarop ze praat.
Zou scanman klaar hebben gezeten?quote:
Ik weet niet waar ze het draaien, maar de 3J's zijn bijna net zo 'groot' als Jan, Nick en Simon. Of ken je die ook niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar misschien die 3js draaien? En dat ik ze daarom niet ken? Maar ik leef misschien wel onder een steen want 80% van de artiesten ken ik eigenlijk niet.
Ik voel het ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is prachtig, maar dat zingen, als ze zacht zingt gaan m'n haren overeind, als ze hoog gaat.......god![]()
Jammer hoor
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IHet heet niet voor niets een spoilertopic c_aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Willem-Jan van Puffelen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:22 schreef conleche het volgende:
Dat haar van Romy.Jaloerse kapster of zo?? Damn.
strax oplettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |