Volgende spoilers bannenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een spoilertopic c_a.
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
Dat jullie al die namen al uit elkaar kunnen houden.
dat kan ik ook nog steeds nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?
Ja, sorry, maar ik ga me echt niet verlagen tot dit X-Factor niveau, hoor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ik hoop dat er volgend jaar wel een keer lekkere kerels mee gaan doen, elk seizoen weer een blamage
Romy denkt te veel na...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Romy vind ik echt zo iemand die door gaat, en waar ik me ŕ la Floortje vreselijk aan ga irriteren.
Van alle meiden is Kim eigenlijk de enige waarvan ik het écht heel erg hoop. Moet toegeven dat ze niet het beste zingt van alle overgebleven dames, maar ik vind 'r gewoon zo leuk
Ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel zijn het er toch niet? Of verloor jij altijd met "Wie is het?"?
Mummiepakquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Worden die reclames echt steeds achterlijker?
Ik ken nog niet de helftquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Twizu het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik ben bang dat Stacey het haar niet zal gunnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Van alle meiden is Kim eigenlijk de enige waarvan ik het écht heel erg hoop. Moet toegeven dat ze niet het beste zingt van alle overgebleven dames, maar ik vind 'r gewoon zo leuk
Met de nadruk op 'bijna'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze het draaien, maar de 3J's zijn bijna net zo 'groot' als Jan, Nick en Simon. Of ken je die ook niet?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ithx! Ik was de spoilers vergeten.... ik typte en ging plassen. sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op de FPquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was hij vorig jaar ook niet behoorlijk actief hier in XFA ? Waar is hij?
Cheyennequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er trouwens meedoen aan Popstars?
(je kan je weer aanmelden)
Ondertussen wel de aflevering verpest voor iedereen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx! Ik was de spoilers vergeten.... ik typte en ging plassen. sorry!
Floortjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:25 schreef Maartel het volgende:
Romy vind ik echt zo iemand die door gaat, en waar ik me ŕ la Floortje vreselijk aan ga irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |