Mijn picks voor de main card:quote:Main Card
* Welterweight Championship bout: Georges St. Pierre (c) vs. Dan Hardy
* Interim Heavyweight Championship bout: Frank Mir vs. Shane Carwin
* Lightweight bout: Kurt Pellegrino vs. Fabricio Camoes
* Welterweight bout: Jon Fitch vs. Ben Saunders
* Lightweight bout:Jim Miller vs. Mark Bocek
Spike TV Card
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory Markham
* Welterweight bout: Ricardo Almeida vs. Matt Brown
Preliminary Card
* Light Heavyweight bout: Rodney Wallace vs. Jared Hamman
* Middleweight bout: Rousimar Palhares vs. Tomasz Drwal
* Welterweight bout: Matthew Riddle vs. Greg Soto
Gomi vs Florian, geen idee!quote:Main Card
* Lightweight bout: Kenny Florian vs Takanori Gomi
* Heavyweight bout: Roy Nelson vs Stefan Struve
* Middleweight bout: Nate Quarry vs. Jorge Rivera
* Lightweight bout: Ross Pearson vs. Dennis Siver
Preliminary Card
* Lightweight bout: Andre Winner vs. Rafaello Oliveira
* Lightweight bout: Jacob Volkmann vs. Ronnys Torres
* Lightweight bout: Rob Emerson vs. Nik Lentz
* Lightweight bout: Caol Uno vs. Gleison Tibau
* Middleweight bout: Yushin Okami vs. Lucio Linhares
* Middleweight bout: Gerald Harris vs Mario Miranda
* Welterweight bout: Charlie Brenneman vs. Jason High
Nicequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heb wat op GSP gezocht en er staan een aantal hele mooie highlights op youtube.
Vond deze nog wel het mooiste.
Een highlight staat of valt met een goede song eronder
Wel een dope clip! Ben nu op dit moment ook bezig met een music video maar dan met een iets andere muziekstijl. Eerst maar ff de fight tegen Hardy afwachten totdat ik em daadwerkelijk af heb!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heb wat op GSP gezocht en er staan een aantal hele mooie highlights op youtube.
Vond deze nog wel het mooiste.
Een highlight staat of valt met een goede song eronder
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Om nou picks te geven... daar waag ik mij niet aan, ken veel van de vechters nog niet echt maar kijk nu iedere dag een UFC gevecht, gisteren 108 bv dus hoop over een tijdje ook mee te kunnen denken in die zin
Toch even een ode aan een onbezongen held, Bruce Buffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruce 180 FTW
"Ladies and gentlemen, we are live!"
Bruce is de Alpha en de Omega... Bruce Almightyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef Paxlie het volgende:
Bruce Buffer is baas, eindbaas, misschien zelfs een gemorphde eindbaas nadat je hem een eerste keer hebt verslagen.
Het liefst zie ik Lesnar dat doen, maar ik gun het Carwin meer. Daarbij denk ik dat hij Mir KO kan slaan. Als ik dus in zou zetten dan was het op Carwinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tvptje, Carwin moet het gaan doen voor mij, ik hoop dat die Mir weer op zijn plek gezet gaat worden.
Van mij hoeft een 3e Mir-Lesnar op dit moment echt niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Lesnar dat doen, maar ik gun het Carwin meer. Daarbij denk ik dat hij Mir KO kan slaan. Als ik dus in zou zetten dan was het op Carwin
Als je het langer dan 2 seizoenen vol houdt vind ik het knap.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
www.ultimatefighter.com
daar ben ik voorlopig even zoet meeAlle episodes van tien seizoenen online...
Nee hoor, kijkt u maar eens onder de OP!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn GSP en ik de enige die Miller > Bocek pakken
maakt niet uit joh, dan bezoek ik de nieuwsgroepen morgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef Paxlie het volgende:
Het is niet de bedoeling dat hier links komen met waar je de live uitzending kan zien trouwens. Als die er wel komen krijgen we ruzie met mannetjes met rode namen
small amount op Carwin by (T)KOquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef roepdeman het volgende:
Wie gaan er bets plaatsen? Of ben ik vanavond weer de enige?
Wat ik op MF had gepost:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoe laat is t onze tijd dan? ( of maw hoe laat moet de wekker...??)
en oohja we hebben ook nog eens klok uur naar voren vanacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:13 schreef Voltreffer het volgende:
Nog mensen aan het kijken? Want we beginnen nu! Bocek vs Miller!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:35 schreef Voltreffer het volgende:Miller vs BocekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:59 schreef Voltreffer het volgende:Fitch vs SaundersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 05:40 schreef Voltreffer het volgende:
Mir Vs. CarwinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte beurt trouwens van de ref, Dan Mirogliatta!![]()
GSP NU!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:42 schreef addictivebeat het volgende:Verkijk je hier niet op...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu snel naar de main card kijken![]()
![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
[ spoiler ] [ / spoiler ]quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef THEFXR het volgende:
euh, hoe maak ik die verborgen tekst? (spoiler)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al mooie gevechten in een prima card. Alweer zin in woensdag, STRUVE!!
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef Happel het volgende:Haha, als je over een tijdje nog meer fan bent dan doe je dat niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag inderdaad: STRUVE!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Paxlie het volgende:
Vond het geen fantastisch event. Miste net iets ofzo, maar wel een paar toffe gevechten.
UFC 116 gaat Brock Lesnar weer vechten. Dat is 3 juli.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al, het was weer tof! Echt een paar mooie partijen gezien! HELL YEAH!En nu nog even de andere partijen kijken die ik net geskipt heb
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door GSP op 28-03-2010 19:52:02 ]I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]Hij IS jonger dan CoutureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar je punt is duidelijk![]()
I agree.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hij IS jonger dan Couture![]()
Maar je punt is duidelijk![]()
I agree.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not impressed by your performance
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef GSP het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Livin' the American Dream baby! Met ook zo'n Dodge Ram 1500 bak onder z'n reet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
W00T! ik lees net dat Shane Carwin een fulltime baan heeft als engineer en dat hij het vechten bij de UFC erbij doet.
Ik kijk al sinds UFC 58. Definieer tijdje?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, als je over een tijdje nog meer fan bent dan doe je dat niet meer
parttimequote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
W00T! ik lees net dat Shane Carwin een fulltime baan heeft als engineer en dat hij het vechten bij de UFC erbij doet.
In dat geval kan beter het woord fan gedefineerd wordenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds UFC 58. Definieer tijdje?
Daar lig je dan met je Tapout shirtjequote:Cheeseburger Josh got drunk and decided to hold Whataburger Hostage for a cheesburger, by wearing a TapouT t-shirt and pretending he trained and was tuff...little did he know, Joseph Guichebarou was there and had 3 months of BJJ training..and although extremely drunk himself, still remembered enough to completely control Cheese burger Josh.....Good stuff man....Good stuff.
Epic!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar lig je dan met je Tapout shirtje
Die is inderdaad epic, wat een figuur!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar lig je dan met je Tapout shirtje
Inderdaad, ik snap zijn intentie niet helemaal. Hoevaak wilt hij nog winnen als hij constant blijft vinden dat zijn gameplan bijgeschaaft en geperfectioneerd moet worden...?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:32 schreef GSP het volgende:
Ik zie dat allemaal niet zo zitten eerlijk gezegd, hij kan beter proberen weight te gainen en een divisie hoger te kijken.
Mooie potquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:36 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap zijn intentie niet helemaal. Hoevaak wilt hij nog winnen? En als hij constant blijft vinden dat zijn gameplan bijgeschaaft moet worden kan het nog jaren duren...
De fans zullen hier op een gegeven moment idd van afzien. Dana White zou om die reden GSP gewoon ff een subtiel schopje moeten geven...
Over Koscheck gesproken:
UFC 113: Paul Daleyvs. Josh Koscheck
Waarom niet? BJ was @ UFC '94 ook een klasse lagerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
Ik wil GSP wel weer eens tegen BJ Penn zien, maar dat gaat nu toch niet meer omdat BJ een klasse lager zit?
Hmm.. geen behoefte meer aan. Een derde gevecht zou weer net zo gaan lijkt me.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
Ik wil GSP wel weer eens tegen BJ Penn zien, maar dat gaat nu toch niet meer omdat BJ een klasse lager zit?
BJ Penn maakt geen kans tegen GSP. Ik zou ook niet voor een GSP vs BJ Penn III warmlopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hmm.. geen behoefte meer aan. Een derde gevecht zou weer net zo gaan lijkt me.
Veel interessanter om GSP in gewicht omhoog te zien gaan!
Afsluiter tegen de winnaar Fitch vs Koscheck zou een mooie afsluiter kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:41 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar dan wel iig een 2e kans voor Fitch!
(Als Welter Weight afsluitertje dan...)
In de middleweights zou een fight tegen Nate "the Great" wel heel erg interessant zijn...!
En dan komt Thiago Alves om het hoekje kijken... en ik dan? en ik dan?!?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:57 schreef GSP het volgende:
[..]
Afsluiter tegen de winnaar Fitch vs Koscheck zou een mooie afsluiter kunnen zijnMaar Fitch wil niet meer tegen Koscheck, hij wil direct tegen GSP. Dana: "dus zo graag wil je die titel nu ook weer niet"
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:19 schreef Unstoppable het volgende:Vind die scores echt belachelijk. Wat heeft Hardy gedaan dan? Hij heeft alleen maar op zijn rug gelegen en submissions verdedigt. Gewoon 50-40 voor GSP wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Vond het ook een fijn spel, maar er zaten een paar fouten in. ik vond bijvoorbeeld het trainen op BJJ erg moeilijk, hierdoor vocht ik altijd als een striker. Ik vond het ook vervelend dat je geen carreermode had met bestaande vechters.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC Undisputed 2010 improvements in detail!
Heerlijk spel! Ben nog steeds verslaafd aan 2009!
Wat vond je moeilijk aan de BJJ trainingen dan? De moves zelf?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef GSP het volgende:
[..]
Vond het ook een fijn spel, maar er zaten een paar fouten in. ik vond bijvoorbeeld het trainen op BJJ erg moeilijk, hierdoor vocht ik altijd als een striker. Ik vond het ook vervelend dat je geen carreermode had met bestaande vechters.
Ik ben ook benieuwd naar de MMA game van EA-sports, die snel uitkomt.
Snel eens aan een PS3 beginnen, want zie al een tijdje beelden langskomen en ziet er gaaf uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC Undisputed 2010 improvements in detail!
Heerlijk spel! Ben nog steeds verslaafd aan 2009!
Wat ik moelijk vond, waren het effectief toepassen van submissions. En ook die trainingstages idem dito. Ik had net gelezen op fora, dat het in het begin heel lastig is, maar dat je het na genoeg oefening kunt masteren. Echt had ik het geduld er niet voor. Dus zat ik de hele tijd supermanpunches te uit delen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat vond je moeilijk aan de BJJ trainingen dan? De moves zelf?
..overigens heb ik niet hoge verwachtingen van EA-s MMA game. Een typisch gevalletje van met de hype mee liften en een matige game neerzetten.
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik had net gelezen op fora, dat het in het begin heel lastig is, maar dat je het na genoeg oefening kunt masteren. Echt had ik het geduld er niet voor.
Hmmm, ok dus dat was the key. Is wel episch om GSP te submitten idd. Lesnar was ook zo'n leuke om tegen te vechten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..
Ik heb GSP wel gesubmit in careermode! Dat was wel een bazenmoment!
De enige die een béétje kans maken zijn:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef GSP het volgende:
[..]
BJ Penn maakt geen kans tegen GSP. Ik zou ook niet voor een GSP vs BJ Penn III warmlopen.
Mocht GSP toch een divisie hoger gaan zitten zou ik zeggen:
1. GSP vs Leben (winst GSP)
2. GSP vs Bisbing (winst GSP)
3. GSP vs Silva (winst silva)
Na zijn verlies tegen Silva, zou hij weer terug kunnen gaan naar welterweight, waarna hij eerst tegen een contender vecht en daarna tegen de titelhouder.
Dat zou gaaf zijn![]()
De kans om van deze heren te verliezen is groter dan een tweede keer tegen Fitch. En GSP zit tegenwoordig alleen maar te rekenen en kansberekeningen los te laten op zijn gevechtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De enige die een béétje kans maken zijn:
Marquardt
Maia
Sonnen
Anderson Silva
En ik denk niet dat GSP het zal afleggen tegen een van deze heren, al is dit natuurlijk wel beter dan Welterweight blijven. Why not both weight classes
Raar, zo weinig?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
- UFC 103: 1.4 million viewers (Escudero/Miller, Drwal/McFedries)
- UFC 104: 1.4 million viewers (Bader/Schafer, Hardonk/Barry)
- UFC 106: 1.3 million viewers (Grove/Rosholt, Saunders/Davis)
- UFC 108: 1.5 million viewers (Kampmann/Volkmann, Lauzon/Miller)
- UFC 109: 1.7 million viewers (Guillard/Torres, Danzig/Buchholz)
- UFC 111: 1.2 million viewers (Diaz/Markham, Almeida/Brown)
Op zondag uitgezonden he, mensen moeten de volgende dag werken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
- UFC 103: 1.4 million viewers (Escudero/Miller, Drwal/McFedries)
- UFC 104: 1.4 million viewers (Bader/Schafer, Hardonk/Barry)
- UFC 106: 1.3 million viewers (Grove/Rosholt, Saunders/Davis)
- UFC 108: 1.5 million viewers (Kampmann/Volkmann, Lauzon/Miller)
- UFC 109: 1.7 million viewers (Guillard/Torres, Danzig/Buchholz)
- UFC 111: 1.2 million viewers (Diaz/Markham, Almeida/Brown)![]()
Ehm niet helemaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Op zondag uitgezonden he, mensen moeten de volgende dag werken!
Je hebt gelijk :S waarom zit ik dan in mijn hoofd dat ie zondag uitgezonden was daar en dat ik hem pas maandag in de loop van de dag binnenkreeg... Was het toch gezelliger de 3e helft dan ik dacht...quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm niet helemaal![]()
Het gaat hier om de kijkcijfers in de USA. Daar wordt het op zaterdagavond uitgezonden op de PPV, op een fatsoenlijk tijdstip. Daarom is het bij ons live om 04:00 uur 's nachts, een brakkere tijd kan haast niet
Niet helemaal mee eens, je kon ook gewoon goed erin wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..
Ik heb GSP wel gesubmit in careermode! Dat was wel een bazenmoment!
En de onlogische customize opties bij de Career mode.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
plus niet elke keer die kut saves die zoveel tijd vreten!
Mja, dat vind ik niet zo van belang, die dingen skip ik toch na een eerste paar keer kijken (deed ik ook in Wrestlemania en daar kon je ook vuurwerk enzo toevoegen), ook tof zou zijn dat je een weightcut optie had, dus dat je ook echt op gewicht moet komen voor gevecht, dat je in je career van weight kan veranderen, dat je leeftijd wel oploopt, je niet als je eenmaal kampioen bent en voor de 20e keer weer je titel moet verdedigen weer tegen dezelfde vechter staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En de onlogische customize opties bij de Career mode.
Wat overigens ook wel tof zou zijn: Een entrance moment die je kan maken met je eigen mp3tjes erin.
Dat is ook Nelson zijn tactiek he... Deed ie tegen Kimbo ook, crusifix positie en stoten geven, zijn gewicht zorgt ervoor dat je eigenlijk niets meer kan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jezus wat moet Struve tegen dat wandelende biervat beginnen? Heb Nelson alleen in TUF gezien natuurlijk maar zijn tactiek moet tegen Struve ook waterdicht zijn: Erop gaan zitten en stoempen die handel.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef Dacide het volgende:
Wat een onzin post...
Denk dat jij Roy Nelson niet kent...
Roy is de winnaar van de IFL, winaar van TUF10... in bezit van een BJJ black belt onder Renzo Gracie. Hij traint onder Marco van den broek van Calmaro Gym (evenals Amir Sadollah).
Die dikke pens van hem is letterlijk bewust aangevreten om een voordeel te hebben bij een toppositie.
Oh ja... paar jaar geleden heeft hij een grappling partij gedraaid tegen Frank Mir.... Nelson was de winnaar.
Dus waarom is Nelson een schande voor de sport? Omdat hij een dikke buik heeft? In ieder geval niet om eerder genoemde redenen.
Ik ken Roy van TUF. Maar vond het toen al een irritant figuur om naar te kijken. Schande om naar te kijken gaat wat te ver, maar ik vind zo'n pens als professioneel vechter niet kunnen, bewust of onbewust gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef Dacide het volgende:
Wat een onzin post...
Denk dat jij Roy Nelson niet kent...
Roy is de winnaar van de IFL, winaar van TUF10... in bezit van een BJJ black belt onder Renzo Gracie. Hij traint onder Marco van den broek van Calmaro Gym (evenals Amir Sadollah).
Die dikke pens van hem is letterlijk bewust aangevreten om een voordeel te hebben bij een toppositie.
Oh ja... paar jaar geleden heeft hij een grappling partij gedraaid tegen Frank Mir.... Nelson was de winnaar.
Dus waarom is Nelson een schande voor de sport? Omdat hij een dikke buik heeft? In ieder geval niet om eerder genoemde redenen.
Mwaa, laagje vet. Bij Nelson lijkt het wel alsof hij een fust bier heeft ingeslikt.quote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef addictivebeat het volgende:
Pens of geen pens, het heeft hem wel geholpen om Kimbo Slice te verslaan.
Dan moeten ze de cage versterken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef incognitoomuch het volgende:
'Big' Ben Rothwell is ook een dickertje.
Which brings me to the question... Ben Rothwell vs. Roy Nelson....?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat klopt, z'n buik lag er heel dicht tegenaan!
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef GSP het volgende:
Ik ben benieuwd naar Stuve. Ik hoop dat hij die vetzak (schande voor de sport) tegen de vlakte beukt.
Nooit Pride gekeken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ken heel die andere gast niet, maar ik ben voor Kenny FlorianToffe vechter.
Jij bent familie van Roy Nelson?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Springbank het volgende:
[..]
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.
Lekker persoonlijk maken, heel goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Springbank het volgende:
[..]
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.
Dit bedoelde ik te zeggen met mijn opmerking inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Lekker persoonlijk maken, heel goed!
Maar goed ik snap wel wat GSP zegt, zijn gevechten zien er gewoon niet goed uit, hij probeert altijd in de zelfde positie te komen waarbij hij met zijn buik zijn tegenstander smoort en ze dan op het hoofd stoot. Dana zei het heel mooi dat de punches niet hard zijn, lijken op die van een kind, maar goed hij heeft wel een domineerde positie in dat geval, je tegenstander heeft flink gewicht op bovenkant borst, nek en gezicht en raakt dus vermoeid, dus het is wel effectief, maar goed het is niet mooi en dynamisch.
Schande voor de sport nee, maar een ambassadeur om te laten zien hoe mooi MMA kan zijn zeker niet!
Ja maar kijk even naar zijn laatste gevechten daar zie je er niets van terug! Daar knalt ie erop, loopt te kutten om een arm vast te pinnen, laat zich vallen over andere arm en begint!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Nelson is gewoon een hele goede BJJ'er, hoe dik hij ook is.
Hij won niet voor niets een grappling match tegen Mir.
En dan? Ik zeg toch verder ook niet dat hij er niks van kan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Zolang je iets kan dan ben je toch ook geen schande voor de sport?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
[..]
En dan? Ik zeg toch verder ook niet dat hij er niks van kan?
Ah ja, zo ging het ook in zijn laatste gevecht tegen Schaub jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja maar kijk even naar zijn laatste gevechten daar zie je er niets van terug! Daar knalt ie erop, loopt te kutten om een arm vast te pinnen, laat zich vallen over andere arm en begint!
O, omdat ik Nelson een dikzak vind, heb ik er geen kijk op. Ja dat is heel logisch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef Springbank het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt er blijkbaar geen kijk op.
Tegen Kimbo precies zo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:15 schreef Springbank het volgende:
[..]
Ah ja, zo ging het ook in zijn laatste gevecht tegen Schaub ja
Tegen Schaub inderdaad, volgens mij heeft ie toen ook wel die positie opgezocht, ben het nu even aan het nakijken, maar hij heeft het in TUF nog een keer gedaan volgens mij. Voor mij doet het niets af aan zijn talent als vechter, maar hij doet het misschien wel wat te effectief en niet met genoeg flair.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:17 schreef Springbank het volgende:
[..]
Ja, 1 gevecht. Tegen Schaub won hij gewoon door een goede stoot.
Ik hou ook niet van zijn stijl maar het is gewoon een degelijke vechter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tegen Schaub inderdaad, volgens mij heeft ie toen ook wel die positie opgezocht, ben het nu even aan het nakijken, maar hij heeft het in TUF nog een keer gedaan volgens mij. Voor mij doet het niets af aan zijn talent als vechter, maar hij doet het misschien wel wat te effectief en niet met genoeg flair.
1 2 3 4 5 | Professional record breakdown Result Opponent Method Event Date Round Time Location Notes Win Frank Mir Submission(Belly bump) Grapplers Quest World's Grappling Event April 14, 2003 3 0:21 North Carolina, United States |
Ik had al eerder aangegeven dat ik dat anders bedoelde. Moeilijk he lezen? Maar je komt sowieso over als een vreemd mannetje door het gelijk persoonlijk te maken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:27 schreef Springbank het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van zijn stijl maar het is gewoon een degelijke vechter.
En een schande voor de sport noemen vind ik veel te ver gaan en GSP lijkt hem alleen van TUF te kennen en daarom betwijfel ik een beetje zijn kijk op de sport.
Dat is toch ook te begrijpen als het werkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Eerste 2 minuten van het gevecht doet ie het ook... McSweeney heeft ie er ook mee gestopt btw!
Nee maar als ik dan zeg dat het zijn standaard MO is dan krijg je de droeftoeter smiley met opm ja tegen Schaub, daar heeft ie het dus ook geprobeerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:30 schreef Springbank het volgende:
[..]
Dat is toch ook te begrijpen als het werkt.
En het is niet zo dat het een hele nieuwe positie is die hij heeft uitgevonden.
En dat lukte niet waardoor hij daarna liet zien dat hij ook nog meer kan dan de crusifix.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee maar als ik dan zeg dat het zijn standaard MO is dan krijg je de droeftoeter smiley met opm ja tegen Schaub, daar heeft ie het dus ook geprobeerd.
Haha, wikipedia zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
En nog even over zijn buik en zijn grappling tov Mir:
[ code verwijderd ]
Submission by Belly Bump?
Inderdaad leuke pot. Daar zie je inderdaad dat ie meer kan dan alleen zijn gewicht gebruiken, denk dat als ie dat doet in UFC het een grote kan zijn, maar goed. Wat ik wel knap vind is dat die vechters hun instincten kunnen uitschakelen. Er waren genoeg posities waarin ze in een MMA match zouden stoten oid en dat kunnen ze dan toch bedwingen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:39 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha, wikipedia zeker?![]()
Heb dat gevecht (nou ja gevecht, was grappling match) gezien op youtube en Nelson won via decision. Z'n grappling zag er echt goed uit, hij had Mir aardig geneutraliseerd. Leuke pot.
Kijk en oordeel zelf:
En dat vond ik dan weer jammer van GSP... Ik had graag willen zien dat hij meer de striking game ging uitvoeren tegen Hardy. Gewoon om te zien hoe hij het er via die weg vanaf had gebracht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad leuke pot. Daar zie je inderdaad dat ie meer kan dan alleen zijn gewicht gebruiken, denk dat als ie dat doet in UFC het een grote kan zijn, maar goed. Wat ik wel knap vind is dat die vechters hun instincten kunnen uitschakelen. Er waren genoeg posities waarin ze in een MMA match zouden stoten oid en dat kunnen ze dan toch bedwingen.
MMA vechters trainen toch redelijk vaak alleen op submissions? Doen ze volgens mij vaker dan gecombineerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Inderdaad leuke pot. Daar zie je inderdaad dat ie meer kan dan alleen zijn gewicht gebruiken, denk dat als ie dat doet in UFC het een grote kan zijn, maar goed. Wat ik wel knap vind is dat die vechters hun instincten kunnen uitschakelen. Er waren genoeg posities waarin ze in een MMA match zouden stoten oid en dat kunnen ze dan toch bedwingen.
in 2003, zonder stoten verder. Dat is 7 jaar (!) geleden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Nog steeds is het een goede BJJ'er hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in 2003, zonder stoten verder. Dat is 7 jaar (!) geleden.
Wees wel realistisch.
dat ontken ik ook niet. Maar ik vind het een nogal gedateerd iets om mee te gaan schermen. In 1999 liep ik een 10km in 38 minuten. Dat betekent niet dat dat nu nog kan gebeuren. De manier waarop je die argumenten aandraagt en dit topic even komt binnenwalsen is ontzettend contra-productiefquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Springbank het volgende:
[..]
Nog steeds is het een goede BJJ'er hoor.
Ik zeg niet dat het een top heavyweight is in MMA.
Ja maar ik denk dat als je een lock aangelegd krijgt en je instinct is om dan je vuist in het gezicht van je tegenstander te zetten vind ik het knap dat je dat dan niet doet op dat moment, dus het goed kunnen scheiden van de disciplines!quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
MMA vechters trainen toch redelijk vaak alleen op submissions? Doen ze volgens mij vaker dan gecombineerd.
Is al gebeurd Nelson verloren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef incognitoomuch het volgende:
'Big' Ben Rothwell is ook een dickertje.
Which brings me to the question... Ben Rothwell vs. Roy Nelson....?
Nee dat klopt, maar dat komt ook omdat je bij je 2 voorbeelden mensen ziet die hun best doen. Ze zien er getraind uit en ze bewegen veel en goed. Nelson ziet er uit als die kerel van dat cheeseburgerfilmpje die zich op iemand stort, zich dan over iemand heen legt en dan gewoon dood gewicht in de strijd brengt. Als je dat grappling filmpje ziet met hem tegen Mir en hij doet dat in de cage, geen commentaar van mijn kant, maar zoals je hem ziet de laatste paar matches dan vind ik het er gewoon matig uit zien. Ik vind matches met hem gewoon saai om te zien, hoop dat Struve hem kan pakken, maar ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Is al gebeurd Nelson verloren...
Er is iets wat mij in deze discussie dwars zit. Neem nu de volgende twee vechters:
-Als Machida wint, zonder veel damage op te lopen, dan is hij of saai of "Elusive"/ontwijkend.
-Als Lesnar wint dan is dat omdat hij te sterk is
Zij maken duidelijk gebruik van een manier van vechten waarop zij het effectiefst zijn en waardoor ze winnen. Putting the Mixed in mixed martial arts zullen we maar zeggen. Dus nu hebben we het over Roy Nelson, die gebruik maakt van zijn kracht, in dit geval zijn lichaam en de omvang van zijn buik en daarmee tegenstanders neutraliseert. Wat is er nu slecht? Dat hij wint op zijn manier, of dat zijn tegenstanders nog steeds niet erachter zijn gekomen hoe ze van hem moeten winnen?
Je zegt toch ook niet tegen Belfort: "Hey man, ga toch eens een keertje leren worstelen in plaats van zo snel je handen te gebruiken!"
Lol oeps.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
ODD op unibet voor Stroeve 01:00
Nelson, R
-
Struve, Stroeve 1,30 3,20
Heb er maar 100 euro op gezet, maakt het kijken morgen toch iets spannender
http://www.oddschecker.co(...)an-struve/win-market
3.2 is blijkbaar de best odd all around
Timmehhh gooit er nog een ¤100,- op, nu dus ¤200 op Stroeve, go Stefan! WTF unibet heeft de odds ofline gehaald ofzo, kan er niet nog een 100 opzetten![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
ODD op unibet voor Stroeve 01:00
Nelson, R
-
Struve, Stroeve 1,30 3,20
Heb er maar 100 euro op gezet, maakt het kijken morgen toch iets spannender
http://www.oddschecker.co(...)an-struve/win-market
3.2 is blijkbaar de best odd all around
Timmehhh gooit er nog een ¤100,- op, nu dus ¤200 op Stroeve, go Stefan! WTF unibet heeft de odds ofline gehaald ofzo, kan er niet nog een 100 opzetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
Dit was niet om zogenaamd te showen dat ie niets doet, maar dat ie wel humor heeft... Had ik er bij kunnen zetten, maar was ik vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef roepdeman het volgende:
Ik begrijp je punt wel, maar come on je weet zelf ook wel dat hij een babbelaar is en dat dit niet zijn training is. Nelson is zichzelf in the picture aan het zetten, net zoals een Rampage dat doet. Dat hij er niet getraind uitziet tsja... Laat Struve hem de bek snoeren met een paar goede stoten en dan weet hij ook weer waar hij staat.
Ook als mensen heel gespierd zijn, uiterlijk zegt niet alles, dat heeft MMA zo onderhand wel bewezen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef McGilles het volgende:
Kenny Florian vs Takanori Gomi
Rear naked choke in ronde 2
Dana weer typisch met een grote mond en niemand laten uitpratenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Blackviper het volgende:
Debat tussen Dana en Ariel over fedor
Hier.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wou ik trouwens zeggen dat ik diep respect heb gekregen voor Hardy, hoe hij uit die onmogelijke posities ontsnapte is mij een raadsel, het lijkt er dan ook op dat zijn arm nog heel is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
Die neus was inderdaad ziekquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:27 schreef Unstoppable het volgende:
Dat was wel de meeste "gebroken" gebroken neus die ik gezien heb (in TUF)![]()
Wel paar nasty shots to the back of the head
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Verder wou ik trouwens zeggen dat ik diep respect heb gekregen voor Hardy, hoe hij uit die onmogelijke posities ontsnapte is mij een raadsel, het lijkt er dan ook op dat zijn arm nog heel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze fight wil ik in de zomer toch zekers gaan zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Je hoeft niet te vechten, je kan het ook bij trainen houdenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja anders bevestig je even het stereotype rondom Fransen, wat een pannekoek zeg
Die gemolde neus daar was ik wel even stil van, dat ontneemt mij wel de zin om zelf aan MMA te doen
Je hebt nog nooit een neus zien eindigen in puin tijdens een training neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vechten, je kan het ook bij trainen houden
Kan altijd gebeuren maar meestal valt het wel mee.. Zo veel neuzen worden er niet gebrokenquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een neus zien eindigen in puin tijdens een training neem ik aan?
Ik heb echt een enorme slurf op mijn gezichteen goed doelwit
Inderdaad, broken eye socket hoorde ik ook, ook geen lichte blessure.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:00 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Kan altijd gebeuren maar meestal valt het wel mee.. Zo veel neuzen worden er niet gebroken![]()
Je kan altijd nog preventief je neus botje laten verwijden
Die andere die afgevoerd werd met de ambu had zijn oogkas ofzo gebroken (verstond het niet goed) dus die was vast ook niet blij.
Zit nu ff de prelims te kijken van ufn21 Lentz vs Emerson.. Maar die Emerson heeft toch meegedaan aan tuf (5 of 6 ofzo..)? Wat doet hij in de prelims dan? Hij heeft al vaker gevochten in de UFC is hij gestopt en nu weer terug?
Dit zijn onbekende vechters. Vechters die bekender zijn krijgen vaak nog wat tijd om te kijken of ze kunnen herstellen, maar vaak ook zie je dat ze gewoon afgekapt worden.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
TUF 11-1 was inderdaad heel gaaf. Heb het idee dat de refs wel erg snel ingrijpen. Paar keer, zodra iemand naar de grond ging, doken ze er al tussen. Dat vond ik niet in lijn met wat ik tijdens de grote avonden zie. Daar wordt iemand vaak nog eens gehoekt als het licht al uit is. Waarschijnlijk willen ze van dat imago af, dan is het positief, maar het moet niet te flauw worden natuurlijk
Plus het feit dat ze snel weer moeten vechten. Je wilt ook niet dat 1 iemand helemaal verrot word geslagen en toch uiteindelijk nog wint en mee mag doen, waarna hij moet stoppen omdat hij niet snel genoeg hersteld is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dit zijn onbekende vechters. Vechters die bekender zijn krijgen vaak nog wat tijd om te kijken of ze kunnen herstellen, maar vaak ook zie je dat ze gewoon afgekapt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele event via de website van SBS6 te bekijken! Aardig event voor degenen die van K-1 houden!
Ik verwacht overwinningen van Anderson Silva, BJ Penn en normaal gesproken Matt Hughes, maar hoop van harte op Renzo!quote:Main Card
* Middleweight Championship bout: Anderson Silva (c) vs. Demian Maia
* Lightweight Championship bout: B.J. Penn (c) vs. Frankie Edgar
* Welterweight bout: Matt Hughes vs. Renzo Gracie
* Lightweight bout: Terry Etim vs. Rafael dos Anjos
* Middleweight bout: Kendall Grove vs. Mark Munoz
Preliminary Card
* Light Heavyweight bout: Alexander Gustafsson vs. Phil Davis
* Lightweight bout: Paul Taylor vs. John Gunderson
* Welterweight bout: Nick Osipczak vs. Rick Story
* Welterweight bout:DaMarques Johnson vs. Brad Blackburn
* Lightweight bout: Paul Kelly vs. Matt Veach
* Heavyweight bout: Jon Madsen vs. Mostapha Al-turk
Oei, Diaz via insane reach advantage!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nick Diaz vs. "Mach" Sakurai @ Dream.15
WAR DIAZ!!!!!!!!!
binnenkort mousasi vs king mo en niet lang daarna alistair overeem vs rogers!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:
Het is wel genieten op MMA-vlak de laatste tijd
Mooie clip!quote:
Dat gaat nog taai worden voor Mousasi, king Mo is groot.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:13 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
binnenkort mousasi vs king mo en niet lang daarna alistair overeem vs rogers!
De eerste keer was hij ook zoveel beter in coachen dan Chuckquote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn wat is Tito een goeie coach zeg fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Dat was al duidelijk bij TUF 3 hij is inderdaad een zeer goede coach. itt shamrock toen..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Damn wat is Tito een goeie coach zeg fuck!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
Al zou je dat niet snel verwachten na zijn kinderachtige gedrag de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk bij TUF 3 hij is inderdaad een zeer goede coach. itt shamrock toen..
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:Wat een pussy inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook benieuwd naar de shocking announcement.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
TUF:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volg dat niet, dus grotendeels onbekende vechters voor mij, wat het minder leuk maakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Happel het volgende:
Niemand die Bellator Fighting Championship gaat kijken? Gisteren is de eerste ronde geweest. Ben het nu aan het binnenhalen. Vanavond even kijken. Roger Huerta gaat even kont schoppen.
Wel eens gezien.. Maar het is zoveel inmiddels om alles te bekijken heb ik simpelweg geen tijdquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:24 schreef Happel het volgende:
Niemand die Bellator Fighting Championship gaat kijken? Gisteren is de eerste ronde geweest. Ben het nu aan het binnenhalen. Vanavond even kijken. Roger Huerta gaat even kont schoppen.
Klopt ook in NL... club bij ons is inmiddels zo druk dat er speciaal beginners lessen zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
In de laatste aflevering van Modern Family ging het oa even over BJJ en Gracie, het lijkt er op dat BJJ ook bekender aan het worden is.
Same herequote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Wel eens gezien.. Maar het is zoveel inmiddels om alles te bekijken heb ik simpelweg geen tijd![]()
Al zou ik liever dat kijken dan werken
Bron: Rogan's twitterquote:
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!quote:
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!
Dan maar morgen op m'n gemakje kijken!
Hoop echt dat Gustafsson wint, leuke vechter en ook nog een aardig zakcent erbij dan
Voor de rest ben ik overtuigd dan Penn en Silva winnen, zo niet dan is het echt shocking!
ik zit het nu echt te kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
mma-tvquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef Blackviper het volgende:
iemand free stream ergens?
echt fucked up.. zou morgen BJJ toernooi hebben heb ik gister bij training mijn schouder gekneusd ..:S
Das jammer inderdaad. Achja, hoort erbij hequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
damn, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef Blackviper het volgende:
[..]
En hoe moet dat werken? Als ik wil registeren vraag hij om een key
Toernooi??quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef pwned het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=72257&part=sports
Mooi toernooitje tot nu toe, Anaconda choke![]()
Dat werktquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:55 schreef Dacide het volgende:
download Veetle ff... en dan hier kijken
http://www.veetle.com/view/index.html#4b6601d0b45fd
Event danquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toernooi??
en denk aan de spoiler tags te plaatsen.. just saying
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: yeah penn vs edgar
Gooo bj
Bla Bla Bla :P
[ Bericht 24% gewijzigd door Blackviper op 10-04-2010 21:53:51 ]Bla Bla Bla :P
Nog even voor de duidelijkheid..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 13:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Dana White over UFC 112En terecht.. ben benieuwd hoe die gaat doen wat hij zei ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Tazmaniac not a happy camperAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Helemaal mee eens vond het een vrij tam event vond het alleen jammer dat Grove verloor die begon ijzersterk en had de pech dat Munoz zijn dodelijke ground & pound kon uitvoeren.quote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef DanHardy het volgende:
Ik ben mijn gegevens kwijt van mijn account GSP, dus ik heb even een nieuw account aangemaakt. Wat betreft UFC 112. Allereerst was het nice om een keer een UFC evenement live te kunnen zien via een stream. Dat was het positieve ervan.
Hughes vs Grazie
Het leek zoals eerder gezegd vooral een exhibition match. Renzo Gracie kan beter stoppen, er kwam niet veel uit. Achteraf beweren dat je weinig getraind hebt, is natuurlijk een beetje mosterd na de maaltijd. Hughes kan als toekomstig hall of famer zijn partijtjes meepakken. Hij heeft nog een contract voor 3 gevechten, dus dat belooft wat moois.
Penn vs Edgar
Tja, ik miste een beetje zijn eye of the tiger. Normaal ziet hij er uit alsof hij op het punt staat iemand te vermoorden, terwijl dit nu niet het geval was. Hij kwam wat tam over, maar dat kan ook aan Edgar gelegen hebben, Ik denk al met al verdient gewonnen. Shogun heeft achteraf gelijk gekregen met deze beslissing. Maar hopelijk kan hij het goedmaken bij zijn rematch. Wat betreft BJ Penn, ik hoop dat hij terug kan komen op niveau en een mooie rematch kan pakken.
Silva vs Maia
Silva heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt met zijn rare fratsen. Zijn taunting vond ik al erg ver gaan, maar als je dat doet dan moet je het ook waarmaken en afmaken. Dat deed hij niet, sterker nog hij ging even een mainevent naar de knoppen helpen. Waar ik me ook aan stoor is dat hij zogenaamd nog steeds geen Engels spreekt. Maia heeft gedaan wat hij kon, maar Silva heeft wat mij betreft helemaal afgedaan. "Maia heeft disrespect getoond door te zeggen dat hij 1 van mijn 8 poten wilde afrukken"![]()
Dat waren een paar mooie rake klappen. Ook dat hij op zijn knieën verder gingquote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
klik voor een grotere versie
Dat is natuurlijk jammer voor Dana die had gehoopt een spetterende "show" neer te kunnen zetten voor die Arabieren. Misschien is het nog niet eens zo gek om Silva een keer voor "straf" niet meer als (co)mainevent neer te zetten.quote:Op zondag 11 april 2010 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Helemaal mee eens vond het een vrij tam event vond het alleen jammer dat Grove verloor die begon ijzersterk en had de pech dat Munoz zijn dodelijke ground & pound kon uitvoeren.
Ik moet zeggen dat als ik tegenwoordig een event zie met Anderson als main event ik er al meteen minder zin in heb. Hij is lang niet meer de vermakelijke vechter die hij was toen hij net de titel had. Hopelijk slaat GSP the living hell uit Anderson misschien dat hij dan weer eens zijn best gaat doen.quote:Op zondag 11 april 2010 19:43 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk jammer voor Dana die had gehoopt een spetterende "show" neer te kunnen zetten voor die Arabieren. Misschien is het nog niet eens zo gek om Silva een keer voor "straf" niet meer als (co)mainevent neer te zetten.
Die spoiler kan je wel weglaten hoor. Iedereen weet dat je pas na de show een discussie moet bezoeken om niet geconfronteerd te worden met de uitkomst. Op het eind word het juist rete irritant als je alle spoilers moet openklikken.quote:Op zondag 11 april 2010 19:46 schreef addictivebeat het volgende:
ik snap niet dat silva maia niet meteen afmaakt, dan is hij er gelijk vanaf, nu deed hij bijna niks, leek meer op samba dansen in de octagon
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.quote:Op zondag 11 april 2010 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk slaat GSP the living hell uit Anderson misschien dat hij dan weer eens zijn best gaat doen.
Als iemand hem naar de grond kan halen is het wel GSP, vergeet niet dat het voor Anderson een hele klus is om dat gewicht te verliezen. Ik zou het gevecht iig graag zien!quote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.
Er is eigenlijk maar 1 keus, en dat is SIlva een klasse hoger.
Mousasi kan het misschienquote:Op zondag 11 april 2010 19:53 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Denk niet dat GSP dat kan eigenlijk.
Er is eigenlijk maar 1 keus, en dat is SIlva een klasse hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |