Bron: Rogan's twitterquote:
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!quote:
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zit nu nog op werk, gaat hem niet worden voor mij dus!
Dan maar morgen op m'n gemakje kijken!
Hoop echt dat Gustafsson wint, leuke vechter en ook nog een aardig zakcent erbij dan
Voor de rest ben ik overtuigd dan Penn en Silva winnen, zo niet dan is het echt shocking!
ik zit het nu echt te kijken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
mma-tvquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:48 schreef Blackviper het volgende:
iemand free stream ergens?
echt fucked up.. zou morgen BJJ toernooi hebben heb ik gister bij training mijn schouder gekneusd ..:S
Das jammer inderdaad. Achja, hoort erbij hequote:Op zaterdag 10 april 2010 19:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry dude.. Gustafson fight gecancelled due to medical reasons.. Paul Kelly werd niet gecleared..
damn, had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:51 schreef Blackviper het volgende:
[..]
En hoe moet dat werken? Als ik wil registeren vraag hij om een key
Toernooi??quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:56 schreef pwned het volgende:
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=72257&part=sports
Mooi toernooitje tot nu toe, Anaconda choke![]()
Dat werktquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:55 schreef Dacide het volgende:
download Veetle ff... en dan hier kijken
http://www.veetle.com/view/index.html#4b6601d0b45fd
Event danquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Toernooi??
en denk aan de spoiler tags te plaatsen.. just saying
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: yeah penn vs edgar
Gooo bj
Bla Bla Bla :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |