Mijn picks voor de main card:quote:Main Card
* Welterweight Championship bout: Georges St. Pierre (c) vs. Dan Hardy
* Interim Heavyweight Championship bout: Frank Mir vs. Shane Carwin
* Lightweight bout: Kurt Pellegrino vs. Fabricio Camoes
* Welterweight bout: Jon Fitch vs. Ben Saunders
* Lightweight bout:Jim Miller vs. Mark Bocek
Spike TV Card
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory Markham
* Welterweight bout: Ricardo Almeida vs. Matt Brown
Preliminary Card
* Light Heavyweight bout: Rodney Wallace vs. Jared Hamman
* Middleweight bout: Rousimar Palhares vs. Tomasz Drwal
* Welterweight bout: Matthew Riddle vs. Greg Soto
Gomi vs Florian, geen idee!quote:Main Card
* Lightweight bout: Kenny Florian vs Takanori Gomi
* Heavyweight bout: Roy Nelson vs Stefan Struve
* Middleweight bout: Nate Quarry vs. Jorge Rivera
* Lightweight bout: Ross Pearson vs. Dennis Siver
Preliminary Card
* Lightweight bout: Andre Winner vs. Rafaello Oliveira
* Lightweight bout: Jacob Volkmann vs. Ronnys Torres
* Lightweight bout: Rob Emerson vs. Nik Lentz
* Lightweight bout: Caol Uno vs. Gleison Tibau
* Middleweight bout: Yushin Okami vs. Lucio Linhares
* Middleweight bout: Gerald Harris vs Mario Miranda
* Welterweight bout: Charlie Brenneman vs. Jason High
Nicequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heb wat op GSP gezocht en er staan een aantal hele mooie highlights op youtube.
Vond deze nog wel het mooiste.
Een highlight staat of valt met een goede song eronder
Wel een dope clip! Ben nu op dit moment ook bezig met een music video maar dan met een iets andere muziekstijl. Eerst maar ff de fight tegen Hardy afwachten totdat ik em daadwerkelijk af heb!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:53 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heb wat op GSP gezocht en er staan een aantal hele mooie highlights op youtube.
Vond deze nog wel het mooiste.
Een highlight staat of valt met een goede song eronder
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Om nou picks te geven... daar waag ik mij niet aan, ken veel van de vechters nog niet echt maar kijk nu iedere dag een UFC gevecht, gisteren 108 bv dus hoop over een tijdje ook mee te kunnen denken in die zin
Toch even een ode aan een onbezongen held, Bruce Buffer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruce 180 FTW
"Ladies and gentlemen, we are live!"
Bruce is de Alpha en de Omega... Bruce Almightyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef Paxlie het volgende:
Bruce Buffer is baas, eindbaas, misschien zelfs een gemorphde eindbaas nadat je hem een eerste keer hebt verslagen.
Het liefst zie ik Lesnar dat doen, maar ik gun het Carwin meer. Daarbij denk ik dat hij Mir KO kan slaan. Als ik dus in zou zetten dan was het op Carwinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tvptje, Carwin moet het gaan doen voor mij, ik hoop dat die Mir weer op zijn plek gezet gaat worden.
Van mij hoeft een 3e Mir-Lesnar op dit moment echt niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het liefst zie ik Lesnar dat doen, maar ik gun het Carwin meer. Daarbij denk ik dat hij Mir KO kan slaan. Als ik dus in zou zetten dan was het op Carwin
Als je het langer dan 2 seizoenen vol houdt vind ik het knap.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:50 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
www.ultimatefighter.com
daar ben ik voorlopig even zoet meeAlle episodes van tien seizoenen online...
Nee hoor, kijkt u maar eens onder de OP!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn GSP en ik de enige die Miller > Bocek pakken
maakt niet uit joh, dan bezoek ik de nieuwsgroepen morgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:03 schreef Paxlie het volgende:
Het is niet de bedoeling dat hier links komen met waar je de live uitzending kan zien trouwens. Als die er wel komen krijgen we ruzie met mannetjes met rode namen
small amount op Carwin by (T)KOquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef roepdeman het volgende:
Wie gaan er bets plaatsen? Of ben ik vanavond weer de enige?
Wat ik op MF had gepost:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Hoe laat is t onze tijd dan? ( of maw hoe laat moet de wekker...??)
en oohja we hebben ook nog eens klok uur naar voren vanacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:13 schreef Voltreffer het volgende:
Nog mensen aan het kijken? Want we beginnen nu! Bocek vs Miller!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:35 schreef Voltreffer het volgende:Miller vs BocekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 28 maart 2010 04:59 schreef Voltreffer het volgende:Fitch vs SaundersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |