Vond het ook een fijn spel, maar er zaten een paar fouten in. ik vond bijvoorbeeld het trainen op BJJ erg moeilijk, hierdoor vocht ik altijd als een striker. Ik vond het ook vervelend dat je geen carreermode had met bestaande vechters.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC Undisputed 2010 improvements in detail!
Heerlijk spel! Ben nog steeds verslaafd aan 2009!
Wat vond je moeilijk aan de BJJ trainingen dan? De moves zelf?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef GSP het volgende:
[..]
Vond het ook een fijn spel, maar er zaten een paar fouten in. ik vond bijvoorbeeld het trainen op BJJ erg moeilijk, hierdoor vocht ik altijd als een striker. Ik vond het ook vervelend dat je geen carreermode had met bestaande vechters.
Ik ben ook benieuwd naar de MMA game van EA-sports, die snel uitkomt.
Snel eens aan een PS3 beginnen, want zie al een tijdje beelden langskomen en ziet er gaaf uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:39 schreef incognitoomuch het volgende:
UFC Undisputed 2010 improvements in detail!
Heerlijk spel! Ben nog steeds verslaafd aan 2009!
Wat ik moelijk vond, waren het effectief toepassen van submissions. En ook die trainingstages idem dito. Ik had net gelezen op fora, dat het in het begin heel lastig is, maar dat je het na genoeg oefening kunt masteren. Echt had ik het geduld er niet voor. Dus zat ik de hele tijd supermanpunches te uit delen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat vond je moeilijk aan de BJJ trainingen dan? De moves zelf?
..overigens heb ik niet hoge verwachtingen van EA-s MMA game. Een typisch gevalletje van met de hype mee liften en een matige game neerzetten.
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:36 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik had net gelezen op fora, dat het in het begin heel lastig is, maar dat je het na genoeg oefening kunt masteren. Echt had ik het geduld er niet voor.
Hmmm, ok dus dat was the key. Is wel episch om GSP te submitten idd. Lesnar was ook zo'n leuke om tegen te vechten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..
Ik heb GSP wel gesubmit in careermode! Dat was wel een bazenmoment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige die een béétje kans maken zijn:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef GSP het volgende:
[..]
BJ Penn maakt geen kans tegen GSP. Ik zou ook niet voor een GSP vs BJ Penn III warmlopen.
Mocht GSP toch een divisie hoger gaan zitten zou ik zeggen:
1. GSP vs Leben (winst GSP)
2. GSP vs Bisbing (winst GSP)
3. GSP vs Silva (winst silva)
Na zijn verlies tegen Silva, zou hij weer terug kunnen gaan naar welterweight, waarna hij eerst tegen een contender vecht en daarna tegen de titelhouder.
Dat zou gaaf zijn![]()
De kans om van deze heren te verliezen is groter dan een tweede keer tegen Fitch. En GSP zit tegenwoordig alleen maar te rekenen en kansberekeningen los te laten op zijn gevechtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
De enige die een béétje kans maken zijn:
Marquardt
Maia
Sonnen
Anderson Silva
En ik denk niet dat GSP het zal afleggen tegen een van deze heren, al is dit natuurlijk wel beter dan Welterweight blijven. Why not both weight classes
Raar, zo weinig?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
- UFC 103: 1.4 million viewers (Escudero/Miller, Drwal/McFedries)
- UFC 104: 1.4 million viewers (Bader/Schafer, Hardonk/Barry)
- UFC 106: 1.3 million viewers (Grove/Rosholt, Saunders/Davis)
- UFC 108: 1.5 million viewers (Kampmann/Volkmann, Lauzon/Miller)
- UFC 109: 1.7 million viewers (Guillard/Torres, Danzig/Buchholz)
- UFC 111: 1.2 million viewers (Diaz/Markham, Almeida/Brown)
Op zondag uitgezonden he, mensen moeten de volgende dag werken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef Tazmaniac het volgende:
- UFC 103: 1.4 million viewers (Escudero/Miller, Drwal/McFedries)
- UFC 104: 1.4 million viewers (Bader/Schafer, Hardonk/Barry)
- UFC 106: 1.3 million viewers (Grove/Rosholt, Saunders/Davis)
- UFC 108: 1.5 million viewers (Kampmann/Volkmann, Lauzon/Miller)
- UFC 109: 1.7 million viewers (Guillard/Torres, Danzig/Buchholz)
- UFC 111: 1.2 million viewers (Diaz/Markham, Almeida/Brown)![]()
Ehm niet helemaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Op zondag uitgezonden he, mensen moeten de volgende dag werken!
Je hebt gelijk :S waarom zit ik dan in mijn hoofd dat ie zondag uitgezonden was daar en dat ik hem pas maandag in de loop van de dag binnenkreeg... Was het toch gezelliger de 3e helft dan ik dacht...quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm niet helemaal![]()
Het gaat hier om de kijkcijfers in de USA. Daar wordt het op zaterdagavond uitgezonden op de PPV, op een fatsoenlijk tijdstip. Daarom is het bij ons live om 04:00 uur 's nachts, een brakkere tijd kan haast niet
Niet helemaal mee eens, je kon ook gewoon goed erin wordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Klopt ja, het is ook min of meer de kunst om degene tegen wie je vecht eerst helemaal aan gort te slaan, totdat zijn HP bar minimaal is, en dan een submission uitvoeren. Tenzij je tegen Frank Mir of Noguiera vecht.. Tegen hun was het zowat onmogelijk om ze te submitten..
Ik heb GSP wel gesubmit in careermode! Dat was wel een bazenmoment!
En de onlogische customize opties bij de Career mode.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
plus niet elke keer die kut saves die zoveel tijd vreten!
Mja, dat vind ik niet zo van belang, die dingen skip ik toch na een eerste paar keer kijken (deed ik ook in Wrestlemania en daar kon je ook vuurwerk enzo toevoegen), ook tof zou zijn dat je een weightcut optie had, dus dat je ook echt op gewicht moet komen voor gevecht, dat je in je career van weight kan veranderen, dat je leeftijd wel oploopt, je niet als je eenmaal kampioen bent en voor de 20e keer weer je titel moet verdedigen weer tegen dezelfde vechter staatquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
En de onlogische customize opties bij de Career mode.
Wat overigens ook wel tof zou zijn: Een entrance moment die je kan maken met je eigen mp3tjes erin.
Dat is ook Nelson zijn tactiek he... Deed ie tegen Kimbo ook, crusifix positie en stoten geven, zijn gewicht zorgt ervoor dat je eigenlijk niets meer kan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:53 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Jezus wat moet Struve tegen dat wandelende biervat beginnen? Heb Nelson alleen in TUF gezien natuurlijk maar zijn tactiek moet tegen Struve ook waterdicht zijn: Erop gaan zitten en stoempen die handel.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef Dacide het volgende:
Wat een onzin post...
Denk dat jij Roy Nelson niet kent...
Roy is de winnaar van de IFL, winaar van TUF10... in bezit van een BJJ black belt onder Renzo Gracie. Hij traint onder Marco van den broek van Calmaro Gym (evenals Amir Sadollah).
Die dikke pens van hem is letterlijk bewust aangevreten om een voordeel te hebben bij een toppositie.
Oh ja... paar jaar geleden heeft hij een grappling partij gedraaid tegen Frank Mir.... Nelson was de winnaar.
Dus waarom is Nelson een schande voor de sport? Omdat hij een dikke buik heeft? In ieder geval niet om eerder genoemde redenen.
Ik ken Roy van TUF. Maar vond het toen al een irritant figuur om naar te kijken. Schande om naar te kijken gaat wat te ver, maar ik vind zo'n pens als professioneel vechter niet kunnen, bewust of onbewust gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:16 schreef Dacide het volgende:
Wat een onzin post...
Denk dat jij Roy Nelson niet kent...
Roy is de winnaar van de IFL, winaar van TUF10... in bezit van een BJJ black belt onder Renzo Gracie. Hij traint onder Marco van den broek van Calmaro Gym (evenals Amir Sadollah).
Die dikke pens van hem is letterlijk bewust aangevreten om een voordeel te hebben bij een toppositie.
Oh ja... paar jaar geleden heeft hij een grappling partij gedraaid tegen Frank Mir.... Nelson was de winnaar.
Dus waarom is Nelson een schande voor de sport? Omdat hij een dikke buik heeft? In ieder geval niet om eerder genoemde redenen.
Mwaa, laagje vet. Bij Nelson lijkt het wel alsof hij een fust bier heeft ingeslikt.quote:
Daar is geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef addictivebeat het volgende:
Pens of geen pens, het heeft hem wel geholpen om Kimbo Slice te verslaan.
Dan moeten ze de cage versterken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:25 schreef incognitoomuch het volgende:
'Big' Ben Rothwell is ook een dickertje.
Which brings me to the question... Ben Rothwell vs. Roy Nelson....?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat klopt, z'n buik lag er heel dicht tegenaan!
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef GSP het volgende:
Ik ben benieuwd naar Stuve. Ik hoop dat hij die vetzak (schande voor de sport) tegen de vlakte beukt.
Nooit Pride gekeken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ken heel die andere gast niet, maar ik ben voor Kenny FlorianToffe vechter.
Jij bent familie van Roy Nelson?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Springbank het volgende:
[..]
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.
Lekker persoonlijk maken, heel goed!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Springbank het volgende:
[..]
Jij bent een schande dat je de naam GSP draagt.
Dit bedoelde ik te zeggen met mijn opmerking inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Lekker persoonlijk maken, heel goed!
Maar goed ik snap wel wat GSP zegt, zijn gevechten zien er gewoon niet goed uit, hij probeert altijd in de zelfde positie te komen waarbij hij met zijn buik zijn tegenstander smoort en ze dan op het hoofd stoot. Dana zei het heel mooi dat de punches niet hard zijn, lijken op die van een kind, maar goed hij heeft wel een domineerde positie in dat geval, je tegenstander heeft flink gewicht op bovenkant borst, nek en gezicht en raakt dus vermoeid, dus het is wel effectief, maar goed het is niet mooi en dynamisch.
Schande voor de sport nee, maar een ambassadeur om te laten zien hoe mooi MMA kan zijn zeker niet!
Ja maar kijk even naar zijn laatste gevechten daar zie je er niets van terug! Daar knalt ie erop, loopt te kutten om een arm vast te pinnen, laat zich vallen over andere arm en begint!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Nelson is gewoon een hele goede BJJ'er, hoe dik hij ook is.
Hij won niet voor niets een grappling match tegen Mir.
En dan? Ik zeg toch verder ook niet dat hij er niks van kan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:12 schreef Springbank het volgende:
Nelson is gewoon een hele goede BJJ'er, hoe dik hij ook is.
Hij won niet voor niets een grappling match tegen Mir.
Zolang je iets kan dan ben je toch ook geen schande voor de sport?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:13 schreef GSP het volgende:
[..]
En dan? Ik zeg toch verder ook niet dat hij er niks van kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |