kan op verschillende manieren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef mwaterl het volgende:
Kan iemand ff helpen? Ik heb net 'n coole foto gemaakt van een eendEn nou wil ik met photoshop zorgen dat die eend in kleur is en de rest in zwart-wit. (de omgeving dus). Hoe doe ik dat?
Ik doe dat soort dingen altijd in maskertjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan op verschillende manieren.
Eend selecteren > reverse selection > image > adjustments > Back and white
of via maskertjes werken![]()
Je kunt ook in lagen werken..
Is er ook een tactische manier om die eend te selecteren of moet ik dat gewoon handmatig doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
kan op verschillende manieren.
Eend selecteren > reverse selection > image > adjustments > Back and white
of via maskertjes werken![]()
Je kunt ook in lagen werken..
En hoe moet dat met 'maskertjes' danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe dat soort dingen altijd in maskertjes.
Ene laag kleur (desnoods wat boosten), andere laag zwart-wit (of maar een HEEEEEEEEEEEEEEEL vage kleurtint), en KNIPPEN MAAR!!!
Zullen we dat ff per PM bespreken om het topic clean te houden?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:34 schreef mwaterl het volgende:
[..]
En hoe moet dat met 'maskertjes' danWat zijn maskertjes uberhaupt
selecteren van je eend zou ik met je pennetjes tool doen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Is er ook een tactische manier om die eend te selecteren of moet ik dat gewoon handmatig doen
Meh laat maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we dat ff per PM bespreken om het topic clean te houden?PM mij eerst maar ff, wat voor taal Photoshop je bijvoorbeeld hebt!
k zal hem strakjes wel effe doen.quote:
Ow dat hoefde niet zozeer:P Maar das wel cool! Zal ik je ff de originele sturen? Dus grotere versiequote:
In photoshop kun je de foto zwart/wit maken met "desaturate"quote:
ja goed.. ik pm je mijn mail adres wel effequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:41 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ow dat hoefde niet zozeer:P Maar das wel cool! Zal ik je ff de originele sturen? Dus grotere versie
Niet nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja goed.. ik pm je mijn mail adres wel effe
Dat kan kloppen. Ik had namelijk geen lenzen in toen ik hem maaktequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Dottey het volgende:
5 is net of ik mijn lenzen nog niet in heb
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ik had namelijk geen lenzen in toen ik hem maakte
weirdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:46 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Huh..ik krijg zo'n delivery problem dinges bij jou emailadres
ik vind het net alsof er bij 4 kwakjes tegen de muur zijn gefaptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:46 schreef HaJee het volgende:
Stem voor nummer 4. Is de mooiste (na die ambulance)
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef mwaterl het volgende:
Op 3 gestemd vanwege het THIS IS SPARTE gehalte![]()
(was dat bedoeld of niet?)
De verf komt ook uit een SPUITbusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik vind het net alsof er bij 4 kwakjes tegen de muur zijn gefapt
Maar er is verder geen wit gebruiktquote:
tot nummer 3 voor staatquote:
het is toch een half uur of 20 stemmen of zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben je zo ontzettend aan een date/etentje toe ?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:08 schreef Dottey het volgende:
iemand was me voor
![]()
nu een gedeelde 1ste plaats
Heb 'em gezien toen die net begonnen was. Vond het toen nog niet echt wat. Zal er nog eens naar kijken. Bedankt !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:19 schreef mwaterl het volgende:
Zeg HaJee, waarom doe jij hier nog niet mee?:P
[PAINT] De avonturen van Sjon - Waar we leuk meedoen!
Jij zou bij een reclamebureau moeten gaan werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:20 schreef HaJee het volgende:
Er kan nog steeds op de ambulance gestemd worden mensen ! Levensredders, helden van 1-1-2 ! Geef ze de eer die ze toekomt, wie die tekening ook gemaakt heeft !
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb 'em gezien toen die net begonnen was. Vond het toen nog niet echt wat. Zal er nog eens naar kijken. Bedankt !
Dan moet je voor anderen reclames maken. Ik adverteer alleen mijzelfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Jij zou bij een reclamebureau moeten gaan werken
Maak reclame voor je eigen reclamebureauquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet je voor anderen reclames maken. Ik adverteer alleen mijzelf
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:31 schreef HaJee het volgende:
Kijk niet naar de tussenstand als je Dottey heet ! Ik herhaal : kijk niet naar de tussenstand als je Dottey heet !
Dan laten we hem nog even op staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan laten we hem nog even op staan?Je mag jezelf tot winnaar uitroepen ! Vervolgens strijden we weer verder tot ik uiteindelijk ten onder gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe jij maar danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je mag jezelf tot winnaar uitroepen ! Vervolgens strijden we weer verder tot ik uiteindelijk ten onder ga
Ik maak het spannendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
doe jij maar dan![]()
ik dacht dat ik niet meer ging winnen van je
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef mwaterl het volgende:
Ik wel weleens zien wat er hier aan de hond is..ofwel..waarom lacht die hond zo?
[ afbeelding ]
Ha! I was 'in b4 your post'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[schoolmeestermode aan] Zeg wordt er nog beslist over een plaatje of wil je allemaal nablijven [schoolmeestermode uit]
Tijd voor een nieuwe battle !
Je typte houd in plaats van hoed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef mwaterl het volgende:
Poll: Welk plaatje doen we?Hond Duikpakken Twittervogel Hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot 20:30
Nu staat er twee keer hond, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef mwaterl het volgende:
Poll: Welk plaatje doen we?Hond Duikpakken Twittervogel Hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot 20:30
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef ToT het volgende:
Meh ik zit hier aan het bier en voel me kut!
Dat kan niet, je bent een jongetjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef ToT het volgende:
Meh ik zit hier aan het bier en voel me kut!
Okee dan voel ik me klote.quote:
te hoog pedobear-gehaltequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij heb de titel van het plaatje afgekeken voor inspiratie van die post!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat is al een grappig plaatje. Wat wil je daar nog mee doen ?
Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij heb de titel van het plaatje afgekeken voor inspiratie van die post!
Jammer dat je gaat maar wel weer een kans voor mij om de voorsprong te vergrotenquote:
Yup, het was ook precies wat ik dacht: Leuk, maar wat kun je er mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?
Vraag 100 mensen wat ze van dat plaatje vinden en minstens driekwart zal zeggen dat het een grappig plaatje is.
EINDELIJK!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Hai mensenik ben weer ge-unbanned en kan dus weer mee sjoppen!
Oh nee, daar gaan onze kansen op een overwinningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Dat is nog niet zeker. Een commissie bestaande uit wijze mannen buigt zich hierover. Ik verwacht elk moment uitsluitsel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:54 schreef Lysdexie het volgende:
Thnxdus die kadaverkist wordt onze nieuwe challenge?
Droge woordgrap, toch moest ik lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle : mission rotting corpse of wat je maar wilt maken. Alles mag binnen de regels van FOK!
[ afbeelding ]
Deadline (Dead) : 22.30
Inleveren : HaJee
Succes !
Had je gedaan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Alt+ Printscreen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef Anarith het volgende:
fak ik heb iets gemaakt en nu reageert photoshop niet meeris er een manier om nog op te slaan?
Waarom stem je op 5? Die is niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Waarom stem je op 5? Die is niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Waarom stem je op 5? Die is niet leuk
Vond m wel droog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop het, dit is niet echt representatiefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er morgenochtend nog gestemd gaat worden?
Zal ik 'm anders maar stopzetten ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er morgenochtend nog gestemd gaat worden?
Oke, zie het morgen wel danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:28 schreef HaJee het volgende:
Laat 'm wel lopen. Moet morgen werken. Kijk in de loop van de ochtend wel een keer. Wat meer stemmen maakt het wel zo eerlijk.
Slaapt lekker straks of zo of nu al of niet.
Er heeft 1 iemand op 5 gestemd, en dat ben ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef Dottey het volgende:
ik snap trouwens waarom ToT op 5 stemde.. kabouters![]()
Daar is hij gek van..
Ik dacht dat hij 5 stemde.. maar dat was 1..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Er heeft 1 iemand op 5 gestemd, en dat ben ik.
Morgen, als meer mensen hebben gestemd wordt de winnaar bekend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef Dottey het volgende:
Ik heb net op die zeepkist gestemd!
Dat idee had ik ook
Doe je mee in de sjon verhalen lijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Morgen, als meer mensen hebben gestemd wordt de winnaar bekend.
Morgen. Ga nu eerst slapen zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe je mee in de sjon verhalen lijn?
partypoeper...quote:
Laten we hem maar sluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:45 schreef Dottey het volgende:
ohwkee ik heb al die tijd zitten wachten..
[ afbeelding ]
5 stemmen nummer 3
winnaar![]()
nieuw plaatje voor 14:00
Het was 5-4 in mij voordeel toen ik besloot het maar af te sluiten en een minuut later maakt één of andere gare FOK!ker er 5-5 van. Wat moet een mens daar nou weer mee ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
Ja QUDT!!!Gelijk stand nu ineens!!!
Had ik niet verwacht; toen ik gisteravond ging ronken, had ik nog maar 1 stem!
Thx mensen!
@ urinoir; ik heb hier echt maar 1 idee bij....ja okee 2 eigenlijk, maar kabouter Wesley laat ik nu maar ff op stal!( "Amai, NEE gij zot! Wacht even tot ik weg ben, ja!!!" )
Edit: nog een 2e idee er bij gekregen net!Die is origineler!
Heb nou trouwens pas in de gaten dat jìj me ingehaald hebt terwijl die nummer 3 eerst m'n grote concurrent wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
Ja QUDT!!!Gelijk stand nu ineens!!!
Had ik niet verwacht; toen ik gisteravond ging ronken, had ik nog maar 1 stem!
Thx mensen!
@ urinoir; ik heb hier echt maar 1 idee bij....ja okee 2 eigenlijk, maar kabouter Wesley laat ik nu maar ff op stal!( "Amai, NEE gij zot! Wacht even tot ik weg ben, ja!!!" )
Edit: nog een 2e idee er bij gekregen net!Die is origineler!
Smoesjes, je wilde gewoon winnen he!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was 5-4 in mij voordeel toen ik besloot het maar af te sluiten en een minuut later maakt één of andere gare FOK!ker er 5-5 van. Wat moet een mens daar nou weer mee ?
Nergens, ik sta er ook verbaasd over!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef HaJee het volgende:Waar heb jij zitten lobbyen dat je 5 stemmen zo'n beetje op rij krijgt ?
Ook dat natuurlijk en Dotteyquote:
Dan doe je 13.55quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet om 14.00 weg...
Daar weet ik zelf natuurlijk al antwoord op:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En wie beslist de winnaar dan om half 3 (of later bij gelijke stand)
Ik werken mijn kont erafquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Niks veel , lekker aan het koelen. Bij jou ?
Jawel, de amber lamps met de blue lights. Met de drukte valt het trouwens wel mee. genoeg tijd om af en toe even hier te loeren.quote:
Hmmm okequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jawel, de amber lamps met de blue lights. Met de drukte valt het trouwens wel mee. genoeg tijd om af en toe even hier te loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Neroje het volgende:
Amai, te laat om er nog iets van te maken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hmmm oke
Oké, dus dan moet ik iets zeggen als : de amber lamps met de saaie wichten (i.p.v. zwaailichten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dus dan moet ik iets zeggen als : de amber lamps met de saaie wichten (i.p.v. zwaailichten)
Had er wel iets van gelezen maar nooit het filmpje bekeken. Wel lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
nee hoorhaha
Edit: duidelijker filmpje
Ja ik had buikkrampen van het lachen , die vietnam veteraan rost die thug echt met 3 klappen tegen de grond. En dan die thug maar gillen please stop. Terwijl die toch echt zelf de eerste klap probeerde uit te delenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Had er wel iets van gelezen maar nooit het filmpje bekeken. Wel lachen
quote:
En hoelang denken jullie nodig te hebben?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Neroje het volgende:
Amai, te laat om er nog iets van te maken
Dan zou ik nu nog moeten beginnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En hoelang denken jullie nodig te hebben?
Tot iets voor drieën gok ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En hoelang denken jullie nodig te hebben?
Dan zal ik tot drie uur wachten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot iets voor drieën gok ik
Ik moet nog wel iets leuks bedenken hoor...
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk en Dotteyhad 'm officieus ook al afgesloten en mij tot winnaar uitgeroepen
Precies ! Dottey leidt en wij zijn slechts haar volgelingenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
en aangezien ik de akela van dit zooitje ongeregeld ben
heh ik wilde het juist doen als ik de eindstand van deze bekend maakte.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
Ranglijst
1. Hajee (16)
2. Dottey (13)
3. ToT (7)
Maringo (4)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Maok (2)
Shadowflash (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
Lysdexie (1)
mista (1)
naLuh (1)
Neroje (1)
ry4life (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
HeaN82 (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was nog niet klaar btwOp maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
Inmiddels is het weer iets minder spannendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef HaJee het volgende:
Nog 5 minuten ! Er kan nog van alles gebeuren. Nummer 3 is aan een inhaalrace begonnen !
Omdat ik er toen helaas niet wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef Dottey het volgende:
1 .. waarom deed jij niet zo mee met de gratitti muur?
Veel brushes, noises, uitknippen, contrast/brightness change, prefixed plaatjes, color overlay, pattern overlay enzo.quote:
Jij hebt duidelijk IETS meer verstand van Photoshop dan ik!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ik er toen helaas niet wasIk had er ook graag aan mee gedaan.
[..]
Veel brushes, noises, uitknippen, contrast/brightness change, prefixed plaatjes, color overlay, pattern overlay enzo.
Het ontbreekt me vaak aan ideeën...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk IETS meer verstand van Photoshop dan ik!
Ik heb de ideeën, jij het talent. Samenwerken?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het ontbreekt me vaak aan ideeën...Dat is meer mijn probleem
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de ideeën, jij het talent. Samenwerken?
Ook leuk, veel plezier vanavond ! En succes, misschien lukt het je dààr wel om iedereen te verslaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
ik wens jullie succes![]()
k ga de hort op.
moet bordspelletjes doen vanaaf! Eens iedereen verslaan vanavond!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Inleveren bij: GuitarJJ
Deadline: 19.00?
Niet nodig, ik ga weer wat nuttigs doen, (verstuurd dus)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Neem de tijdDenk dat we het beter kunnen uitstellen naar 20.00
Je hebt niet gestemd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef maok het volgende:
Ik heb 4 gestemd, hij staat wel een beetje scheef, maar ach, het idee is wel leuk.
Waarom ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb op 3 gestemd, dat was de leukste gewoon.
Ja 5 minuten ongeveer voor een paar versmeerde bomen, een vliegtuig met een halve vleugel en een verkeerstoren waar alleen Kabouter Wesley in pastquote:
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja 5 minuten ongeveer voor een paar versmeerde bomen, een vliegtuig met een halve vleugel en een verkeerstoren waar alleen Kabouter Wesley in past![]()
Sorry
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef -Peppie- het volgende:
Ik snap de grap van 1 ook niet.
Die eerste en tweede net zo trouwens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.Ik had er ook een kunstwerk van kunnen maken.
Die Blue screen is veel werk wou je zeggen anders?
Juist... Heb jij m gemaakt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.
De grap is dat BMW mensen die andere merken rijden verwijst naar de dichtstbijzijnde praatpalen waarmee ze suggereren dat ze die vroeger of later een keer nodig zullen hebben omdat ze geen BMW rijden.quote:
Aha...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
De grap is dat BMW mensen die andere merken rijden verwijst naar de dichtstbijzijnde praatpalen waarmee ze suggereren dat ze die vroeger of later een keer nodig zullen hebben omdat ze geen BMW rijden.
Dus jij zit me gewoon een beetje te flashen hier...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.
Voor 5 minuten werk is 't ook inderdaad wel prima.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.Ik had er ook een kunstwerk van kunnen maken.
Die Blue screen is veel werk wou je zeggen anders?
Hoe kom je daar nou bij. Bekijk de tekst nog eens goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat die van mij nou zoveel werk was maar hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Maar dat telt al een tijdje niet meer in deze topics.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste en tweede net zo trouwens.
2 is van jou? Als ik eerlijk ben vind ik die niet zo netjes afgewerkt juist.. (maar ik weet ook niet hoe lang je eraan gezeten hebtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat die van mij nou zoveel werk was maar hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Maar dat telt al een tijdje niet meer in deze topics.
Chagerijnig, jongen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Bekijk de tekst nog eens goed.
Nee, 1 is van mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2 is van jou? Als ik eerlijk ben vind ik die niet zo netjes afgewerkt juist.. (maar ik weet ook niet hoe lang je eraan gezeten hebt)
Zoals wat ik hierboven zei; ik vind dat de beste photoshops/grappigste vaak niet winnen. En da's gewoon jammer. Veel te veel cliché grappen e.d. De originele winnen gewoon nooit.
Ik had wel geklikt, maar blijkbaar was het niet goed gegaan, ik heb als nog geklikt maar het is al beslist zie ik, gelukkig was het geen beslissende stem.quote:
De kiezer heeft beslistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, 1 is van mij.
Ik had voor deze geen beter idee. Vind het zelf ook echt geen topper. Maar wat ik dan doe probeer ik in ieder geval wel zo netjes mogelijk te doen.
Ik zal ook niet zeggen dat die van mij hoort te winnen maar dat die blue screen de meeste stemmen krijgt is gewoon belachelijk.
Ja die stond al in het origineel. Dat is gewoon omdat het een advertentie van bmw is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Chagerijnig, jongen?![]()
Het BMW-logo staat bij het pijltje van 500 meter.
De kiezer is gekquote:
DAT!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja die stond al in het origineel. Dat is gewoon omdat het een advertentie van bmw is.
En nee ik ben niet echt chagrijnig al komt het misschien wel zo over. We zijn alleen ooit begonnen met deze reeks om te kijken wie de mooiste creatie maakte en het is nu vaak zo ......... Laat ook maar![]()
Next battle please !
Kom dan jongequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Mijn excuses aan iedereen voor mijn voorgaande posts. Ik zit niet zo lekker in m'n vel maar ik hoor me natuurlijk niet hier af te gaan reageren. Laten we lekker verder battelen. Stuur maar in wat je wilt dan doe ik gewoon mijn ding en ik zal er niet meer over zeuren.
Game on !
Vlees is moord ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef ToT het volgende:
Is goed, ik heb al een (voorspelbaar) idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |