quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb 'em gezien toen die net begonnen was. Vond het toen nog niet echt wat. Zal er nog eens naar kijken. Bedankt !
Dan moet je voor anderen reclames maken. Ik adverteer alleen mijzelfquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Jij zou bij een reclamebureau moeten gaan werken
Maak reclame voor je eigen reclamebureauquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan moet je voor anderen reclames maken. Ik adverteer alleen mijzelf
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:31 schreef HaJee het volgende:
Kijk niet naar de tussenstand als je Dottey heet ! Ik herhaal : kijk niet naar de tussenstand als je Dottey heet !
Dan laten we hem nog even op staan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan laten we hem nog even op staan?Je mag jezelf tot winnaar uitroepen ! Vervolgens strijden we weer verder tot ik uiteindelijk ten onder gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe jij maar danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je mag jezelf tot winnaar uitroepen ! Vervolgens strijden we weer verder tot ik uiteindelijk ten onder ga
Ik maak het spannendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
doe jij maar dan![]()
ik dacht dat ik niet meer ging winnen van je
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:01 schreef mwaterl het volgende:
Ik wel weleens zien wat er hier aan de hond is..ofwel..waarom lacht die hond zo?
[ afbeelding ]
Ha! I was 'in b4 your post'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef HaJee het volgende:
[schoolmeestermode aan] Zeg wordt er nog beslist over een plaatje of wil je allemaal nablijven [schoolmeestermode uit]
Tijd voor een nieuwe battle !
Je typte houd in plaats van hoed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef mwaterl het volgende:
Poll: Welk plaatje doen we?Hond Duikpakken Twittervogel Hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot 20:30
Nu staat er twee keer hond, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef mwaterl het volgende:
Poll: Welk plaatje doen we?Hond Duikpakken Twittervogel Hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Stemmen tot 20:30
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef ToT het volgende:
Meh ik zit hier aan het bier en voel me kut!
Dat kan niet, je bent een jongetjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:21 schreef ToT het volgende:
Meh ik zit hier aan het bier en voel me kut!
Okee dan voel ik me klote.quote:
te hoog pedobear-gehaltequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij heb de titel van het plaatje afgekeken voor inspiratie van die post!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat is al een grappig plaatje. Wat wil je daar nog mee doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |