Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij heb de titel van het plaatje afgekeken voor inspiratie van die post!
Jammer dat je gaat maar wel weer een kans voor mij om de voorsprong te vergrotenquote:
Yup, het was ook precies wat ik dacht: Leuk, maar wat kun je er mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?
Vraag 100 mensen wat ze van dat plaatje vinden en minstens driekwart zal zeggen dat het een grappig plaatje is.
EINDELIJK!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Hai mensenik ben weer ge-unbanned en kan dus weer mee sjoppen!
Oh nee, daar gaan onze kansen op een overwinningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Dat is nog niet zeker. Een commissie bestaande uit wijze mannen buigt zich hierover. Ik verwacht elk moment uitsluitsel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:54 schreef Lysdexie het volgende:
Thnxdus die kadaverkist wordt onze nieuwe challenge?
Droge woordgrap, toch moest ik lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle : mission rotting corpse of wat je maar wilt maken. Alles mag binnen de regels van FOK!
[ afbeelding ]
Deadline (Dead) : 22.30
Inleveren : HaJee
Succes !
Had je gedaan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Alt+ Printscreen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef Anarith het volgende:
fak ik heb iets gemaakt en nu reageert photoshop niet meeris er een manier om nog op te slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |