Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij heb de titel van het plaatje afgekeken voor inspiratie van die post!
Jammer dat je gaat maar wel weer een kans voor mij om de voorsprong te vergrotenquote:
Yup, het was ook precies wat ik dacht: Leuk, maar wat kun je er mee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Puur toeval. Waarom zou ik daar naar kijken ?
Vraag 100 mensen wat ze van dat plaatje vinden en minstens driekwart zal zeggen dat het een grappig plaatje is.
EINDELIJK!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Hai mensenik ben weer ge-unbanned en kan dus weer mee sjoppen!
Oh nee, daar gaan onze kansen op een overwinningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Dat is nog niet zeker. Een commissie bestaande uit wijze mannen buigt zich hierover. Ik verwacht elk moment uitsluitsel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:54 schreef Lysdexie het volgende:
Thnxdus die kadaverkist wordt onze nieuwe challenge?
Droge woordgrap, toch moest ik lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:58 schreef HaJee het volgende:
Nieuwe battle : mission rotting corpse of wat je maar wilt maken. Alles mag binnen de regels van FOK!
[ afbeelding ]
Deadline (Dead) : 22.30
Inleveren : HaJee
Succes !
Had je gedaan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:52 schreef Lysdexie het volgende:
Alt+ Printscreen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef Anarith het volgende:
fak ik heb iets gemaakt en nu reageert photoshop niet meeris er een manier om nog op te slaan?
Waarom stem je op 5? Die is niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Waarom stem je op 5? Die is niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:44 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Waarom stem je op 5? Die is niet leuk
Vond m wel droog enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop het, dit is niet echt representatiefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er morgenochtend nog gestemd gaat worden?
Zal ik 'm anders maar stopzetten ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:21 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er morgenochtend nog gestemd gaat worden?
Oke, zie het morgen wel danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:28 schreef HaJee het volgende:
Laat 'm wel lopen. Moet morgen werken. Kijk in de loop van de ochtend wel een keer. Wat meer stemmen maakt het wel zo eerlijk.
Slaapt lekker straks of zo of nu al of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |