Je hebt niet gestemd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef maok het volgende:
Ik heb 4 gestemd, hij staat wel een beetje scheef, maar ach, het idee is wel leuk.
Waarom ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:32 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb op 3 gestemd, dat was de leukste gewoon.
Ja 5 minuten ongeveer voor een paar versmeerde bomen, een vliegtuig met een halve vleugel en een verkeerstoren waar alleen Kabouter Wesley in pastquote:
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja 5 minuten ongeveer voor een paar versmeerde bomen, een vliegtuig met een halve vleugel en een verkeerstoren waar alleen Kabouter Wesley in past![]()
Sorry
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:39 schreef -Peppie- het volgende:
Ik snap de grap van 1 ook niet.
Die eerste en tweede net zo trouwens.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.Ik had er ook een kunstwerk van kunnen maken.
Die Blue screen is veel werk wou je zeggen anders?
Juist... Heb jij m gemaakt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.
De grap is dat BMW mensen die andere merken rijden verwijst naar de dichtstbijzijnde praatpalen waarmee ze suggereren dat ze die vroeger of later een keer nodig zullen hebben omdat ze geen BMW rijden.quote:
Aha...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
De grap is dat BMW mensen die andere merken rijden verwijst naar de dichtstbijzijnde praatpalen waarmee ze suggereren dat ze die vroeger of later een keer nodig zullen hebben omdat ze geen BMW rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |