Dan doe je 13.55quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet om 14.00 weg...
Daar weet ik zelf natuurlijk al antwoord op:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
En wie beslist de winnaar dan om half 3 (of later bij gelijke stand)
Ik werken mijn kont erafquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:32 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Niks veel , lekker aan het koelen. Bij jou ?
Jawel, de amber lamps met de blue lights. Met de drukte valt het trouwens wel mee. genoeg tijd om af en toe even hier te loeren.quote:
Hmmm okequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Jawel, de amber lamps met de blue lights. Met de drukte valt het trouwens wel mee. genoeg tijd om af en toe even hier te loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Neroje het volgende:
Amai, te laat om er nog iets van te maken
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Hmmm oke
Oké, dus dan moet ik iets zeggen als : de amber lamps met de saaie wichten (i.p.v. zwaailichten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, dus dan moet ik iets zeggen als : de amber lamps met de saaie wichten (i.p.v. zwaailichten)
Had er wel iets van gelezen maar nooit het filmpje bekeken. Wel lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
nee hoorhaha
Edit: duidelijker filmpje
Ja ik had buikkrampen van het lachen , die vietnam veteraan rost die thug echt met 3 klappen tegen de grond. En dan die thug maar gillen please stop. Terwijl die toch echt zelf de eerste klap probeerde uit te delenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Had er wel iets van gelezen maar nooit het filmpje bekeken. Wel lachen
quote:
En hoelang denken jullie nodig te hebben?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:51 schreef Neroje het volgende:
Amai, te laat om er nog iets van te maken
Dan zou ik nu nog moeten beginnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En hoelang denken jullie nodig te hebben?
Tot iets voor drieën gok ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
En hoelang denken jullie nodig te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |