Dan zal ik tot drie uur wachten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Tot iets voor drieën gok ik
Ik moet nog wel iets leuks bedenken hoor...
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk en Dotteyhad 'm officieus ook al afgesloten en mij tot winnaar uitgeroepen
Precies ! Dottey leidt en wij zijn slechts haar volgelingenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
en aangezien ik de akela van dit zooitje ongeregeld ben
heh ik wilde het juist doen als ik de eindstand van deze bekend maakte.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:16 schreef Dottey het volgende:
Ranglijst
1. Hajee (16)
2. Dottey (13)
3. ToT (7)
Maringo (4)
-Peppie- (3)
Onderjas (3)
mwaterl (2)
Kw4kje (2)
Maok (2)
Shadowflash (2)
Anarith (2)
Lindgren (2)
frank010 (2)
Billsgate (1)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
Lysdexie (1)
mista (1)
naLuh (1)
Neroje (1)
ry4life (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
HeaN82 (1)
GuitarJJ(1)
crinoc (1)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was nog niet klaar btwOp maandag 2 augustus 2010 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
TS heet Hylke en woont in Friesland :')
Boer.
Inmiddels is het weer iets minder spannendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:31 schreef HaJee het volgende:
Nog 5 minuten ! Er kan nog van alles gebeuren. Nummer 3 is aan een inhaalrace begonnen !
Omdat ik er toen helaas niet wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:12 schreef Dottey het volgende:
1 .. waarom deed jij niet zo mee met de gratitti muur?
Veel brushes, noises, uitknippen, contrast/brightness change, prefixed plaatjes, color overlay, pattern overlay enzo.quote:
Jij hebt duidelijk IETS meer verstand van Photoshop dan ik!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ik er toen helaas niet wasIk had er ook graag aan mee gedaan.
[..]
Veel brushes, noises, uitknippen, contrast/brightness change, prefixed plaatjes, color overlay, pattern overlay enzo.
Het ontbreekt me vaak aan ideeën...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk IETS meer verstand van Photoshop dan ik!
Ik heb de ideeën, jij het talent. Samenwerken?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het ontbreekt me vaak aan ideeën...Dat is meer mijn probleem
Klinkt goedquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de ideeën, jij het talent. Samenwerken?
Ook leuk, veel plezier vanavond ! En succes, misschien lukt het je dààr wel om iedereen te verslaanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:23 schreef Dottey het volgende:
ik wens jullie succes![]()
k ga de hort op.
moet bordspelletjes doen vanaaf! Eens iedereen verslaan vanavond!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Inleveren bij: GuitarJJ
Deadline: 19.00?
Niet nodig, ik ga weer wat nuttigs doen, (verstuurd dus)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Neem de tijdDenk dat we het beter kunnen uitstellen naar 20.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |