Dus jij zit me gewoon een beetje te flashen hier...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 5 minuten werk is 't ook inderdaad wel prima.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor 5 minuten werk vind ik 't anders goed zo.Ik had er ook een kunstwerk van kunnen maken.
Die Blue screen is veel werk wou je zeggen anders?
Hoe kom je daar nou bij. Bekijk de tekst nog eens goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
BMW-rijders krijgen betere service bij de ANWB; voor hen zijn er extra praatpalen aangelegd.
Ik zal niet beweren dat die van mij nou zoveel werk was maar hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Maar dat telt al een tijdje niet meer in deze topics.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die eerste en tweede net zo trouwens.
2 is van jou? Als ik eerlijk ben vind ik die niet zo netjes afgewerkt juist.. (maar ik weet ook niet hoe lang je eraan gezeten hebtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat die van mij nou zoveel werk was maar hij ziet er in ieder geval wel netjes uit. Maar dat telt al een tijdje niet meer in deze topics.
Chagerijnig, jongen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij. Bekijk de tekst nog eens goed.
Nee, 1 is van mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2 is van jou? Als ik eerlijk ben vind ik die niet zo netjes afgewerkt juist.. (maar ik weet ook niet hoe lang je eraan gezeten hebt)
Zoals wat ik hierboven zei; ik vind dat de beste photoshops/grappigste vaak niet winnen. En da's gewoon jammer. Veel te veel cliché grappen e.d. De originele winnen gewoon nooit.
Ik had wel geklikt, maar blijkbaar was het niet goed gegaan, ik heb als nog geklikt maar het is al beslist zie ik, gelukkig was het geen beslissende stem.quote:
De kiezer heeft beslistquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, 1 is van mij.
Ik had voor deze geen beter idee. Vind het zelf ook echt geen topper. Maar wat ik dan doe probeer ik in ieder geval wel zo netjes mogelijk te doen.
Ik zal ook niet zeggen dat die van mij hoort te winnen maar dat die blue screen de meeste stemmen krijgt is gewoon belachelijk.
Ja die stond al in het origineel. Dat is gewoon omdat het een advertentie van bmw is.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Chagerijnig, jongen?![]()
Het BMW-logo staat bij het pijltje van 500 meter.
De kiezer is gekquote:
DAT!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja die stond al in het origineel. Dat is gewoon omdat het een advertentie van bmw is.
En nee ik ben niet echt chagrijnig al komt het misschien wel zo over. We zijn alleen ooit begonnen met deze reeks om te kijken wie de mooiste creatie maakte en het is nu vaak zo ......... Laat ook maar![]()
Next battle please !
Kom dan jongequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:14 schreef HaJee het volgende:
Mijn excuses aan iedereen voor mijn voorgaande posts. Ik zit niet zo lekker in m'n vel maar ik hoor me natuurlijk niet hier af te gaan reageren. Laten we lekker verder battelen. Stuur maar in wat je wilt dan doe ik gewoon mijn ding en ik zal er niet meer over zeuren.
Game on !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlees is moord ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef ToT het volgende:
Is goed, ik heb al een (voorspelbaar) idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |