Er heeft 1 iemand op 5 gestemd, en dat ben ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef Dottey het volgende:
ik snap trouwens waarom ToT op 5 stemde.. kabouters![]()
Daar is hij gek van..
Ik dacht dat hij 5 stemde.. maar dat was 1..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:24 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Er heeft 1 iemand op 5 gestemd, en dat ben ik.
Morgen, als meer mensen hebben gestemd wordt de winnaar bekend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:26 schreef Dottey het volgende:
Ik heb net op die zeepkist gestemd!
Dat idee had ik ook
Doe je mee in de sjon verhalen lijn?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:27 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Morgen, als meer mensen hebben gestemd wordt de winnaar bekend.
Morgen. Ga nu eerst slapen zoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Doe je mee in de sjon verhalen lijn?
partypoeper...quote:
Laten we hem maar sluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 05:45 schreef Dottey het volgende:
ohwkee ik heb al die tijd zitten wachten..
[ afbeelding ]
5 stemmen nummer 3
winnaar![]()
nieuw plaatje voor 14:00
Het was 5-4 in mij voordeel toen ik besloot het maar af te sluiten en een minuut later maakt één of andere gare FOK!ker er 5-5 van. Wat moet een mens daar nou weer mee ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
Ja QUDT!!!Gelijk stand nu ineens!!!
Had ik niet verwacht; toen ik gisteravond ging ronken, had ik nog maar 1 stem!
Thx mensen!
@ urinoir; ik heb hier echt maar 1 idee bij....ja okee 2 eigenlijk, maar kabouter Wesley laat ik nu maar ff op stal!( "Amai, NEE gij zot! Wacht even tot ik weg ben, ja!!!" )
Edit: nog een 2e idee er bij gekregen net!Die is origineler!
Heb nou trouwens pas in de gaten dat jìj me ingehaald hebt terwijl die nummer 3 eerst m'n grote concurrent wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:03 schreef ToT het volgende:
Ja QUDT!!!Gelijk stand nu ineens!!!
Had ik niet verwacht; toen ik gisteravond ging ronken, had ik nog maar 1 stem!
Thx mensen!
@ urinoir; ik heb hier echt maar 1 idee bij....ja okee 2 eigenlijk, maar kabouter Wesley laat ik nu maar ff op stal!( "Amai, NEE gij zot! Wacht even tot ik weg ben, ja!!!" )
Edit: nog een 2e idee er bij gekregen net!Die is origineler!
Smoesjes, je wilde gewoon winnen he!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het was 5-4 in mij voordeel toen ik besloot het maar af te sluiten en een minuut later maakt één of andere gare FOK!ker er 5-5 van. Wat moet een mens daar nou weer mee ?
Nergens, ik sta er ook verbaasd over!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:50 schreef HaJee het volgende:Waar heb jij zitten lobbyen dat je 5 stemmen zo'n beetje op rij krijgt ?
Ook dat natuurlijk en Dotteyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |