abonnement Unibet Coolblue
pi_79603669


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)


Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter


Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage


Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)


Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman


Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman


Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)


Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??


Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??


Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??


Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)


Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)


Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)


Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)


Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)


Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue


Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman


Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)


Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue


Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest


Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin


Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest


Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)


Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman


Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)


Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock
Itarildë-(H)- Mage[/q]

Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman


Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight


Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)



Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear- (A) - Druid (80) Sharqy-(A)- Rogue (80)


Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)


Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.

Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/World_of_Warcraft"
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:55:21 #2
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79603678
Tvp.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:01:45 #3
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79603909
nerd present
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79604177
Nerd pride!
pi_79604215
Maar ik ben heul geen nerd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79604407
Wat is Cyclone toch een ruk BG qua stabiliteit.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_79604431
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat is Cyclone toch een ruk BG qua stabiliteit.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:16:33 #8
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79604437
tvp
pi_79604520
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Ezio het volgende:
Maar ik ben heul geen nerd
Het merendeel van de mensen die wow spelen is dat niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79604792
Nou ik heb gister lekker met een meisje gepraat dus ik ben ook geen nerd!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:24:12 #11
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79604796
Gisteren 74 geworden \o/ Aspect of the dragonhawk \o/
wat een slechte TVP
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79604813
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het merendeel van de mensen die wow spelen is dat niet
aangezien er een aantal millioen mensen spelen zou ik die statement maar niet te vaak roepen. de kans dat je ernaast zit is behoorlijk groot
pi_79604835
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

aangezien er een aantal millioen mensen spelen zou ik die statement maar niet te vaak roepen. de kans dat je ernaast zit is behoorlijk groot
Haha, ben jij niet Paladin Forum mod op MMO?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 12:26:38 #14
159966 lifeblind
pi_79604896
Nerd meld zich!


Met mn mage gaat 't ook lekker, gisteren lvl 41 gedinged, en nu van fire naar arcane gegaan omdat m'n talenttree nu vol genoeg begint te worden daarvoor. Ik begon met fire ook wel te merken dat ik na iedere fight ook heel snel OOM was,e n arcane is dan toch net wat prettiger zo te zien. M'n mana pool is sowieso groter, en een hoop dingen kosten minder mana enzo. Vanavond of morgen eens even kijken of ik nog steeds mn dps en damage done zo hoog kan houden als met mn fire spec
pi_79604926
Paladins zijn geen nerds, maar gewoon slimme mensen die weten welke klasse je moet kiezen als je beter wilt zijn dan de rest.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:29:57 #16
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79605014

Heeft ook meerdere level 80's.
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 12:30:23 #17
159966 lifeblind
pi_79605025
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef ufopiloot het volgende:
Paladins zijn geen nerds, maar gewoon slimme mensen die weten welke klasse je moet kiezen als je beter wilt zijn dan de rest.
Mijn main is een retri paladin, en ik ben wel degelijk een nerd hoor
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:30:47 #18
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79605044
Retri

Holy <3
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2010 @ 12:31:29 #19
159966 lifeblind
pi_79605070
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef GI het volgende:
Retri

Holy <3
Mja, ik vind healen gewoon geen zak aan

Ben wel een shammy aan 't levellen, maar die is nu nog lvl 6 ofzo
pi_79605089
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het merendeel van de mensen die wow spelen is dat niet
Nou als ik sommige fora zie met foto topics.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:35:30 #21
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79605181
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:31 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, ik vind healen gewoon geen zak aan

Ben wel een shammy aan 't levellen, maar die is nu nog lvl 6 ofzo
Ik vind het geweldig om te doen. En pallies zijn ook als healers zwaar overpowered.
Op mijn paladin die een gearscore of 400 achter mijn priest zit kan ik zonder al te veel moeite twee tanks healen waar ik met mijn priest dat niet voor elkaar zou krijgen.
pi_79605228
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ook meerdere level 80's.
That 70's show.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:37:15 #23
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79605239
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

That 70's show.
Yep.
pi_79605779
fipa
pi_79606279
Dat was mijn 2e wiki fail, hopelijk nu wel goed
pi_79606303
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:10 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Dat was mijn 2e wiki fail, hopelijk nu wel goed
Opper-Gothic! wassup!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_79606655
IBAlwaysHappy!

...kut tvp
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_79606798
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Opper-Gothic! wassup!
Lol wut?
pi_79606918
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Haha, ben jij niet Paladin Forum mod op MMO?
die ben ik
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:35 schreef GI het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig om te doen. En pallies zijn ook als healers zwaar overpowered.
Op mijn paladin die een gearscore of 400 achter mijn priest zit kan ik zonder al te veel moeite twee tanks healen waar ik met mijn priest dat niet voor elkaar zou krijgen.
gearscore gebruiken(gearscore = ) en 2 classes met elkaar vergelijken die totaal verschillend zijn is de grootste onzin. een goed voorbeeld hoe je gearscore NIET hoort te gebruiken.

paladins zijn zo ontworpen om 1,2 of 3 targets goed te kunnen healen. priests daarentegen kunnen hele groepen healen, of als disc spec shields raidwide casten + wat healing spells.

appels, peren etc etc..

edit:
een raid die word geheald door alleen priests zal het stukke beter doen dan alleen healadins. healadins verliezen hun kracht als ze met meer dan 2 in een raid zitten.

[ Bericht 27% gewijzigd door dikke_donder op 26-03-2010 13:34:55 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:46:50 #30
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79607637
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

die ben ik
[..]

gearscore gebruiken(gearscore = ) en 2 classes met elkaar vergelijken die totaal verschillend zijn is de grootste onzin. een goed voorbeeld hoe je gearscore NIET hoort te gebruiken.

paladins zijn zo ontworpen om 1,2 of 3 targets goed te kunnen healen. priests daarentegen kunnen hele groepen healen, of als disc spec shields raidwide casten + wat healing spells.

appels, peren etc etc..

edit:
een raid die word geheald door alleen priests zal het stukke beter doen dan alleen healadins. healadins verliezen hun kracht als ze met meer dan 2 in een raid zitten.
Het zou wat zijn als een priest beter kon tank healen dan een paladin, daar zijn de paladins tenslotte toch wel voor bestemd.
Daarintegen kan disc ook redelijk tank healen maar wil je 't echt safe doen is een paladin toch wel stukken beter.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:57:32 #31
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79608067
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

die ben ik
[..]

gearscore gebruiken(gearscore = ) en 2 classes met elkaar vergelijken die totaal verschillend zijn is de grootste onzin. een goed voorbeeld hoe je gearscore NIET hoort te gebruiken.

paladins zijn zo ontworpen om 1,2 of 3 targets goed te kunnen healen. priests daarentegen kunnen hele groepen healen, of als disc spec shields raidwide casten + wat healing spells.

appels, peren etc etc..

edit:
een raid die word geheald door alleen priests zal het stukke beter doen dan alleen healadins. healadins verliezen hun kracht als ze met meer dan 2 in een raid zitten.
Gearscore is een indicatie. Niet meer niet minder. En het is een aanzienlijk gearverschil.

Ik ben een single-target disc healer. En ik wil nogal eens compenseren voor mindere healers in de run. Ik kan op Zulkian (Steamwheedle cartel) niet in mijn eentje twee tanks levend houden. 1 en hulp op een tweede lukt me zonder veel moeite. Of mijn tank en hulp op de groep ook.

Paladin is echter weer compleet anders, en imho is de healing-role van paladin overpowered in vergelijking met andere healingroles.

Net zoals druids imho overpowered zijn in vergelijking op group healing (al heb ik weinig ervaring met holy op raid)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:58:18 #32
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79608108
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als een priest beter kon tank healen dan een paladin, daar zijn de paladins tenslotte toch wel voor bestemd.
Daarintegen kan disc ook redelijk tank healen maar wil je 't echt safe doen is een paladin toch wel stukken beter.
En dat is precies de reden dat ik mijn Pally ben gaan levellen en gaan gearen. Disc-priest is leuk om te doen maar is qua 'veiligheid' minder sterk op single target.
pi_79608148
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als een priest beter kon tank healen dan een paladin, daar zijn de paladins tenslotte toch wel voor bestemd.
Daarintegen kan disc ook redelijk tank healen maar wil je 't echt safe doen is een paladin toch wel stukken beter.
een paladin is beter als tank healer idd, maar een priest is beter als raidhealer. toch kunnen priests tank healen, het kost ze alleen meer moeite.

ik bedoelde het ook meer als voorbeeld. paladins zijn niet zo OP als hij beweerde. ik kan vast wel 4k HPS halen met me holy spec, maar dan is 60 tot 80% van het overhealing.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:01:05 #34
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79608206
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:57 schreef GI het volgende:

[..]

Gearscore is een indicatie. Niet meer niet minder. En het is een aanzienlijk gearverschil.

Ik ben een single-target disc healer. En ik wil nogal eens compenseren voor mindere healers in de run. Ik kan op Zulkian (Steamwheedle cartel) niet in mijn eentje twee tanks levend houden. 1 en hulp op een tweede lukt me zonder veel moeite. Of mijn tank en hulp op de groep ook.

Paladin is echter weer compleet anders, en imho is de healing-role van paladin overpowered in vergelijking met andere healingroles.

Net zoals druids imho overpowered zijn in vergelijking op group healing (al heb ik weinig ervaring met holy op raid)
Disc is er nou ook niet écht voor gemaakt om te healen, maar gewoon puur om te absorben en het de andere healers makkelijker te maken.

Maja wat maakt een healer overpowered... Paladins zijn gewoon goed in grote heals, tanks dus. en druids in heel veel kleine heals, raid dus. priest zit er beetje tussen in en kan dus de grotere raid gaten opvullen.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:03:43 #35
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79608288
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

een paladin is beter als tank healer idd, maar een priest is beter als raidhealer. toch kunnen priests tank healen, het kost ze alleen meer moeite.

ik bedoelde het ook meer als voorbeeld. paladins zijn niet zo OP als hij beweerde. ik kan vast wel 4k HPS halen met me holy spec, maar dan is 60 tot 80% van het overhealing.
Ik kijk ook helemaal niet naar HPS, ik kijk ook niet naar overhealing. Dat zijn niet de manieren waarop je healers moet beoordelen. Ja, HPS kan net zoals GS een indicatie geven maar het is nog niet zo dat je met HPS alleen kan bepalen of iemand een goede healer is.

Ik zeg alleen dat ik vind dat pally in de healing role overpowered is. Ik hecht verder niet heel veel meerwaarde of oordeel eraan. Ik heb zelf ook een pally healer die onderweg is om mijn main te worden. Ik weet alleen dat ik als pally het veel makkelijker heb dan als priest qua healen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:04:46 #36
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79608333
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

een paladin is beter als tank healer idd, maar een priest is beter als raidhealer. toch kunnen priests tank healen, het kost ze alleen meer moeite.

ik bedoelde het ook meer als voorbeeld. paladins zijn niet zo OP als hij beweerde. ik kan vast wel 4k HPS halen met me holy spec, maar dan is 60 tot 80% van het overhealing.
Enigste wat ik vind dat ze moeten veranderen aan holy paladins is judgement of light.
De judgement zorgt voor 40% van mijn healing in sommige gevechten.
Heb op het moment Trauma + judgement of light + glyph of holy light
Lijk net een druid.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:06:48 #37
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79608394
quote:
priests daarentegen kunnen hele groepen healen, of als disc spec shields raidwide casten + wat healing spells.
Daar wil ik ook nog wel even op ingaan. Ik begrijp dat je op mmo een mod rol heb voor paladins, daar heb je dus schijnbaar heel erg veel verstand van ofzo. Maar je onderschat disc-priest nogal als je ze classificeert als 'raid wide shields en wat healing spells'

Met de verschillende absorbing buffs van zowel PW:S als de andere schilden die ik in mijn arsenaal heb ben ik in ieder geval voor het content niveau dat ik tot nu toe gezien heb (Tot/met Dreamwalker/Putri) zonder veel moeite in staat om een tank in leven te houden.
pi_79608430
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef Phoneutria het volgende:

[..]

Enigste wat ik vind dat ze moeten veranderen aan holy paladins is judgement of light.
De judgement zorgt voor 40% van mijn healing in sommige gevechten.
Heb op het moment Trauma + judgement of light + glyph of holy light
Lijk net een druid.
kan je nagaan dat het al is aangepast. anders deed een ret paladin judgement of light. in nax had ik al dat met AW judgement healde voor 1k per hit. bij de draak(1 na laatste in nax) stond ik bijna standaard 1e als healing done kan je nagaan als dat nu nog hetzelfde zou zijn.
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:06 schreef GI het volgende:

[..]

Daar wil ik ook nog wel even op ingaan. Ik begrijp dat je op mmo een mod rol heb voor paladins, daar heb je dus schijnbaar heel erg veel verstand van ofzo. Maar je onderschat disc-priest nogal als je ze classificeert als 'raid wide shields en wat healing spells'

Met de verschillende absorbing buffs van zowel PW:S als de andere schilden die ik in mijn arsenaal heb ben ik in ieder geval voor het content niveau dat ik tot nu toe gezien heb (Tot/met Dreamwalker/Putri) zonder veel moeite in staat om een tank in leven te houden.
mijn ervaring met disc priests ken ik van wat ik in de raid zie, pvp en dungeons. dungeons zijn ze de enige healer en daar hebben ze moeite mee als er aoe dmg is. in raids zijn ze sterker omdat ze tijd krijgen om hun shields e.d. te casten.

kan zijn dat ik ze onderschat. zoveel verstand heb ik niet van ze, maar ik weet wel dat disc priest niet moeten worden beoordeeld op hun healing done op de meters.

[ Bericht 39% gewijzigd door dikke_donder op 26-03-2010 14:13:44 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:15:43 #39
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79608698
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

kan je nagaan dat het al is aangepast. anders deed een ret paladin judgement of light. in nax had ik al dat met AW judgement healde voor 1k per hit. bij de draak(1 na laatste in nax) stond ik bijna standaard 1e als healing done kan je nagaan als dat nu nog hetzelfde zou zijn.
[..]

mijn ervaring met disc priests ken ik van wat ik in de raid zie, pvp en dungeons. dungeons zijn ze de enige healer en daar hebben ze moeite mee als er aoe dmg is. in raids zijn ze sterker omdat ze tijd krijgen om hun shields e.d. te casten.

kan zijn dat ik ze onderschat. zoveel verstand heb ik niet van ze, maar ik weet wel dat disc priest niet moeten worden beoordeeld op hun healing done op de meters.
Onze druid healer in de guild (ook nederlander) begon na BQL kill tegen mij te zeuren omdat ik 11k hps had en hij 12k hps, hij vond 't niet kunnen.
'T slaat ook nergens op, dit is de eerste keer dat ik wil dat ze mijn nerfen.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:21:31 #40
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79608885
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

kan je nagaan dat het al is aangepast. anders deed een ret paladin judgement of light. in nax had ik al dat met AW judgement healde voor 1k per hit. bij de draak(1 na laatste in nax) stond ik bijna standaard 1e als healing done kan je nagaan als dat nu nog hetzelfde zou zijn.
[..]

mijn ervaring met disc priests ken ik van wat ik in de raid zie, pvp en dungeons. dungeons zijn ze de enige healer en daar hebben ze moeite mee als er aoe dmg is. in raids zijn ze sterker omdat ze tijd krijgen om hun shields e.d. te casten.

kan zijn dat ik ze onderschat. zoveel verstand heb ik niet van ze, maar ik weet wel dat disc priest niet moeten worden beoordeeld op hun healing done op de meters.
AOE damage in bijvoorbeeld POS of FOS is als disc-priest heel erg makkelijk op te vangen hoor. Het is tegen disc-gebruik in maar een Prayer of Healing (Glyphed) heeft netjes een hot over iedereen heen en procced ook gewoon lekker een Divine Aegis over de mensen heen. Daarna is het met flash-heal en penance totaal geen probleem om iedereen op 100% te houden.

Wel is het als Pally dan veel makkelijker. Beacon op de tank en FoL spam op de rest van de raid.

Disc-priests zijn natuurlijk een asset op de raid als je er 1tje hebt. De 3% overall damage reduction is al heerlijk. De snelle response van penance kan het verschil tussen wipe en kill betekenen (All kan Holy Shock dat ook natuurlijk)

Als je die 3% in ogenschouw neemt en ook nog de "recount guessed aborbs" addon installeerd zal je zien dat een goede disc priest op een gevecht zoals Marrowgar (Straight forward fight) ongeveer een derde tot een kwart van zijn healing done extra voorkomen heeft.

Mijn teller staat op marrowgar vaak rond de 3500HPS met daarbij nog 1400 absorbed.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:30:12 #41
292772 Phoneutria
Don't mind me sir...
pi_79609167
Zal binnekort eens een Festergut 25 fight frapsen, kan je zien hoe dr00d mijn Holy paladin is.
Just trippin' some bawls.
Zó logisch!
pi_79610073
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef GI het volgende:

[..]

AOE damage in bijvoorbeeld POS of FOS is als disc-priest heel erg makkelijk op te vangen hoor. Het is tegen disc-gebruik in maar een Prayer of Healing (Glyphed) heeft netjes een hot over iedereen heen en procced ook gewoon lekker een Divine Aegis over de mensen heen. Daarna is het met flash-heal en penance totaal geen probleem om iedereen op 100% te houden.

Wel is het als Pally dan veel makkelijker. Beacon op de tank en FoL spam op de rest van de raid.

Disc-priests zijn natuurlijk een asset op de raid als je er 1tje hebt. De 3% overall damage reduction is al heerlijk. De snelle response van penance kan het verschil tussen wipe en kill betekenen (All kan Holy Shock dat ook natuurlijk)

Als je die 3% in ogenschouw neemt en ook nog de "recount guessed aborbs" addon installeerd zal je zien dat een goede disc priest op een gevecht zoals Marrowgar (Straight forward fight) ongeveer een derde tot een kwart van zijn healing done extra voorkomen heeft.
ik dacht altijd dat die 3% reduction niet stacked met blessing of sanctuary omdat die al 3% reduction geeft. holy shock met icc gear + buffs geeft 10k crits. penance kan meer healen dan dat, maar kost meer tijd. voor en nadelen van elke class

ik heb skada als meter en daar staat het beter bij aangegeven. makkelijker dan recount als je het eenmaal gewend bent.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:58:19 #43
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79610338
Kijk zo leer je nog eens wat.

De meerwaarde van een disc-priest is dus met een tankadin iets minder groot dan je zou denken. Ik heb nooit gerealiseerd dat sanct/renewed hope niet zouden stacken.

"Meh" momentje.
pi_79610884
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:58 schreef GI het volgende:
Kijk zo leer je nog eens wat.

De meerwaarde van een disc-priest is dus met een tankadin iets minder groot dan je zou denken. Ik heb nooit gerealiseerd dat sanct/renewed hope niet zouden stacken.

"Meh" momentje.
vond je het niet raar dat je soms je 'bubble effect' niet zag van je bubble aka 3% reduction?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:29:57 #45
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79611647
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:12 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

vond je het niet raar dat je soms je 'bubble effect' niet zag van je bubble aka 3% reduction?
Uhm. Renewed Hope is nou niet echt een heel erg zichtbare buff. Het is niet zo dat mijn 'bubble'(PW:S) niet zijn effect heeft

En aangezien ik al sinds ik heal met een pally tank heal en dus altijd sanc op de tank heb is het me nie topgevallen nee.
pi_79611785
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:29 schreef GI het volgende:

[..]

Uhm. Renewed Hope is nou niet echt een heel erg zichtbare buff. Het is niet zo dat mijn 'bubble'(PW:S) niet zijn effect heeft

En aangezien ik al sinds ik heal met een pally tank heal en dus altijd sanc op de tank heb is het me nie topgevallen nee.
hmm ik dacht dat renewed hope een andere effect had. nvm me then
pi_79611953
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef ufopiloot het volgende:
Paladins zijn geen nerds, maar gewoon slimme mensen die weten welke klasse je moet kiezen als je beter wilt zijn dan de rest, zonder er iets voor te hoeven doen.
Fix'd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79612630
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

die ben ik

<- Lumon, ik reageer wel eens op Obvious Troll iis Obvious - topics.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:02:28 #49
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_79612973
GI gebruik je Glyph of PoH op een disc priest? Waarom als ik vragen mag?
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:29:32 #50
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79614063
Gelukkig geen GS requirement voor dit topic.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:15:02 #51
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79615790
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef R-Mon het volgende:
GI gebruik je Glyph of PoH op een disc priest? Waarom als ik vragen mag?
AOE heal denk ik, shield? > imp cast time > poh, tadaaa (tijdje geleden dat ik mn priest speelde maar geloof dat dit em was
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79617243
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:29 schreef Katth het volgende:
Gelukkig geen GS requirement voor dit topic.
Winner
pi_79618420
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef Zokunen het volgende:

[..]

AOE heal denk ik, shield? > imp cast time > poh, tadaaa (tijdje geleden dat ik mn priest speelde maar geloof dat dit em was
poh (en fol) is voor holy
penance en fol is voor disc
pi_79618486
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef bakkiethee het volgende:

[..]

Winner
Ik mag praten.

Gisteren ging ik met een vriend deadmines doen. Zo'n warrior ging met z'n shaman heirlooms tanken. Ik als drood healen en me vriend shaman dps.

Bij de boot zegt hij, this is a old trick. En springt op dat ene waterwiel.
Hij ging weer verder pulled ineens 10 mobs ofzo, ik heal dus als een gek. Springt die kerel op dat waterwiel en ik er net niet op. Dus die kerel begint te lachen, wij bijna dood. Hij leaved de dungeon. Toen dacht ik snel leaven anders moet ik nog repairs betalen.
Kut noobs die denken dat ze pro zijn.

Me vriend begreep alleen het feit, snel eruit anders ga je dood niet.
pi_79620674
Isabeau WOT THE FOK!

Anders maak je ff level troll op realmforums, wat een bullshit is dat zeg

level 1 trolls rule btw
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:13:59 #56
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79622714
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:21 schreef Metonae het volgende:
IBAlwaysHappy!

...kut tvp
Hele slechte TVP

Hierbij is mijn TVP net zo slecht
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_79623972
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Santello het volgende:
Isabeau WOT THE FOK!

Anders maak je ff level troll op realmforums, wat een bullshit is dat zeg

level 1 trolls rule btw
Aangezien mijn vriend nog wel in xs zit krijg ik wel alle guilddrama verder mee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79628843
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef GI het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ook meerdere level 80's.
doen , als ze maar niet zo iritant is als in that 70's irl .
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:49:00 #59
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79633706
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:30 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

poh (en fol) is voor holy
penance en fol is voor disc
maar het is ook een heerlijke WTFOMGAAAARGH heal, als disc wil je idd geen aoe healen, maar deze combo kan werken
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:54:17 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79633830
Hoop moeite gedaan om gear te verzamelen voor mijn druid (level 73) om boom te worden omdat ik het niet meer kan opbrengen om te tanken....

Blijkt een boom nog saaier te zijn . Nou ja, het is nu iets makkelijker omdat alle abuse nog steeds richting de tank gaat, kan ik me mooi stil houden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79634207
Dus....

Paragon heeft de LK dood gemaakt en Ensidia een paar uur later Dus eerst wekenlang wipen en dan op dezelfde avond allebei. Wat zal Ensidia balen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79636570
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Aangezien mijn vriend nog wel in xs zit krijg ik wel alle guilddrama verder mee
Hm toen mijn broer na ge-rage werd gekicked ben ik weggegaan, blijf liever bij elkaar.
pi_79637353
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus....

Paragon heeft de LK dood gemaakt en Ensidia een paar uur later Dus eerst wekenlang wipen en dan op dezelfde avond allebei. Wat zal Ensidia balen!
de wie heeft de wat gedaan nou?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:46:42 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79637364
De LK!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79637666
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:45 schreef SharQueDo het volgende:

de wie heeft de wat gedaan nou?
Als je de zin niet begreep interesseer je je er hoogstwaarschijnlijk niet voor en maakt het ook niets uit

Je volgt voetbal en weet hoe de teams heten en wie boven aan staat of niet. Dit is een beetje hetzelfde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:08:36 #66
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79637672
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus....

Paragon heeft de LK dood gemaakt en Ensidia een paar uur later Dus eerst wekenlang wipen en dan op dezelfde avond allebei. Wat zal Ensidia balen!
. Wel een keer goed voor Ensidia .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:09:50 #67
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79637693
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79637724
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:08 schreef Zeroku het volgende:

. Wel een keer goed voor Ensidia .
Ik ben een Ensidia fan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:20:05 #69
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79637839
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een Ensidia fan
Ik ook. Maar het is wel een keer leuk om te zien dat er nog andere guilds zijn die world first achievements halen .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79642481
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je de zin niet begreep interesseer je je er hoogstwaarschijnlijk niet voor en maakt het ook niets uit

Je volgt voetbal en weet hoe de teams heten en wie boven aan staat of niet. Dit is een beetje hetzelfde
Sarcasm, woman. Sarcasm.
pi_79646684


Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79648960
kan niet wachten op patch 3.9
pi_79655916
Ensidia fan zijn

Sorry, maar dan ben dus echt een rasnerd
pi_79656093
Wil een warrior gaan levelen maar weet niet welke race, horde btw
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:20:23 #75
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79656120
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef CraniuM het volgende:
Wil een warrior gaan levelen maar weet niet welke race, horde btw
Orc, of Tauren. Orc heeft vette schouders en een leuke racial. En Taurens hebben ook een leuke racial.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79656128
Tauren voor de hp's, troll omdat het cool is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79656236
Undead, omdat Undead.
pi_79656566
Dat is het nu juist het probleem ook omdat ze allemaal zo vet zijn

Maar zit zelf te twijfelen tussen troll of orc.
pi_79658053
Net uit een icc25 pug, we callde op rotface omdat er 2 leave'de en omdat de raidleader geen zin meer had. Alles ge-one-shot! Niks aan over gehouden helaas...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 23:38:01 #80
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_79658109
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:25 schreef SharQueDo het volgende:
Undead, omdat Undead.
Excelente keuze
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_79663466
Blood elf warrior natuurlijk, dan wacht je maar even
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 12:13:08 #82
159966 lifeblind
pi_79665728
Hm, gister zou een dag vol raiden worden... waarom moet ik dan juist weer op zo'n dag de hele dag ziek op bed liggen met ontzettende maagpijn

Ben trouwens door wat vrienden meegesleurd naar weer een nieuwe guild, die al wel klaar is om te gaan raiden. Wij hadden namelijk geen healers en tanks in de guild zitten Afgelopen 2 weken alleen lopen puggen, nu zit ik eindelijk weer in een guild met een kalender die daadwerkelijk gebruikt wordt
pi_79665768
Aw, dan is het wel sneu dat je ziek op bed ligt, lifeblind. Beterschap dan maar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 12:34:35 #84
159966 lifeblind
pi_79666333
Nouja, ik kan nu weer achter een pc zitten, en ik hoef niet te repeteren vanmiddag, dus ik ga de schade even inhalen vandaag
pi_79667526
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben een Ensidia fan
Dat zijn toch de cheaters hele tijd.
pi_79668127
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef Ulreazj het volgende:
Dat zijn toch de cheaters hele tijd.
Wel knap om de fouten in het systeem te vinden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 maart 2010 @ 13:42:38 #87
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79668151
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel knap om de fouten in het systeem te vinden
Als je als eerste alles raid kom je ook als eerste de bugs tegen. Wat ze hebben gedaan toen met Ensidia sloeg nergens op. Hij gebruikte gewoon zijn cycle en had niet eens in de gaten dat hij die Saronite Bomb kon blijven gooien.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79668191
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:

Als je als eerste alles raid kom je ook als eerste de bugs tegen. Wat ze hebben gedaan toen met Ensidia sloeg nergens op. Hij gebruikte gewoon zijn cycle en had niet eens in de gaten dat hij die Saronite Bomb kon blijven gooien.
Ik denk overigens ook dat ze gewoon deden wat ze anders ook deden. Dat het systeem vervolgens in de soep loopt door de rotatie van een rogue vind ik niet de fout van Ensidia.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 maart 2010 @ 13:58:22 #89
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79668599
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk overigens ook dat ze gewoon deden wat ze anders ook deden. Dat het systeem vervolgens in de soep loopt door de rotatie van een rogue vind ik niet de fout van Ensidia.
Het liep niet in de soep. Alles ging gewoon normaal. Die rogue gebruikte zijn normale cycle. Maar hij KON die saronite bomb blijven gooien. Later bleek dat ze dit helemaal niet wisten en dus ook niet hebben gebruikt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79669025
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Het liep niet in de soep. Alles ging gewoon normaal. Die rogue gebruikte zijn normale cycle. Maar hij KON die saronite bomb blijven gooien. Later bleek dat ze dit helemaal niet wisten en dus ook niet hebben gebruikt.
Er gaan geruchten (?) rond dat tijdens 1 van de tries, toen ze merkten dat er ''iets'' mis was, ze (raidleaders) riepen: ''Whatever you did guys, do it again''

En ik meende mij te herinneren van, als je een abnormale situatie tegenkomt in een boss encounter, je meteen de fight meot staken, en een GM moet inlichten, en dat deden ze niet.
Een complete ban voor iedereen die in die encounter zat was fout...reset dan gewoon de instance en verwijder de achievement en loot die ze van hun eerst lk kill kregen.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_79669256
Hoe weet je nu wat een abnormale situatie is als je voor het eerst een boss bevecht en er geen strategy guides zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79669417
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Er gaan geruchten (?) rond dat tijdens 1 van de tries, toen ze merkten dat er ''iets'' mis was, ze (raidleaders) riepen: ''Whatever you did guys, do it again''

En ik meende mij te herinneren van, als je een abnormale situatie tegenkomt in een boss encounter, je meteen de fight meot staken, en een GM moet inlichten, en dat deden ze niet.
Een complete ban voor iedereen die in die encounter zat was fout...reset dan gewoon de instance en verwijder de achievement en loot die ze van hun eerst lk kill kregen.
En hoe weet je dat het een abnormale situatie zit als je het met niets kunt vergelijken?

Oops, vorige reactie niet gelezen
pi_79671546
http://www.mmo-champion.c(...)at-the-fuck-is-that/

Laat ik die schematic nou nčt niet hebben. Is van Lunar festival, 2 weken geleden. Nu moet ik een jaar wachten. _!
pi_79671878
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Hoe weet je nu wat een abnormale situatie is als je voor het eerst een boss bevecht en er geen strategy guides zijn
Ik zeg ook alleen maar wat ( volgens mij ) in de regels staan, als het een nieuwe encounter is, kan je het inderdaad met vrijwel niks vergelijken.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_79674569
ff snel een vraagje voor wat fury warriors ( als die hier zijn )

wat is beter te gemmen +20apr of +20str , als je nog niet apr capped bent , schiet je met die apr echt wel wat op tenopzichte van 20str ? ,
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79675374
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)at-the-fuck-is-that/

Laat ik die schematic nou nčt niet hebben. Is van Lunar festival, 2 weken geleden. Nu moet ik een jaar wachten. _!
Die screenshots
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 maart 2010 @ 17:49:59 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79675453
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)at-the-fuck-is-that/

Laat ik die schematic nou nčt niet hebben. Is van Lunar festival, 2 weken geleden. Nu moet ik een jaar wachten. _!
Ja jij bent echt wel een persoon die zoiets leuk vindt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 17:50:20 #98
159966 lifeblind
pi_79675463
Vanmiddag ICC10 gepugged, wat een drama

Er werden wat ... aparte tactieken gebruikt, zo moesten bij het gunship eerst alle dps'ers naar de overkant springen met een tank en healer die dan bleven Dat ging dus voor geen meter, tweede keer ging het wel goed, met een wat normalere tactiek.

Saurfang was helemaal dramatisch, na 4 keer wipen zijn we gestopt. Als melee dps'er is 't dacht ik niet de bedoeling om die adds achterna te rennen, wat dus wel moest aldus de raidleader Daardoor kreeg saurfang iedere keer veel te veel health terug, ging echt voor geen meter.
pi_79675504
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef lifeblind het volgende:
Vanmiddag ICC10 gepugged, wat een drama

Er werden wat ... aparte tactieken gebruikt, zo moesten bij het gunship eerst alle dps'ers naar de overkant springen met een tank en healer die dan bleven Dat ging dus voor geen meter, tweede keer ging het wel goed, met een wat normalere tactiek.

Saurfang was helemaal dramatisch, na 4 keer wipen zijn we gestopt. Als melee dps'er is 't dacht ik niet de bedoeling om die adds achterna te rennen, wat dus wel moest aldus de raidleader Daardoor kreeg saurfang iedere keer veel te veel health terug, ging echt voor geen meter.
....die raidleader was niet goed snik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79675644
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef lifeblind het volgende:
Vanmiddag ICC10 gepugged, wat een drama

Er werden wat ... aparte tactieken gebruikt, zo moesten bij het gunship eerst alle dps'ers naar de overkant springen met een tank en healer die dan bleven Dat ging dus voor geen meter, tweede keer ging het wel goed, met een wat normalere tactiek.

Saurfang was helemaal dramatisch, na 4 keer wipen zijn we gestopt. Als melee dps'er is 't dacht ik niet de bedoeling om die adds achterna te rennen, wat dus wel moest aldus de raidleader Daardoor kreeg saurfang iedere keer veel te veel health terug, ging echt voor geen meter.
melee op adds bij saurfang , die kerel moet de strat guide nog is lezen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79676198
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja jij bent echt wel een persoon die zoiets leuk vindt.
  zondag 28 maart 2010 @ 18:34:49 #102
265154 Ezio
Koekert
pi_79676686
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)at-the-fuck-is-that/

Laat ik die schematic nou nčt niet hebben. Is van Lunar festival, 2 weken geleden. Nu moet ik een jaar wachten. _!
Ik heb me net met een paar guildies in de AH in IF gebarricadeerd
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79680974


Ingang van de AH is geblokkeerd en wat doe je dan?

Trivia bot starten.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:11:14 #104
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_79683654
Realms down?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_79683884
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef GooseFM het volgende:
Realms down?
bij mij wel , ik kan niet inloggen iig , en als ik zo ver kom dan kan moet ik uit een realm kiezen en dan is de lijst leeg haha
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 21:15:36 #106
159966 lifeblind
pi_79683956
Ik heb 't zelfde. Waren we net in Maraudon bij een boss, klaar om aan te vallen... bleef iedereen moonwalken op hun plek
pi_79683999
Balnazzar en Boulderfist down...
pi_79684114
maak er maar alles van
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79684189
Realms zijn up hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79684498
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Realms zijn up hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben er nog niet uit maar ik kan helemaal niks meer dan alleen dood rondlopen in sw
  zondag 28 maart 2010 @ 21:24:42 #111
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79684609
Ja godverde. Super fijna progression run, 5 mensen die nu niet kunnen inloggen.

Ach kheb wel finally mn Neverending winter en Gargoyle spit bracers
pi_79684638
kan er nog steeds niet op :S was net bezig met WG had bijna een mount
Maar komt wel goed
Wat Goed !!
pi_79684672
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:23 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Nee ik ben er nog niet uit maar ik kan helemaal niks meer dan alleen dood rondlopen in sw
Ik ben er ook niet uit en ben gewoon aan het raiden.
pi_79684832
Ik dacht: even snel ander char loggen. Kom ik er niet meer in. Mijn vriend naast me: oh ja, inlogserver is down...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79684954
Balnazaar is nog steeds down.. hmm vreemd.. jij blij dat je wel kan raiden wil ik ook
dan maar nu undercover in Nederland Ga je mee Marky ??
Wat Goed !!
pi_79685169
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef muppke het volgende:
Balnazaar is nog steeds down.. hmm vreemd.. jij blij dat je wel kan raiden wil ik ook
dan maar nu undercover in Nederland Ga je mee Marky ??
De inlogservers zijn down.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79685183
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: even snel ander char loggen. Kom ik er niet meer in. Mijn vriend naast me: oh ja, inlogserver is down...
Heb je hem wel geslagen?
pi_79685323
Jaaa okee inlogserver is down.. dan is voor mij de hele wow down want ik kan nie inlogge XD issiej oververhit?? zullen wel veel klechten binnen komen bij blizzzard
Wat Goed !!
pi_79685382
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Heb je hem wel geslagen?
Ja
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79685538
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De inlogservers zijn down.
Ik ben er niet uit geweest en ook helemaal dood op de realm, kan niet mounten en er praat niemand meer.
pi_79685593
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef muppke het volgende:
Jaaa okee inlogserver is down.. dan is voor mij de hele wow down want ik kan nie inlogge XD issiej oververhit?? zullen wel veel klechten binnen komen bij blizzzard
http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11079
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja
Terecht
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 21:36:36 #122
159966 lifeblind
pi_79685619
Mja, dan ga ik nog maar even Diablo II spelen
  zondag 28 maart 2010 @ 21:46:53 #123
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79686292
Pauper servers...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 28 maart 2010 @ 21:47:33 #124
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79686327
QQ, ik wou net isa ff stalken om me te helpen met die "ring of blood" in zuldrak
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79686441
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef Zokunen het volgende:
QQ, ik wou net isa ff stalken om me te helpen met die "ring of blood" in zuldrak
Ik kom er dus niet meer op
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79686553
Emerald dream down gvd!
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:53:35 #127
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79686667
alles is down op het moment

Gevalletje der zat weer eens een stagiaire pr0n te downloaden op de login server
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_79686951
Ik had lef en deed een HS naar Dalaran, ook geen problemen daar
  zondag 28 maart 2010 @ 21:58:07 #129
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79687052
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik had lef en deed een HS naar Dalaran, ook geen problemen daar
/slap

ik zit nu uit verveling maar uri geller te kijken via uitzending gemist
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79687166
zelfde op ED mensen steeds DCing tijdens ICC 25
pi_79687266
Dan maar mijn eerste tank poging uitstellen op mijn 74 warrior
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 28 maart 2010 @ 22:30:05 #132
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79689291
God, net eindelijk een goede group binnen de guild voor ICC10. Eerste boss neer, vlakbij 2e DC'd onze MT, en hoppa hij kan niet meer inloggen. Aangezien we maar 3 goede tanks hebben en er maar 2 online waren was het feestje voorbij. Thanks Blizz! ;p
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 22:35:54 #133
159966 lifeblind
pi_79689684
Turalyon doet het, iedereen maakt daar chars aan


En nu gaan we een 150 man raid op Hogger doen met lvl 1 chars :")
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2010 @ 22:42:44 #134
159966 lifeblind
pi_79690026


  maandag 29 maart 2010 @ 00:14:59 #135
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_79693598
Na 4 maanden lang Ulduar extenden, saves kwijtraken door blizzard en ondertussen in een andere guild, dan EINDELIJK



:D:D
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  maandag 29 maart 2010 @ 00:19:46 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79693731
gz
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:29:38 #137
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79693986
Leuk.

Leuke keybinds ook.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79695497
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Turalyon doet het, iedereen maakt daar chars aan


En nu gaan we een 150 man raid op Hogger doen met lvl 1 chars :")
aah vandaar dat de halve server een d/c kreeg.... Cyclone BG is toch al niet stabiel de laatste tijd.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  maandag 29 maart 2010 @ 07:06:20 #139
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79696144
Gisteren JC op 443 gekregen en mijn mining op 450. Wat is dat godallejezus duur om door te levellen en om er echt wat aan te hebben. wel meteen 3 +34 int gems gemaakt en 3 +20 int vervangen dus uiteindelijk heeft die 3000 goud wat het me ongeveer gekost heeft 42 intellect opgeleverd.

Wel een mooie drop gekregen : http://www.wowhead.com/?item=50775
Niet verkeerd om een t9 te vervangen. Al vraag ik me als pally healer dan wel weer af welke twee t10 items ik ga kopen.
Ik zit nu te denken aan chest en gloves, maar weet het nog niet helemaal zeker.
Tips ? http://wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=yules
  maandag 29 maart 2010 @ 08:07:30 #140
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79696445
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
God, net eindelijk een goede group binnen de guild voor ICC10. Eerste boss neer, vlakbij 2e DC'd onze MT, en hoppa hij kan niet meer inloggen. Aangezien we maar 3 goede tanks hebben en er maar 2 online waren was het feestje voorbij. Thanks Blizz! ;p
Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodig

Wij doen het tenminste altijd met 2
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 maart 2010 @ 08:12:59 #141
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79696490
ICC 10 heb je overall maar 2 tanks nodig.

Standaar ICC 10 setup:
2 tanks
2 tank healers
1 group healer
2 physical dps
2 magic dps
1physical OF magic DPS.

Op trash heb je maar 2 healers nodig, dus één van de twee tank healers kan dps speccen om sneller door de trash heen te komen
Op saurfang heb je maar 2 healers nodig dus één van de twee tank healers kan dpsen
In principe zou je op de gunship het ook kunnen met 2 healers. Maar echt veel nut heeft extra DPS in dat gevecht ook niet
pi_79696620
onze raid ging gister niet door. we hadden niet genoeg dps omdat een aantal problemen hadden met stroom(croatiers ) en 1 zijn videokaart deed *boem*

  maandag 29 maart 2010 @ 08:30:26 #143
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79696645
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:28 schreef dikke_donder het volgende:
onze raid ging gister niet door. we hadden niet genoeg dps omdat een aantal problemen hadden met stroom(croatiers ) en 1 zijn videokaart deed *boem*

Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.
We hadden nog twee volle uren raid-tijd over maar hebben het na festergut dus mogen callen omdat we 1 tank, de grouphealer en 3 DPS kwijt waren.
  maandag 29 maart 2010 @ 08:49:26 #144
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79696893
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:30 schreef GI het volgende:

[..]

Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.
We hadden nog twee volle uren raid-tijd over maar hebben het na festergut dus mogen callen omdat we 1 tank, de grouphealer en 3 DPS kwijt waren.
Wij deden een toc25normal om wat alts te gearen.

fact champs down. Tijdens loot verdeling, blért er 1: Im dced!
binnen 2 mins 14 man gedc-ed van de 25 _!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 29 maart 2010 @ 09:12:35 #145
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79697289
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:07 schreef jagga het volgende:

[..]

Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodig

Wij doen het tenminste altijd met 2
Dat snap ik...ik bedoelde we hebben 3 tanks in onze guild. Er waren er 2 online. Een van die 2 DC'de en kon niet meer inloggen. Kortom, er was nog maar 1 tank online
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_79697527
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef R-Mon het volgende:
Na 4 maanden lang Ulduar extenden, saves kwijtraken door blizzard en ondertussen in een andere guild, dan EINDELIJK

[ afbeelding ]

:D:D
We zijn ook weer begonnen met een groep, nu extended voor de 2de week. Ook om vezax en yoggy nog keer te doen.
pi_79697542
Gisteren ook voor het eerst Ulduar gedaan, nog nooit echt gedaan behalve af en toe de weekly (tijdens Ulduar speelde ik geen WoW), maar damn, wat is dat makkelijk om je draak op te halen Iedereen i251-i264 gegeared, en samen met nog iemand deed ik alle bosses voor het eerst, en de hardmodes ook, alles ge-oneshot. Alleen nog morgen verder met de laatste paar bosses (die na de keepers komen) en dan krijg ik als het goed is m'n Starcaller titel

En bij de volgende reset mijn draak. Bij de boss met de linker- en rechterarm vermoordden we de boss iets te vroeg. En de Razorscale achievement hebben we overgeslagen omdat dat een saaie boel blijkt te zijn
  maandag 29 maart 2010 @ 10:11:01 #148
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79698323
quote:
Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
En de Razorscale achievement hebben we overgeslagen omdat dat een saaie boel blijkt te zijn
Je kan alle 25 farmen voordat Razorscale enraged, duurt ff 10 min, maar dan heb je wel je achievement voor de drake.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79698569
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
pi_79698649


Iemand een idee wat dat is?
  maandag 29 maart 2010 @ 10:45:27 #151
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_79699069
Die Ulduar hardmodes zijn opzich allemaal wel te doen als iedereen weet wat hij / zij moet doen.

Volgens mij begin ik het raiden een beetje "zat" te worden. ICC 10 brengt geen upgrades meer dus dat is badges farmen. 25 mans krijgen we in de guild niet vaker bij elkaar dan 2 keer in de week.

Dus voor de verandering maar eens een druid begonnen. Ik moet toegeven dat die class ook wel geinig is.

Het blijft alleen wel een gevalletje braindead het pijltje volgen van de guide om zo snel mogelijk door de eerste levels heen te komen. Alleen de druid quests zijn boeiend
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:18:58 #152
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79699803
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 29 maart 2010 @ 12:14:22 #153
265154 Ezio
Koekert
pi_79701651
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Katth het volgende:

[..]

Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.
Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren was
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_79702557
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren was
for(;;) {
/slap(mage);
}

En boehoe, mmo-c is down. Ze zijn wss de zooi aan het overzetten naar een nieuwe (lees: fatsoenlijke) framework dan die SMF troep.
pi_79705047
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.

We zouden alleen over 2 weken een achievement doen in Ulduar die ik graag wilde hebben, maar ik denk dat ze me niet meer meenemen nu ik uit het guild ben gestapt (Algalon in max lvl 228 gear)

Vanavond eerste raid met nieuwe guild. Nou ja, 2e, maar die eerste had ik m'n hoofd niet echt bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 maart 2010 @ 14:01:11 #156
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79705219
We hebben ook pas Ulduar gecleared omdat we datnog nooit gedaan hadden. Toen we bezig waren me Ulduar kwam ToC en toen alweer ICC. Maar we hebben het gecleared, het was super leuk en wat is Yogg en bitch zeg. Geweldig gevecht, alleen in die mind op je tijd letter was soms... nou goed. Het motto "Ach nog 1 Avengers Shield." was niet zo briljant. D
pi_79705725
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.

We zouden alleen over 2 weken een achievement doen in Ulduar die ik graag wilde hebben, maar ik denk dat ze me niet meer meenemen nu ik uit het guild ben gestapt (Algalon in max lvl 228 gear)

Vanavond eerste raid met nieuwe guild. Nou ja, 2e, maar die eerste had ik m'n hoofd niet echt bij.
Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccen Zo oom. Morgen maar even als fire mage gaan, toch genoeg melee mee, dus ik hoef niet veel te dpsen.
  maandag 29 maart 2010 @ 14:49:22 #158
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79706988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccen Zo oom. Morgen maar even als fire mage gaan, toch genoeg melee mee, dus ik hoef niet veel te dpsen.
Oops!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:47:06 #159
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79735675
Meh ik zit te twijfelen wat te doen.

Gisteren continue-run op putri gedaan 10man.

Het originele team was goed. Niets mis mee. Mensen die iets snapten als je ze het uitlegde, niet snel 2 x dezelfde fout maken.
Echter kon er 1 niet vanwege ziekte, en 2 niet vanwege ander gedoe. Nja ok kan gebeuren.
Andere mensjes geregeld, die dus daar nog nooit geweest waren

Gevolg:
9 fucking wipes op rotface, 1 op festergut en 13 x op putricide.
(ook leuk: De andere icc10 groep had putri na 3 x neer )

KOM OP ZEG!
en elke fucking keer dezelfde fouten maken.

En dan nog volgas op mijn flikker krijgen als ik vermeld dat ik denk dat ze nog niet toe zijn aan putricide.
En ruzie met de pally tank gekregen (die ik toch al niet zo moest )

Vanavond maar eens met de officers om tafel, want dit is kut
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:00:04 #160
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79735838
Tja..iedereen moet t leren..de een wat langzamer dan de ander, doe je niks aan.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:07:42 #161
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79735977
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja..iedereen moet t leren..de een wat langzamer dan de ander, doe je niks aan.
Daar heb je wel gelijk in, echter ik wordt kribbig als ik de RL help dingen uit te leggen/te verduidelijken.
En tijdens het gevecht mensen er nog aan te herinneren/ bij DBM warnings dingen te zeggen/callen.

En nog gebeurd het niet.

En dan na de zoveelste wipe vraagt de RL:
IF u dont get anything please let me know now. I rather explain it again then wipe again.
Niemand zegt iets, om dan na 3 wipes weer een keer te horen: What do i do with the blob's again?

FFFFFUUUUUUU

In mijn ogen gewoon onwil/luiheid.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:09:47 #162
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79736009
Nog een leuke bijkomstigheid.

Mijn vriendin had een druidtank gelvled.

Mocht gisteren icc10 in voor het eerst (zwaar undergeared maargoed )

Binnen no time: putri, blood princes/bloodqueen/valithria neer.

En daar zit je dan naast, fijn te wipen op putricide

/rant off
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79736293
Heeft er iemand wel eens gold gekocht?
pi_79736409
Ik heb vroeger wel eens goud verkocht, telt dat ook?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:31:34 #165
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79736414
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:24 schreef MarkyB het volgende:
Heeft er iemand wel eens gold gekocht?

nee, en ik denk dat het in goede aarde valt, dat je erover zit te denken..

Waarom zou je? Gold is snel zat te verdienen, en ik ga niet het risico lopen gehacked te worden/gebanned te worden voor 10k gold ofzo.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 09:33:16 #166
159966 lifeblind
pi_79736443
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:24 schreef MarkyB het volgende:
Heeft er iemand wel eens gold gekocht?
Nee, tot nu toe ook niet nodig gehad. Het is misschien wel heel verleidelijk, maar als je een beetje je best doet met een profession kom je een heel eind al. (Vooral gathering professions, mining is voor best veel dingen nodig bijvoorbeeld).
pi_79736520
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef jagga het volgende:

[..]

nee, en ik denk dat het in goede aarde valt, dat je erover zit te denken..

Waarom zou je? Gold is snel zat te verdienen, en ik ga niet het risico lopen gehacked te worden/gebanned te worden voor 10k gold ofzo.
Nee een guildie wilde weten waar je goed goud kon kopen maar ik denk zelf dat het niet te vertrouwen is. Ik neem mijn account wel in bescherming Ik ga zelf geen risico lopen maar als een ander dat wel wil...
pi_79736592
Goud kopen houd het hacken in stand, zeg hem dat maar
pi_79737037
Alle gold sites zijn betrouwbaar, ze leveren wel. Maar wat je wel moet weten zoals hierboven al vermeld is dat het allemaal gestolen gold is. Jij kan zo de volgende zijn. Niet dat het slecht is aangezien je meer terug krijgt dan je had van GM's. Kijk maar

pi_79737150
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Santello het volgende:
Alle gold sites zijn betrouwbaar, ze leveren wel. Maar wat je wel moet weten zoals hierboven al vermeld is dat het allemaal gestolen gold is. Jij kan zo de volgende zijn. Niet dat het slecht is aangezien je meer terug krijgt dan je had van GM's. Kijk maar

[ afbeelding ]
W-T-F! Wie wil mij hacken?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 10:03:42 ]
pi_79737205
Ja de kans daarop is ontzettend klein en de choppers + saronite heeft hij achteraf weer in moeten leveren
pi_79737215
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Ja de kans daarop is ontzettend klein en de choppers + saronite heeft hij achteraf weer in moeten leveren
Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 10:06:12 ]
pi_79737283
Ik heb weleens 5000 gold "verkocht" voor 2 kratten Hertog Jan
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 10:12:15 #174
159966 lifeblind
pi_79737371
Gisteren 2 uur erover gedaan om een ICC25 group volledig te krijgen. Die persoon die m startte zat constant te miepen dat iedereen toch wel heeeeel goed geinspect moest worden, GS, achievements, de hele mikmak.

Uiteindelijk duurde het nogal lang om een tank erbij te krijgen nog.. na lang zoeken eindelijk 1 gevonden. Wipen we op de eerste groep trash Iedereen had zoiets van; hm, naja, kan altijd een keer gebeuren, iedereen zal wel lam zijn van het wachten ofzo... gezien de moeite die het kostte om de groep te zoeken zullen het vast wel goede spelers zijn.

2 wipes later waren we bij Marrowgar aangekomen (:')), en na 2 wipes daarop hebben we met 15 man de raidgroup verlaten voor we saved zouden zijn

Gelukkig vanaf vanavond met mijn nieuwe guild raiden (vanavond stond in ieder geval Archavon op de planning mits wintergrasp), en voor morgen heb ik me al ingeschreven voor ICC25. Eindelijk voorbij met ICC puggen (en kan ik eindelijk zelf eens wat progress maken, ben nooit verder gekomen dan festergut).
pi_79737445
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?
1 of 2 hogs is wel geloofwaardig, 59 niet...
pi_79739268
De grootste bosmongool van Terenes -EU (Horde) is getransferred
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:22:43 #177
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79739464
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De grootste bosmongool van Terenes -EU (Horde) is getransferred
toch niet naar wildhammer hé

Waarom was hij een bosmongool trouwens? voorbeelden plz
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79739689
Onze bosmongool is Vish (alliance) Ging die maar eens weg.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 11:30:36 ]
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 11:53:09 #179
159966 lifeblind
pi_79740453
Ik heb gisterenavond trouwens een avondje getanked in random dungeons. Een vriend van me heeft een paladin healer, die nu op lvl 79 zit, en mijn tanking gear is zwaar bagger (in ieder geval om HC's te doen), en ik heb eigenlijk nog nooit getanked. Dus, als healer en tank queuen (instant dungeon!). Ging best aardig al, zo ga ik langzaam wat betere gear verzamelen en even doorkrijgen hoe ik mn abilities moet gebruiken om te tanken, daarna door naar HC's!
pi_79740992
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren 2 uur erover gedaan om een ICC25 group volledig te krijgen. Die persoon die m startte zat constant te miepen dat iedereen toch wel heeeeel goed geinspect moest worden, GS, achievements, de hele mikmak.

Uiteindelijk duurde het nogal lang om een tank erbij te krijgen nog.. na lang zoeken eindelijk 1 gevonden. Wipen we op de eerste groep trash Iedereen had zoiets van; hm, naja, kan altijd een keer gebeuren, iedereen zal wel lam zijn van het wachten ofzo... gezien de moeite die het kostte om de groep te zoeken zullen het vast wel goede spelers zijn.

2 wipes later waren we bij Marrowgar aangekomen (:')), en na 2 wipes daarop hebben we met 15 man de raidgroup verlaten voor we saved zouden zijn

Gelukkig vanaf vanavond met mijn nieuwe guild raiden (vanavond stond in ieder geval Archavon op de planning mits wintergrasp), en voor morgen heb ik me al ingeschreven voor ICC25. Eindelijk voorbij met ICC puggen (en kan ik eindelijk zelf eens wat progress maken, ben nooit verder gekomen dan festergut).
GS, achievements, het zegt allemaal bar weinig, maar mensen zien het als een houvast of zo. Ik ben ook wel eens totc 25 gaan doen met een stuk of 10 mensen die toch echt heel goed waren (dus dat kwam wel goed, toch?) en de rest kende ik niet. Na 3 wipes op Northrend Beasts maar snel afgehaakt.

Las gisteren nog een leuk citaat, iets van GS en skill zijn wel degelijk gerelateerd, des te meer je je druk maakt om het eerste, des te minder je van het tweede hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:19:51 #181
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79741401
Ik geef denk ik de brui aan tanken.

Ik vind het niet leuk meer. De lol is ervan af.

Ik ga het vanavond mijn officers vertellen dat ik niet langer wil tanken. Zullen ze wel niet blij mee zijn maargoed.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79741472
Over tanken gesproken, gisteren voor het eerst getanked, kreeg ik HoR
Wel alles geoneshot maar ik ben nog erg onzeker. Heb 30k unbuffed en def-capped. Ik weet niet wat ik wel en niet aan kan, is dat gewoon er in de praktijk achter komen?
pi_79741736
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Over tanken gesproken, gisteren voor het eerst getanked, kreeg ik HoR
Wel alles geoneshot maar ik ben nog erg onzeker. Heb 30k unbuffed en def-capped. Ik weet niet wat ik wel en niet aan kan, is dat gewoon er in de praktijk achter komen?
In principe met mensen die weten wat ze doen, kun je alles doen. Hor is wel de pittigste HC denk ik.
Gisteren iets nieuws geprobeerd, ik was tank en kreeg 3dps erbij die elk 5k deden. Ik ook maar dps gedaan. 14min later Uk hc klaar, en gewoon met 4dps en 1healer gedaan.
pi_79741744
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef jagga het volgende:

[..]

toch niet naar wildhammer hé

Waarom was hij een bosmongool trouwens? voorbeelden plz
Of het was iemand die compleet gestoord was, of een uitstekend gespeelde troll.

<- zo omschrijf je hem ( Irnlord )
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:34:32 #185
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79741904
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Over tanken gesproken, gisteren voor het eerst getanked, kreeg ik HoR
Wel alles geoneshot maar ik ben nog erg onzeker. Heb 30k unbuffed en def-capped. Ik weet niet wat ik wel en niet aan kan, is dat gewoon er in de praktijk achter komen?
Yep. Maar met 30k unbuffed en def softcapped (er is geen hardcap), moet je alles wel aankunnen qua hc's. Mits je healer een beetje kan healen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:39:05 #186
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79742054
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Yep. Maar met 30k unbuffed en def softcapped (er is geen hardcap), moet je alles wel aankunnen qua hc's. Mits je healer een beetje kan healen.
met mijn 557 defense en 42k unbuffed heb ik soms nog moeite met HoR, meestal vanwege lowdps, of een healer die daar voor het eerst komt

HoR is een Hc waar het van alle kanten moet komen, niet alleen van de tank en healer. Dps moeten hier hun steentje ook bijdragen en falen daar bijzonder vaak in.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:42:28 #187
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79742182
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Of het was iemand die compleet gestoord was, of een uitstekend gespeelde troll.

<- zo omschrijf je hem ( Irnlord )
ah zon gast hebben wij ook.

Een of andere shaman, uit scoia tael: Dragthor ofzoiets

Loopt constant in /2 te spammen, en doet alsof hij op een RP speelt. Altijd de Horde proberen te bewegen om een aanval te doen op die dekselse alliance.

Komt je op een gegeven moment echt wel de strot uit
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79742215
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

GS, achievements, het zegt allemaal bar weinig, maar mensen zien het als een houvast of zo. Ik ben ook wel eens totc 25 gaan doen met een stuk of 10 mensen die toch echt heel goed waren (dus dat kwam wel goed, toch?) en de rest kende ik niet. Na 3 wipes op Northrend Beasts maar snel afgehaakt.

Las gisteren nog een leuk citaat, iets van GS en skill zijn wel degelijk gerelateerd, des te meer je je druk maakt om het eerste, des te minder je van het tweede hebt.
dan ben ik super skilled
pi_79742246
Bazen gedicht van mmo champ forums
quote:
Play a twink,
You little nub
In real PvP
You're just a scrub.

You spend your time,
Your gold; for what?
To rape some low-level
Nub in the butt?

You're wearing leather,
(Too low for mail)
What you think's awesome,
Is pretty damn Fail.

Ne'er do you stop
And start to think,
"Why teh fak
Am I rolling a twink?"

100 Killing Blows
On your "awesome" screen shot.
Lets all line up
To stroke you're massive e-Kok.

QQ all you want,
But twinking's for newbs.
BTW, gratz on ur 300th
View on YouTube.
pi_79742507
gold kopen..... bij face to face trading kan je toch nooit gehacked worden?

en begrijp t ook wel, je betaald iets van 70 euro voor 20k gold, hoelang moet je daarvoor grinden? casual pappa's die het spelen schudden dat bedrag zo uit hun mouw om niet te hoeven grinden op hun kinderloze avondjes vrij en hebben dan toch redelijk goeie gear voor raids;)
pi_79742569
Ik ken wel mensen in mijn oude guild die gamecards kochten met gold. Maar dan dus onderling
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:04:32 #192
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79742899
Tja als tank ben j gewoon sterk afhankelijk van je healer. Als die zuigt, wordt het lastig als je nog niet epic gegeared bent. ik heb om en nabij 50k health buffed, dus de healer boeit me niet.

HoR is moeilijk om te tanken, blijft voor mij ook wel pittig, PoS Haat ik echt omdat dps daar niet tot 3 kan tellen en het allemaal kut casters zijn dus de pulls zijn gewoon zwaar klote.
pi_79743772
Mja dark command is mijn grote vriend
Waar kan ik opzoeken hoeveel health je nodig hebt bij welke raid (bij benadering)?
Zou ik bijvoorbeeld toc 10-25 kunnen tanken? Of icc misschien? Een vriend van mij is warrior tank en die kan dat bijvoorbeeld wel met 32k.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:37:05 #194
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79744070
wow-heroes geeft een indicatie. ToC zou wel moeten lukken. ICC betwijfel ik
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:49:47 #195
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79744627
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
wow-heroes geeft een indicatie. ToC zou wel moeten lukken. ICC betwijfel ik
wat zij zegt.

Wow-heroes geeft wel een aardige indicatie.. het ligt er natuurlijk wel aan wat voor healers enz je hebt.
Als je healers wat slechter zijn, is een goede tank natuurlijk makkerlijker.

En vice versa. Is de tank wat slechter gegeared maar zijn de healers heel goed, geen probleem
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79745919
Stomme vraag, wat is wow heroes?

En over heroes gesproken, soms wordt er wel eens HERO! geschreeuwd in een raid, moet je dan iets bepaald doen of wat wordt er bedoeld dan?

[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2010 14:23:25 ]
pi_79746040
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
Stomme vraag, wat is wow heroes?

En over heroes gesproken, soms wordt er wel eens HERO! geschreeuwd in een raid, moet je dan iets bepaald doen of wat wordt er bedoeld dan?
wow heroes is een voorganger van GS. kijk maar eens op www.wow-heroes.com. wowheroes gebruikt een andere manier van berekenen van je gear, maar komt op hetzelfde neer.

HERO = heroism aka bloodlust denk ik
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:26:38 #198
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79746076
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
Stomme vraag, wat is wow heroes?

En over heroes gesproken, soms wordt er wel eens HERO! geschreeuwd in een raid, moet je dan iets bepaald doen of wat wordt er bedoeld dan?
geen idee eigenlijk, ben dat hero-schreeuwen nog niet tegengekomen

www.wow-heroes.com

naam invullen, bovenin staat dan een groen/gele/rode balk van wat je ongeveer aan kunt
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79746196
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
En over heroes gesproken, soms wordt er wel eens HERO! geschreeuwd in een raid, moet je dan iets bepaald doen of wat wordt er bedoeld dan?
Dat moet je dan ook keihard achter je pc-tje roepen!

Shaman skill die voor een (tijdelijke) dps increase zorgt .
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:47:36 #200
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79746878
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:30 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook keihard achter je pc-tje roepen!

Shaman skill die voor een (tijdelijke) dps increase zorgt .
noem het dan Bloodlust

Of zeg ik nu iets stoms?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79746995
Nee hoor, heb nog nooit iemand hero horen roepen, alleen bloodlust
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79747235
Gister in een ICC25 pug op Stormscale Horde tijdens Saurfang schreeuwde wel iemand 'Hero!' rond 30%. Die werd meteen door de meesten uitgemaakt voor 'Alliance fag', 'scum' en weet ik veel wat.
pi_79748636
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef jagga het volgende:

[..]

noem het dan Bloodlust

Of zeg ik nu iets stoms?
Horde zal Bloodlust roepen, Alliance Hero!!

niet stom...meer onwetend
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:50:20 #204
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79749249
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:35 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Horde zal Bloodlust roepen, Alliance Hero!!

niet stom...meer onwetend
mwoch onwetend..

Heb altijd horde gespeeld dus heroism zegt mij niets

Bloodlust uiteraard wel of BL
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79749715
Gold kopen. Nee nooit gedaan. Wel verkocht

In Vanilla WoW had ik altijd al veel gold 5K (Wat toen veel was).
In TBC kwam ik aan de 10K en volgens mij voor WoTLK had ik 20K.
Toen heb ik een keer 5K verkocht aan een guildie. Die wilde het niet grinden. Toen dacht ik voor 40,- verkocht ofzo.
NU heb ik 65K. Totaal geen zin om meer te grinden. Zie er geen nut voor om meer te halen. Als de beta bekend wordt en er zijn weer moneysinks dan ga ik wel weer farmen.

Gisteren heb ik Mr. Pinchy gehaald en 2 dagen ervoor de rare fish achievement.
Nu moet ik alleen nog de fishing derby winnen en heb ik alle proffesion achievements.

Dan moet ik nog 3 rares in northrend vinden en heb ik alle explorer achievements.

Verveel me laatste tijd en alts vind ik saai.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:04:49 #206
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79749819
Ik doe sinds kort ook WoW. Ik heb nu een level 11 Druid.
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:05:47 #207
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79749851
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:22 schreef MarkyB het volgende:
Stomme vraag, wat is wow heroes?

En over heroes gesproken, soms wordt er wel eens HERO! geschreeuwd in een raid, moet je dan iets bepaald doen of wat wordt er bedoeld dan?
Heroism.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:06:21 #208
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79749878
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe sinds kort ook WoW. Ik heb nu een level 11 Druid.
Alliance of Horde?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:07:52 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79749939
NightElf.
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:08:26 #210
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79749970
Tof. Heb je al een talenttree gekozen ?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:09:35 #211
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79750016
Neen. Wat raad je aan?
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:10:22 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79750058
Feral.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:12:23 #213
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79750144
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Neen. Wat raad je aan?
Voor te levelen Feral. Zeker als eerste character.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:12:55 #214
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_79750168
Dikke prima
Laffe huichelaar
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:14:32 #215
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79750233
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:16:29 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79750329
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:14 schreef Zeroku het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Rexxar&cn=Thefatcow&group=1

Die talenttree kun je misschien wel overnemen.
Zou ik niet doen. Raidspecs werken vrijwel altijd minder voor levellen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:19:34 #217
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79750461
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zou ik niet doen. Raidspecs werken vrijwel altijd minder voor levellen.
Had ik al naar gekeken . Op zich zie ik niet echt iets wat je persé moet veranderen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:44:53 #218
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79751628
Goede tip voor leveling spec: Als het je damage verbeterd -> nemen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79751653
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:47 schreef jagga het volgende:

[..]

noem het dan Bloodlust

Of zeg ik nu iets stoms?
Heroism = alliance

Bloodlust = horde
pi_79751916
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef CraniuM het volgende:
Wil een warrior gaan levelen maar weet niet welke race, horde btw
Het is een Troll geworden
pi_79751975
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Het is een Troll geworden
als je kijkt naar classes en hun racials, dan is een troll warrior niet de beste combi afaik. kon je beter een orc nemen die om de zoveel tijd +AP/SP kan krijgen
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:56:35 #222
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79752042
Dat gezeik met die racials ook altijd, je speelt een stuk beter als een race speelt dat je ook echt leuk vindt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79752063
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:54 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

als je kijkt naar classes en hun racials, dan is een troll warrior niet de beste combi afaik. kon je beter een orc nemen die om de zoveel tijd +AP/SP kan krijgen
Achja, als je al 2 orcs en 2 undeads hebt, dan is het ook wel leuk om iets anders te zijn ( had dan ook wel Tauren kunnen pakken ) mja trolls heeft dan alleen maar haste eigelijk wel beter voor casters :>
pi_79752489
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik met die racials ook altijd, je speelt een stuk beter als een race speelt dat je ook echt leuk vindt.
Nah. Will of the Forsaken ftw!
pi_79752790
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:52 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Het is een Troll geworden
trolls zijn echt vet , die stemmen met dan bob marley accent

heb zelf ook een troll genaamd : Trollator ( hihi )

alleen is die nog steeds lvl 1

[ Bericht 20% gewijzigd door DJ_ op 30-03-2010 17:52:49 ]
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79754255
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:54 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

als je kijkt naar classes en hun racials, dan is een troll warrior niet de beste combi afaik. kon je beter een orc nemen die om de zoveel tijd +AP/SP kan krijgen
Nou, mijn vriend is eigenlijk erg goed en dat is een warrior troll Hij is 3 dagen tauren geweest. Heeft toen Blizzard gebeld dat zijn vriendin (ik dus!!) voor de lol zijn race had veranderd en of het weer terug mocht naar troll. Werd direct gedaan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:00:40 #227
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79754387
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is eigenlijk erg goed en dat is een warrior troll Hij is 3 dagen tauren geweest. Heeft toen Blizzard gebeld dat zijn vriendin (ik dus!!) voor de lol zijn race had veranderd en of het weer terug mocht naar troll. Werd direct gedaan
Daar zijn ze inderdaad niet zo moeilijk mee.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_79754641
Net alle gear van emblems gekocht voor balance talents, is het best wel crap. Ik ben nu haste capped dus heb een downtime op wrath. Verder is het in heroics is het wel okay, maar in raids is mn dps echt beneden gemiddeld, terwijl er niks mis is met m'n spec of rotation.

Denk dat ik maar cat dps gear ga farmen ofzo, heb ik een tijd lang gespeeld en beviel me goed. Beter dan boomkin eigenlijk.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:16:29 #229
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79754985
Ik moet altijd wel lachen als iemand in een pug HERO roept, ik speel idd Horde, en meestal wordt alliance niet zo gewaardeerd aan de horde kant.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:22:57 #230
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_79760583
Zet mij maar neer bij Blade's Edge..
Link. Waarom ik me nooit laat horen, is omdat ik eigenlijk voornamelijk lees op Fok, en amper post..
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
pi_79761644
20.30 uur raid time

20.30 5 guildies online terwijl er 14 mensen zich ingeschreven hebben
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:02:07 #232
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79769847
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef farscapevr7 het volgende:
20.30 uur raid time

20.30 5 guildies online terwijl er 14 mensen zich ingeschreven hebben
bij on raidtime 20:15

Om 20:00 iedereen present met 5 backups (ongeacht of het 10 of 25 man is )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79770296
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Neen. Wat raad je aan?
Hier staat wel een aardige guide over hoe je tijdens het levellen het beste je punten kan verdelen:

http://www.gotwarcraft.com/guides/leveling/class/druid.php

Heb hem zelf ook gebruikt, kon op level 40 makkelijk 4 mobs van hetzelfde level aan in bearform. Glyphs zijn ook prima, behalve de Lvl 80 adviezen .
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:53:55 #234
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79772095
Hoi, pas begonnen met WoW en level 22 drenaei warrior.
Ik zoek een leuke guild om me bij aan te sluiten, iemand tips?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_79772245
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoi, pas begonnen met WoW en level 22 drenaei warrior.
Ik zoek een leuke guild om me bij aan te sluiten, iemand tips?
ja vertellen op welke server je speelt
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 31 maart 2010 @ 00:13:42 #236
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_79772657
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Net alle gear van emblems gekocht voor balance talents, is het best wel crap. Ik ben nu haste capped dus heb een downtime op wrath. Verder is het in heroics is het wel okay, maar in raids is mn dps echt beneden gemiddeld, terwijl er niks mis is met m'n spec of rotation.

Denk dat ik maar cat dps gear ga farmen ofzo, heb ik een tijd lang gespeeld en beviel me goed. Beter dan boomkin eigenlijk.
Heb je geen Balance spec meer?

Mijn main is Moonkin, is een stukje beter geworden met sinds Starfall is verbeterd. Ik deed in ICC 45k for een paar seconden op een AoE pack. Single target in 25 man is ongeveer 10k dps, en daarme beland ik meestal wel in de top 5 van DPS.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  woensdag 31 maart 2010 @ 00:21:04 #237
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79772827
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ja vertellen op welke server je speelt
Azuremyst.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_79773709
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:13 schreef Oproerkraaier het volgende:

[..]

Heb je geen Balance spec meer?

Mijn main is Moonkin, is een stukje beter geworden met sinds Starfall is verbeterd. Ik deed in ICC 45k for een paar seconden op een AoE pack. Single target in 25 man is ongeveer 10k dps, en daarme beland ik meestal wel in de top 5 van DPS.
Nope, ben nu cat en resto. Starfall hielp idd erg, m'n dps op trash lag echt op 12k+ . Op single target doe ik lang geen 10k. Ik zat daar rond de 5-6k. Het is wel een leuke spec, alleen het is een beetje, apart. Met die wrath downtime. Denk dat ik qua casters toch maar bij m'n mage blijf.

Ben nu eigenlijk aan het dps-en in m'n tankgear met een paar andere trinkets, gaat wel prima, al weet ik niet of ik hier mee door blijf gaan, het is niet zoveel anders als op m'n rogue. Ga weer terug naar tank + healer denk ik, beviel me toch het meest.
pi_79776473
De raid van gisteren werd geplaagd door disconnects. De nieuwe patch is nog niet helemaal stabiel, zo lijkt het. Ook de tijdelijk afwezigheid van onze guild- en raidleader zorgt voor interessante situaties.
Na een lui raiddagje eerder deze week gingen we verder vanaf Rotface. Dat ging niet helemaal zoals bedoeld, maar met 13 rechtopstaande lui toch een oneshot. Dit werd een vrij tekenend beeld voor de rest van de avond. Random disconnects her en der en een paar nieuwe danwel terugkerende leden maakten van elk gevecht een aparte uitdaging.
Resultaat: oneshots op Professor Putricide, Valithria Dreamwalker, 1 wipe op Sindragosa (hint, ga niet bij iceblocks staan gekke guildies ), oneshots Blood Prince Council en Blood-Queen Lana'thel. Helaas daarna geen tijd meer voor LK.

4 delen T10.5 nu
pi_79776684
Gisteren naar Vezax en Yoggy gegaan , met 4 die bekend waren, de rest nieuw. Vezax one shot, erg leuk. Toen Yoggy leren met de groep, nog niet neer , maar wel grappig om het gevecht weer te doen.
pi_79776929
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, mijn vriend is eigenlijk erg goed en dat is een warrior troll Hij is 3 dagen tauren geweest. Heeft toen Blizzard gebeld dat zijn vriendin (ik dus!!) voor de lol zijn race had veranderd en of het weer terug mocht naar troll. Werd direct gedaan
hehe komisch

tuurlijk kan hij goed zijn als troll warrior. haste is niet zo goed als AP(orc racial) voor een warrior. en natuurlijk moet je zelf weten welke class je het liefst speelt.
pi_79777021
Gisteren met 3 80ers (waaronder ik) Blackrock Spire gedaan. De eerste 2 wings zijn nog wel te doen maar de 3e wing is echt slopend en zijn we meerdere keren gewiped. Toen zag ik dat het van origine een 40mans raid is... Van het weekend eerst de tacs nog eens lezen en dan gaan we met meerdere 80ers de ´low-lvls´ er doorheen boosten.
pi_79777040
Iemand een linkje met info over de worgen race? welke classes etc of is dat nog niet bekend?

edit: kan het mmo-champ berichtje niet meer vinden.
pi_79777413
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_79777451
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:21 schreef Fipotje het volgende:
Iemand een linkje met info over de worgen race? welke classes etc of is dat nog niet bekend?

edit: kan het mmo-champ berichtje niet meer vinden.
http://www.wowwiki.com/Race

Alles behalve Shammies en Paladins
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_79777500
Ik ben ook net begonnen met WoW en zocht eigenlijk naar wat goede gratis levelingguides en vroeg me af wat voor sites iedereen gebruikt, naast Thottbot en de bekende wiki's.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 maart 2010 @ 09:43:12 #247
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_79777580
als je net begint moet je niet zo snel mogelijk willen levellen en dus zoveel mogelijk skippen. Dan moet je gewoon plezier hebben in de quests, en zoveel mogelijk in je opnemen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:00:26 #248
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79778051
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik ben ook net begonnen met WoW en zocht eigenlijk naar wat goede gratis levelingguides en vroeg me af wat voor sites iedereen gebruikt, naast Thottbot en de bekende wiki's.
Kuik gewoon zygor's levelingguide als add-on

En heb ik een keer een ochtendje vrij om te levelen is het natuurlijk weer Woensdag dat ik vrij ben met die rot maintenance
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_79778260
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:36 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:38 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

http://www.wowwiki.com/Race

Alles behalve Shammies en Paladins
aa merci
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:28:00 #250
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79778723
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:00 schreef leeell het volgende:

[..]

Kuik
Say what ?
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:31:03 #251
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79778821
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:28 schreef GI het volgende:

[..]

Say what ?
Download
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_79778832
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ik ben ook net begonnen met WoW en zocht eigenlijk naar wat goede gratis levelingguides en vroeg me af wat voor sites iedereen gebruikt, naast Thottbot en de bekende wiki's.
even mijn persoonlijk mening verkondigen

Thottbot
Wowhead.com
pi_79778922
Questhelper, die gooit een pijl in je scherm zodat je iig niet verkeerd loop

Kun je downloaden vanaf http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/default.aspx. Let wel, enige browser bescherming is wel handig. De site is in het verleden gehacked waardoor mensen keyloggers naar binnen trokken.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:42:23 #254
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79779185
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef leeell het volgende:

[..]

Download
Wat voor streettaal is kuiken dan ?
pi_79779389
servers nog niet up? :p
hardcoholic
pi_79779446
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:

[..]

even mijn persoonlijk mening verkondigen

Thottbot
Wowhead.com
wowhead.com is idd veel handiger en overzichtelijker
hardcoholic
pi_79779729
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef GI het volgende:

[..]

Wat voor streettaal is kuiken dan ?
Tim Kuik.. directeur van Brein. Aangezien meneertje Kuik zo enorm tegen downloaden is.. zijn we met z'n alleen massaal gaan 'kuiken'.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:04:17 #258
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79779958
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:42 schreef GI het volgende:

[..]

Wat voor streettaal is kuiken dan ?
jij komt vast niet genoeg in KLB en ONZ

edit: en 11.05 nog steeds geen server up
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_79780045
mja idd, taal staat nu op development

toch geen extended maintenance hoop ik
hardcoholic
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:08:21 #260
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79780113
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:06 schreef Ferdii het volgende:
mja idd, taal staat nu op development

toch geen extended maintenance hoop ik
als dat zo is
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:14:44 #261
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79780341
Kuiken....
*snapt*

  woensdag 31 maart 2010 @ 11:15:03 #262
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79780355
Extended Maintenance

NEEEEEEEEEEEEE
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:18:36 #263
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_79780487
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef leeell het volgende:
Extended Maintenance

NEEEEEEEEEEEEE
Geeft je nog eens de tijd om eens een boek te lezen of iets dergelijks
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_79780585
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:15 schreef leeell het volgende:
Extended Maintenance

NEEEEEEEEEEEEE
waar staat dat? :n
hardcoholic
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:25:37 #265
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79780756
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:21 schreef Ferdii het volgende:

[..]

waar staat dat? :n
gewoon bij het inlogscherm
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:26:02 #266
256666 leeell
I know you're lonely
pi_79780779
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Geeft je nog eens de tijd om eens een boek te lezen of iets dergelijks
meh, ik had toch geen tijd om te spelen, heb straks een examen
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_79780787
zie ik nog niet staan

hier staat nog steeds weekly maintenance van 05:00 tot 11:00

edit/

laat maar het staat er onder

dan toch maar verder werken aan mijn assessment
hardcoholic
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:51:13 #268
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79781744
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Tokus het volgende:
als je net begint moet je niet zo snel mogelijk willen levellen en dus zoveel mogelijk skippen. Dan moet je gewoon plezier hebben in de quests, en zoveel mogelijk in je opnemen.
Check Ben nu een week of 2 bezig (kan maar paar uurtjes per dag ivm werk), en nu level 22 met 100+ quests. Tofst Ik zou het liefst het hele spel in mijn eentje willen doen Maargoed, nu loop ik dus tegen quests aan die al met z'n tweeën moeten, komen er straks vast veel meer waar je met een hele groep heen moet. Vandaar dat ik een leuke guild zoek die nieuwelingen accepteert op Azuremyst, maar geen idee hoe of wat.

Dit ben ik
Doe ik het goed?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_79782230
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Check Ben nu een week of 2 bezig (kan maar paar uurtjes per dag ivm werk), en nu level 22 met 100+ quests. Tofst Ik zou het liefst het hele spel in mijn eentje willen doen Maargoed, nu loop ik dus tegen quests aan die al met z'n tweeën moeten, komen er straks vast veel meer waar je met een hele groep heen moet. Vandaar dat ik een leuke guild zoek die nieuwelingen accepteert op Azuremyst, maar geen idee hoe of wat.

Dit ben ik
Doe ik het goed?
ga naar een grote stad. Orgrimmar, thunderbluff, undercity, silvermoon of..naja you get the picture en spam trade channel met "LF lvling guild! I HAS PRO GS!"

wedden dat je binnen no-time whispers krijgt
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:04:42 #270
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79782333
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ga naar een grote stad. Orgrimmar, thunderbluff, undercity, silvermoon of..naja you get the picture en spam trade channel met "LF lvling guild! I HAS PRO GS!"

wedden dat je binnen no-time whispers krijgt
Goed, al die afkortingen moet ik nog leren
"I has pro gs?" Wat wil dat zeggen? I have professional gear ofzo?
En hoe typ ik iets in het trade channel?

ik = n00bje
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_79782495
je hebt al een guild zie ik?
pi_79782547
/1 is general chat

/2 is trade channel
pi_79782668
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Goed, al die afkortingen moet ik nog leren
"I has pro gs?" Wat wil dat zeggen? I have professional gear ofzo?
En hoe typ ik iets in het trade channel?

ik = n00bje
GS = Gearscore. een addon die men gebruikt om te bepalen hoe hoog je gear is in item level. op lvl 80 heb je items met level 200. tel al die bij elkaar op en je hebt je Gearscore. word voornamelijk gebruikt door mensen die geen idee hebben en het gebruiken als meetstuk voor het maken van raids en hun eigen e-peen(internet penis..een mannen ding )

voor trade channel doe je /2 "en type hier wat je wilt zeggen". dit channel is alleen beschikbaar in grote steden die ik voorheen had genoemd.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:14:00 #274
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79782697
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef farscapevr7 het volgende:
je hebt al een guild zie ik?
Niet echt, wehe. Ik dacht weet je wat, ik begin er gewoon zelf één
Maar zie wel in dat dat niet gaat werken zo Dus daar gaan we vanavond even wat aan doen
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:09 schreef farscapevr7 het volgende:
/1 is general chat

/2 is trade channel
Thanks!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:15:18 #275
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79782757
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

GS = Gearscore. een addon die men gebruikt om te bepalen hoe hoog je gear is in item level. op lvl 80 heb je items met level 200. tel al die bij elkaar op en je hebt je Gearscore. word voornamelijk gebruikt door mensen die geen idee hebben en het gebruiken als meetstuk voor het maken van raids en hun eigen e-peen(internet penis..een mannen ding )

voor trade channel doe je /2 "en type hier wat je wilt zeggen". dit channel is alleen beschikbaar in grote steden die ik voorheen had genoemd.
Duidelijk, dankje!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:19:43 #276
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79782956
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:13 schreef dikke_donder het volgende:
Word voornamelijk gebruikt door mensen die geen idee hebben en het gebruiken als meetstuk voor het maken van raids en hun eigen e-peen(internet penis..een mannen ding )
Ik vind de anti houding tegenover GS nogal grappig eigenlijk. Voor het samenstellen van een raid is een minumum gearscore vaak veel te hoog ingesteld maar je kan op een bepaald niveau altijd wel een eis stellen met betrekking tot de gearscore.

Je schiet immers niks op met iemand die 4 minuten geleden 80 is gedingen in een ICC 10 raid waar de DPS toch gemiddeld wat hoger hoort te liggen dan hetgeen een frisse 80 zonder zelfs maar heroic ervaring/gear uit zich weet te persen.

Healing/tanks helemaal. Ik weet dat het niet heiligmakend is maar er is zeker een meerwaarde voor een addon zoals GS of een site zoals wow-heroes. Het maakt het selecteren van mensen een stuk makkelijker.

Het is niet heiligmakend, van de week had ik in een weekly-marrowgar pug een shaman met een gearscore van 4800 die niet meer dan 2K dps voor elkaar kreeg op marrowgar. Maar het _KAN_ zeker wel een indicatie zijn van hetgeen je meeneemt in een pug
pi_79783317
Het probleem is gewoon dat er teveel mongolen rondlopen. 5,5k GS of 4,8k GS zou voor een goede speler veel verschil maken. Maar als je met 4,8k GS maar 2k dps kan doen, ben je gewoon een achtelijke randdebiel die niks van het spel snapt.

Met 4,8k GS kan je ruim voldoende dps doen voor de eerste 4-6 bossen in ICC10 normal. Maar de reden dat raidleaders kiezen voor minimaal 5,2k GS, is omdat er gewoon minder debielen met 5,2k GS zijn dan van 4,8k GS. Als je ziet dat een persoon al verschillende i251 items heeft, weet je in ieder geval dat hij of zij ervaring heeft in de instance. Met de gearscore addon kan je bij inspectie in het midden van Dalaran ook precies aan de persoon zien wat zijn ervaring is. Heeft hij ICC10 al meer dan 5 keer gedaan, of heeft hij slechts 1 run gedaan? En heeft hij ook ToC10/25 al eens gehaald? Dat zijn allemaal dingen die je perfect met de gearscore addon kan zien. Dan gaat het niet speciaal om de gearscore, maar meer om de ervaring.

Ik invite liever iemand met 5k GS die al meer dan 5 keer ICC heeft gedaan, dan iemand die lucky is geweest met loot en 5,5k GS heeft en slechts 1 keer de eerste 4 bosses heeft gedaan.

Voor healers vind ik de gearscore al helemaal niet zo belangrijk. Toen we met de guild begonnen hadden we 2 healers voor de eerste 4 bosses, allebei rond de 4,8k GS en het ging prima. De enige reden waarom je healers in een pug zou willen met goede gear, is zodat zij de mongolen tussen de dps'ers kunnen healen die niet snappen dat je uit de coldflame moet blijven of spoken moet ontwijken, of 10 yards moet uitspreiden etc. Een noob tank kan je zó zien, een healer ook nog wel, maar DPS kan altijd wel stiekem geboost worden terwijl ze er eigenlijk geen klote van snappen. Dat wordt altijd wel duidelijk als er weer eens een mage om 30 meter afstand staat te dps'en bij Marrowgar. Ik ben blij dat ik slechts met 1 char pugs hoef te doen voor ICC, want vaak zit er altijd wel iemand bij die het verpest voor de rest. Bijvoorbeeld door fake dc te doen als er 1 wipe is op Saurfang, of als iedereen Rotface en Festergut wilt doen, maar er opeens ieman weggaat.. Bleh.
pi_79783371
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:43 schreef Tokus het volgende:
als je net begint moet je niet zo snel mogelijk willen levellen en dus zoveel mogelijk skippen. Dan moet je gewoon plezier hebben in de quests, en zoveel mogelijk in je opnemen.
Ja, dat dus! Heb ik ook niet goed gedaan, want mijn guild wilde graag een priest en heeft me door van alles en nog wat lopen boosten (lees: je rent achter iemand aan en zo nu en dan heb je wat tijd om te looten en je leert geen snars). Ik ben nu het heel spel op mijn gemak aan het doen op een alt en dat bevalt me prima
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_79783422
Dat is het probleem van GS dus, iedereen neemt het als MIDDEL, ipv als indicatie.
pi_79783594
Waar kon je je gs ook alweer zien? Ik heb echt geen idee namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:37:45 #281
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79783608
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:32 schreef Ulreazj het volgende:
Dat is het probleem van GS dus, iedereen neemt het als MIDDEL, ipv als indicatie.
Voordat de GS addon kwam zat ik veel meer op wow-heroes om te kijken wat voor resultaten mensen hadden gedaan. Het is een issue dat je nou eenmaal hebt als je een raidleader (wel of niet pug) hebt.

1 of 2 mensen die een klein beetje minder zijn dan de rest is helemaal niet erg. Maar als je naast een onervaren tank met relatief weinig HP/andere stats ook nog eens twee healers hebt die moeite hebben met hun manaregen dan ga je issues krijgen.

Ook is het met DPS zo dat je wel een 'totaal' dps moet hebben om enrage timers te halen.
Dan heb ik het nog geeneens over de fights zoals festergut waar je een strakke enrage timer hebt die 32K DPS over het hele gevecht nodig hebt. Maar ook bij deathwhisperer kom je niet ver als je de adds niet neer krijgt.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:38:26 #282
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79783750
5746, ok...al tijden geen nieuwe gear gekregen helaas. En zo'n addon ga ik echt niet installeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:45:14 #284
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79783908
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:41 schreef Isabeau het volgende:
5746, ok...al tijden geen nieuwe gear gekregen helaas. En zo'n addon ga ik echt niet installeren.
Ik heb hem wel draaien, en het is eigenlijk meer om gewoon eens te kijken hoe/wat en het kan handig zijn bij het opzetten van een pug. Ik heb ook addon draaien die lower ranks van spells detecteert, er wil nog wel eens een suffe guildie zijn die zijn bars niet heeft geupdate na het trainen.

Wat is jouw toon/server eigenlijk isa ? Ben wel benieuwd naar je gear
pi_79784604
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef GI het volgende:

Ik heb hem wel draaien, en het is eigenlijk meer om gewoon eens te kijken hoe/wat en het kan handig zijn bij het opzetten van een pug. Ik heb ook addon draaien die lower ranks van spells detecteert, er wil nog wel eens een suffe guildie zijn die zijn bars niet heeft geupdate na het trainen.

Wat is jouw toon/server eigenlijk isa ? Ben wel benieuwd naar je gear
Oh, ik had dat gisteren in een bg nog met mijn alt! Ik had specs veranderd van pve naar pvp en had een te lage rank voor een van de nieuwe spells. Kreeg ik ook zo'n berichtje en was er heel blij mee

Je hebt een PM
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:05:00 #286
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_79784712
1866 \o/, maarja ben ook pas lvl 75

En op een shaman met 4.8k (resto) had ik ook niet veel moeite met ICC10 (t/m ulduar 25 altijd veel geraid, daarna gestopt ivm tijdgebrek, mischien dat dat wel scheelt)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_79784831
Nou op 1 maart begonnen met 2 vrienden op Terenas. Met dat recruit a friend gaat het lekker snel. Mijn warrior is nu 71 en dan komt de 80 al lekker in de buurt. Hiernaast nog een paladin op 60. Nu bezig met de tweede lichting chars naar de 60 te brengen. Shammie op 42 en een dr00d op 32.

Bevalt me tot nu toe echt prima, alleen in random dungeons begin ik me wel te ergeren aan het gebrek van manieren van sommigen. Mensen hebben geen naam meer alleen een class. Leaven doet ook iedereen na 1 whipe (Vooral erg in Utgarde Keep, die eerst zooi mobs. Daar de eerste 3 keer gehad dat tank gelijk na whipe daar al leavede.). Dan nog niet te vergeten al die eikels die gewoon continu overal op needen, ja kicken kan altijd maar voor dat dat gebeurd hebben ze vaak al wel wat lekkere items gejat.

Enne: http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Sjiznit&s=Terenas&r=EU
Waarom heb ik nou weer win daar staan en bij andere chars fail, zo hoog is die GS niet lijkt me.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_79785272
gs=skill
pi_79785716
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Fipotje het volgende:
gs=skill
ach het zegt natuurlijk niet alles over de speler , maar iemand met 3,8k gs wil ik niet in mijn icc pug hebben bijvoorbeeld al helemaal niet als tank of healer dan mag die nog zo goed spelen maar dat gaat hem niet worden
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:32:58 #290
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79786019
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:16 schreef Fipotje het volgende:
gs=skill
Ja, dat is dus niet zo. Zie mijn posts hierboven
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:33:42 #291
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79786064
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Sjiznit het volgende:

Enne: http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Sjiznit&s=Terenas&r=EU
Waarom heb ik nou weer win daar staan en bij andere chars fail, zo hoog is die GS niet lijkt me.
Voor de level is het volgens de berekening dus goed
Ik heb op mijn shammy iets van 4100 ofzo. En das gewoon slechte gear. (niet gek ook, met maar 2 t9 pieces)
pi_79787345
er is zo een stripje van ergens dat GS=skill is.

Maar die strip klopt wel kan hem nu ff niet vinden alleen
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:19:07 #293
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79787958
Mijn GS is 109. Is dat veel of bar weinig voor een lvl22 warrior?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:20:29 #294
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79788014
Voor een level 22 warrior is het verder helemaal nog niet van toepassing
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:24:45 #295
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79788202
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef GI het volgende:
Voor een level 22 warrior is het verder helemaal nog niet van toepassing
Oh. Da's makkelijk dan.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:30:05 #296
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79788463
Als ik mijn naam invoer bij die site staat er wel WIN!!

Maar of ik daar nu vrolijk van moet worden (5660 btw)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79788852
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:30 schreef jagga het volgende:
Als ik mijn naam invoer bij die site staat er wel WIN!!

Maar of ik daar nu vrolijk van moet worden (5660 btw)
Niet slecht hoor
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:41:03 #298
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79788996
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Vaalipanay&s=Steamwheedle+Cartel&r=EU

Das toch heul niet slecht.

En moet nog een shield enchant doen....
pi_79789190
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Jordyb&s=Ragnaros&r=EU

5795 niet slecht.
Hopelijk dropt de tankneck van Marrowgar vanavond eens. Dan ben ik die idiote 232 kwijt.
Als dan het tanksword van Putricide nog eens dropt ben ik helemaal blij.
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:02:44 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79792359
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Vaalipanay&s=Steamwheedle+Cartel&r=EU

Das toch heul niet slecht.

En moet nog een shield enchant doen....
Enchants worden niet mee gerekend. Gems ook niet. Gaat puur om itemlevel.

Verder is gearscore afschuwelijk, ja het kan helpen om een raid samen te stellen maar wat mij betreft zou puggen gewoon onmogelijk moeten zijn wat ICC betreft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:44:53 #301
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79794275
http://wtfismygearscore.com/gearscore.php?n=Katth&s=Chromaggus&r=EU

6031 /flex

Serieus, die add on moet verboden worden en worden afgefikt. Volgens mij worden ook veel server problemen veroorzaakt door adds ons als gearscore. Heb het zelf 2 maand geleden al van de pc gegooid.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')