quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja jij bent echt wel een persoon die zoiets leuk vindt.
Ik heb me net met een paar guildies in de AH in IF gebarricadeerdquote:Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef SharQueDo het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)at-the-fuck-is-that/
Laat ik die schematic nou nèt niet hebben.![]()
![]()
Is van Lunar festival, 2 weken geleden. Nu moet ik een jaar wachten.
_!
bij mij wel , ik kan niet inloggen iig , en als ik zo ver kom dan kan moet ik uit een realm kiezen en dan is de lijst leeg hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Realms zijn up hoorNee ik ben er nog niet uit maar ik kan helemaal niks meer dan alleen dood rondlopen in swSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook niet uit en ben gewoon aan het raiden.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:23 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog niet uit maar ik kan helemaal niks meer dan alleen dood rondlopen in sw
De inlogservers zijn down.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef muppke het volgende:
Balnazaar is nog steeds down.. hmm vreemd.. jij blij dat je wel kan raidenwil ik ook
![]()
dan maar nu undercover in Nederland Ga je mee Marky ??
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: even snel ander char loggen. Kom ik er niet meer in. Mijn vriend naast me: oh ja, inlogserver is down...
Jaquote:
Ik ben er niet uit geweest en ook helemaal dood op de realm, kan niet mounten en er praat niemand meer.quote:
http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11079quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef muppke het volgende:
Jaaa okee inlogserver is down.. dan is voor mij de hele wow down want ik kan nie inlogge XD issiej oververhit?? zullen wel veel klechten binnen komen bij blizzzard
Terechtquote:
Ik kom er dus niet meer opquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef Zokunen het volgende:
QQ, ik wou net isa ff stalken om me te helpen met die "ring of blood" in zuldrak
/slapquote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik had lef en deed een HS naar Dalaran, ook geen problemen daar
aah vandaar dat de halve server een d/c kreeg.... Cyclone BG is toch al niet stabiel de laatste tijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Turalyon doet het, iedereen maakt daar chars aan
En nu gaan we een 150 man raid op Hogger doen met lvl 1 chars :")
Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
God, net eindelijk een goede group binnen de guild voor ICC10. Eerste boss neer, vlakbij 2e DC'd onze MT, en hoppa hij kan niet meer inloggen. Aangezien we maar 3 goede tanks hebben en er maar 2 online waren was het feestje voorbij. Thanks Blizz! ;p
Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:28 schreef dikke_donder het volgende:
onze raid ging gister niet door. we hadden niet genoeg dps omdat een aantal problemen hadden met stroom(croatiers) en 1 zijn videokaart deed *boem*
Wij deden een toc25normal om wat alts te gearen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:30 schreef GI het volgende:
[..]
Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.
We hadden nog twee volle uren raid-tijd over maar hebben het na festergut dus mogen callen omdat we 1 tank, de grouphealer en 3 DPS kwijt waren.
Dat snap ik...ik bedoelde we hebben 3 tanks in onze guild. Er waren er 2 online. Een van die 2 DC'de en kon niet meer inloggen. Kortom, er was nog maar 1 tank onlinequote:Op maandag 29 maart 2010 08:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodig
Wij doen het tenminste altijd met 2
We zijn ook weer begonnen met een groep, nu extended voor de 2de week. Ook om vezax en yoggy nog keer te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef R-Mon het volgende:
Na 4 maanden lang Ulduar extenden, saves kwijtraken door blizzard en ondertussen in een andere guild, dan EINDELIJK
[ afbeelding ]:D:D
Je kan alle 25 farmen voordat Razorscale enraged, duurt ff 10 min, maar dan heb je wel je achievement voor de drake.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
En de Razorscale achievement hebben we overgeslagen omdat dat een saaie boel blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |