aah vandaar dat de halve server een d/c kreeg.... Cyclone BG is toch al niet stabiel de laatste tijd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef lifeblind het volgende:
Turalyon doet het, iedereen maakt daar chars aan
En nu gaan we een 150 man raid op Hogger doen met lvl 1 chars :")
Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 22:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
God, net eindelijk een goede group binnen de guild voor ICC10. Eerste boss neer, vlakbij 2e DC'd onze MT, en hoppa hij kan niet meer inloggen. Aangezien we maar 3 goede tanks hebben en er maar 2 online waren was het feestje voorbij. Thanks Blizz! ;p
Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:28 schreef dikke_donder het volgende:
onze raid ging gister niet door. we hadden niet genoeg dps omdat een aantal problemen hadden met stroom(croatiers) en 1 zijn videokaart deed *boem*
Wij deden een toc25normal om wat alts te gearen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:30 schreef GI het volgende:
[..]
Wij hadden een vroege start (19.00) en stonden om 21:30 ofzo na een paar suffe wipes op rotface voor een derde poging daar klaar toen opeens 50% van de raid een DC om zijn oren kreeg en niet meer aan kon loggen.
We hadden nog twee volle uren raid-tijd over maar hebben het na festergut dus mogen callen omdat we 1 tank, de grouphealer en 3 DPS kwijt waren.
Dat snap ik...ik bedoelde we hebben 3 tanks in onze guild. Er waren er 2 online. Een van die 2 DC'de en kon niet meer inloggen. Kortom, er was nog maar 1 tank onlinequote:Op maandag 29 maart 2010 08:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Voor icc10 heb je iig voor de eerste 7 bosses geen 3 tanks nodig
Wij doen het tenminste altijd met 2
We zijn ook weer begonnen met een groep, nu extended voor de 2de week. Ook om vezax en yoggy nog keer te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef R-Mon het volgende:
Na 4 maanden lang Ulduar extenden, saves kwijtraken door blizzard en ondertussen in een andere guild, dan EINDELIJK
[ afbeelding ]:D:D
Je kan alle 25 farmen voordat Razorscale enraged, duurt ff 10 min, maar dan heb je wel je achievement voor de drake.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef ufopiloot het volgende:
En de Razorscale achievement hebben we overgeslagen omdat dat een saaie boel blijkt te zijn
Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.
for(;;) {quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren was![]()
![]()
Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.
We zouden alleen over 2 weken een achievement doen in Ulduar die ik graag wilde hebben, maar ik denk dat ze me niet meer meenemen nu ik uit het guild ben gestapt(Algalon in max lvl 228 gear)
Vanavond eerste raid met nieuwe guild. Nou ja, 2e, maar die eerste had ik m'n hoofd niet echt bij.
Oops!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccenZo oom. Morgen maar even als fire mage gaan, toch genoeg melee mee, dus ik hoef niet veel te dpsen.
Daar heb je wel gelijk in, echter ik wordt kribbig als ik de RL help dingen uit te leggen/te verduidelijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja..iedereen moet t leren..de een wat langzamer dan de ander, doe je niks aan.
quote:
Nee, tot nu toe ook niet nodig gehad. Het is misschien wel heel verleidelijk, maar als je een beetje je best doet met een profession kom je een heel eind al. (Vooral gathering professions, mining is voor best veel dingen nodig bijvoorbeeld).quote:
Nee een guildie wilde weten waar je goed goud kon kopen maar ik denk zelf dat het niet te vertrouwen is. Ik neem mijn account wel in beschermingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
nee, en ik denk dat het in goede aarde valt, dat je erover zit te denken..
Waarom zou je? Gold is snel zat te verdienen, en ik ga niet het risico lopen gehacked te worden/gebanned te worden voor 10k gold ofzo.
W-T-F! Wie wil mij hacken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Santello het volgende:
Alle gold sites zijn betrouwbaar, ze leveren wel. Maar wat je wel moet weten zoals hierboven al vermeld is dat het allemaal gestolen gold is. Jij kan zo de volgende zijn. Niet dat het slecht is aangezien je meer terug krijgt dan je had van GM's. Kijk maar![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Ja de kans daarop is ontzettend klein en de choppers + saronite heeft hij achteraf weer in moeten leveren
1 of 2 hogs is wel geloofwaardig, 59 niet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?
toch niet naar wildhammer héquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De grootste bosmongool van Terenes -EU (Horde) is getransferred
GS, achievements, het zegt allemaal bar weinig, maar mensen zien het als een houvast of zo. Ik ben ook wel eens totc 25 gaan doen met een stuk of 10 mensen die toch echt heel goed waren (dus dat kwam wel goed, toch?) en de rest kende ik niet. Na 3 wipes op Northrend Beasts maar snel afgehaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:12 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren 2 uur erover gedaan om een ICC25 group volledig te krijgen. Die persoon die m startte zat constant te miepen dat iedereen toch wel heeeeel goed geinspect moest worden, GS, achievements, de hele mikmak.
Uiteindelijk duurde het nogal lang om een tank erbij te krijgen nog.. na lang zoeken eindelijk 1 gevonden. Wipen we op de eerste groep trashIedereen had zoiets van; hm, naja, kan altijd een keer gebeuren, iedereen zal wel lam zijn van het wachten ofzo... gezien de moeite die het kostte om de groep te zoeken zullen het vast wel goede spelers zijn.
2 wipes later waren we bij Marrowgar aangekomen (:')), en na 2 wipes daarop hebben we met 15 man de raidgroup verlaten voor we saved zouden zijn
Gelukkig vanaf vanavond met mijn nieuwe guild raiden (vanavond stond in ieder geval Archavon op de planning mits wintergrasp), en voor morgen heb ik me al ingeschreven voor ICC25. Eindelijk voorbij met ICC puggen (en kan ik eindelijk zelf eens wat progress maken, ben nooit verder gekomen dan festergut).
In principe met mensen die weten wat ze doen, kun je alles doen. Hor is wel de pittigste HC denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Over tanken gesproken, gisteren voor het eerst getanked, kreeg ik HoR
Wel alles geoneshot maar ik ben nog erg onzeker. Heb 30k unbuffed en def-capped. Ik weet niet wat ik wel en niet aan kan, is dat gewoon er in de praktijk achter komen?
Of het was iemand die compleet gestoord was, of een uitstekend gespeelde troll.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:22 schreef jagga het volgende:
[..]
toch niet naar wildhammer hé
Waarom was hij een bosmongool trouwens? voorbeelden plz
Yep. Maar met 30k unbuffed en def softcapped (er is geen hardcap), moet je alles wel aankunnen qua hc's. Mits je healer een beetje kan healen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef MarkyB het volgende:
Over tanken gesproken, gisteren voor het eerst getanked, kreeg ik HoR
Wel alles geoneshot maar ik ben nog erg onzeker. Heb 30k unbuffed en def-capped. Ik weet niet wat ik wel en niet aan kan, is dat gewoon er in de praktijk achter komen?
met mijn 557 defense en 42k unbuffed heb ik soms nog moeite met HoR, meestal vanwege lowdps, of een healer die daar voor het eerst komtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yep. Maar met 30k unbuffed en def softcapped (er is geen hardcap), moet je alles wel aankunnen qua hc's. Mits je healer een beetje kan healen.
ah zon gast hebben wij ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Of het was iemand die compleet gestoord was, of een uitstekend gespeelde troll.<- zo omschrijf je hem ( Irnlord )
dan ben ik super skilledquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GS, achievements, het zegt allemaal bar weinig, maar mensen zien het als een houvast of zo. Ik ben ook wel eens totc 25 gaan doen met een stuk of 10 mensen die toch echt heel goed waren (dus dat kwam wel goed, toch?) en de rest kende ik niet. Na 3 wipes op Northrend Beasts maar snel afgehaakt.
Las gisteren nog een leuk citaat, iets van GS en skill zijn wel degelijk gerelateerd, des te meer je je druk maakt om het eerste, des te minder je van het tweede hebt.
quote:Play a twink,
You little nub
In real PvP
You're just a scrub.
You spend your time,
Your gold; for what?
To rape some low-level
Nub in the butt?
You're wearing leather,
(Too low for mail)
What you think's awesome,
Is pretty damn Fail.
Ne'er do you stop
And start to think,
"Why teh fak
Am I rolling a twink?"
100 Killing Blows
On your "awesome" screen shot.
Lets all line up
To stroke you're massive e-Kok.
QQ all you want,
But twinking's for newbs.
BTW, gratz on ur 300th
View on YouTube.
wat zij zegt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Silmarwen het volgende:
wow-heroes geeft een indicatie. ToC zou wel moeten lukken. ICC betwijfel ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |