Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Katth het volgende:
[..]
Vezax is alleen moeilijk omdat dps daar makkelijk overaggrod, voor de rest is het eitje.
for(;;) {quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bij ons beukte een van de mages op het laatste moment zo'n saronite cloud neer omdat hij niet had geluisterd naar de tactics omdat ie muziek aan het luisteren was![]()
![]()
Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef Ulreazj het volgende:
Vezax en Yoggy +0 blijven pittige hardmodes denk ik.
Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Manapools zijn zoveel groter als je een beetje icc gegeared bent dat Vezax ook wel meevalt. Niet zo moeilijk meer. Yogg 0 is een ander verhaal. Yogg 1 gaat prima en die heb je nodig voor de mount.
We zouden alleen over 2 weken een achievement doen in Ulduar die ik graag wilde hebben, maar ik denk dat ze me niet meer meenemen nu ik uit het guild ben gestapt(Algalon in max lvl 228 gear)
Vanavond eerste raid met nieuwe guild. Nou ja, 2e, maar die eerste had ik m'n hoofd niet echt bij.
Oops!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:13 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was beetje vergeten hoe het ging met Vezax. Dus ik als arcane mage voluit en alles proccenZo oom. Morgen maar even als fire mage gaan, toch genoeg melee mee, dus ik hoef niet veel te dpsen.
Daar heb je wel gelijk in, echter ik wordt kribbig als ik de RL help dingen uit te leggen/te verduidelijken.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tja..iedereen moet t leren..de een wat langzamer dan de ander, doe je niks aan.
quote:
Nee, tot nu toe ook niet nodig gehad. Het is misschien wel heel verleidelijk, maar als je een beetje je best doet met een profession kom je een heel eind al. (Vooral gathering professions, mining is voor best veel dingen nodig bijvoorbeeld).quote:
Nee een guildie wilde weten waar je goed goud kon kopen maar ik denk zelf dat het niet te vertrouwen is. Ik neem mijn account wel in beschermingquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
nee, en ik denk dat het in goede aarde valt, dat je erover zit te denken..
Waarom zou je? Gold is snel zat te verdienen, en ik ga niet het risico lopen gehacked te worden/gebanned te worden voor 10k gold ofzo.
W-T-F! Wie wil mij hacken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:58 schreef Santello het volgende:
Alle gold sites zijn betrouwbaar, ze leveren wel. Maar wat je wel moet weten zoals hierboven al vermeld is dat het allemaal gestolen gold is. Jij kan zo de volgende zijn. Niet dat het slecht is aangezien je meer terug krijgt dan je had van GM's. Kijk maar![]()
[ afbeelding ]
Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Ja de kans daarop is ontzettend klein en de choppers + saronite heeft hij achteraf weer in moeten leveren
1 of 2 hogs is wel geloofwaardig, 59 niet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. Wat als je het al verkocht had en/of recipes gemaakt hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |