AOE heal denk ik, shield? > imp cast time > poh, tadaaa (tijdje geleden dat ik mn priest speelde maar geloof dat dit em wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:02 schreef R-Mon het volgende:
GI gebruik je Glyph of PoH op een disc priest? Waarom als ik vragen mag?
Winnerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:29 schreef Katth het volgende:
Gelukkig geen GS requirement voor dit topic.
poh (en fol) is voor holyquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
AOE heal denk ik, shield? > imp cast time > poh, tadaaa (tijdje geleden dat ik mn priest speelde maar geloof dat dit em was
Ik mag praten.quote:
Aangezien mijn vriend nog wel in xs zit krijg ik wel alle guilddrama verder meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef Santello het volgende:
Isabeau WOT THE FOK!![]()
Anders maak je ff level troll op realmforums, wat een bullshit is dat zeg
level 1 trolls rule btw
doen , als ze maar niet zo iritant is als in that 70's irl .quote:
maar het is ook een heerlijke WTFOMGAAAARGH heal, als disc wil je idd geen aoe healen, maar deze combo kan werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
poh (en fol) is voor holy
penance en fol is voor disc
Hm toen mijn broer na ge-rage werd gekicked ben ik weggegaan, blijf liever bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aangezien mijn vriend nog wel in xs zit krijg ik wel alle guilddrama verder mee
de wie heeft de wat gedaan nou?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus....
Paragon heeft de LK dood gemaakt en Ensidia een paar uur laterDus eerst wekenlang wipen en dan op dezelfde avond allebei. Wat zal Ensidia balen!
Als je de zin niet begreep interesseer je je er hoogstwaarschijnlijk niet voor en maakt het ook niets uitquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Dus....
Paragon heeft de LK dood gemaakt en Ensidia een paar uur laterDus eerst wekenlang wipen en dan op dezelfde avond allebei. Wat zal Ensidia balen!
Ik ben een Ensidia fanquote:
Ik ook. Maar het is wel een keer leuk om te zien dat er nog andere guilds zijn die world first achievements halenquote:
Sarcasm, woman. Sarcasm.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de zin niet begreep interesseer je je er hoogstwaarschijnlijk niet voor en maakt het ook niets uit
Je volgt voetbal en weet hoe de teams heten en wie boven aan staat of niet. Dit is een beetje hetzelfde
Orc, of Tauren. Orc heeft vette schouders en een leuke racial. En Taurens hebben ook een leuke racial.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:19 schreef CraniuM het volgende:
Wil een warrior gaan levelen maar weet niet welke race, horde btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |