Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
teringzak en ik maar zoeken naar een nieuwe topicquote:
Ja, waar zocht je wel niet dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
teringzak en ik maar zoeken naar een nieuwe topic
Doe dat, mijn brood wordt koud, dus ik ga ontbijten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik bankhangen
knutsel ze
in de GCquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, waar zocht je wel niet dan?
smakelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe dat, mijn brood wordt koud, dus ik ga ontbijten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Je favoriete goedkope (<¤5) aanschaf
Niet goed gekeken danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de GC![]()
maar zag dezelfde TT
Ja wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Je favoriete goedkope (<¤5) aanschaf
Minder danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 03:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat voor minder als 5 euro!
Sate van maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 05:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff me kat al sinds half 4 aan het etteren geweest.... al gesloopt voordat ik naar me werk ga
Hihi vleierquote:
L_Lquote:
hij staat wel om 3 uur opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik net naar de bakker lopen, is die lul pas om 9 uur open. Wat een mongool. Dat die lijer gewoon net als elke bakker gewoon om 3 uur ofzo op staat om mijn brood te maken.
En daarom moet ik mijn schema aanpassen? Ik verdomme helemaal vroeg opstaan ook al ging ik om 4 uur pitten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij staat wel om 3 uur op
gaat alleen om 6 uur weer terug naar bed
Wat asociaal jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En daarom moet ik mijn schema aanpassen? Ik verdomme helemaal vroeg opstaan ook al ging ik om 4 uur pitten.
Vind het niet kunnen.Maar toch ben ik te luimoe om 300 meter verder te lopen voor een andere bakker.
Mogguhquote:
voorzichtig he, buiten lopen mensenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
9 uur! Ik zal weer eens mijn deur uitgaan om te kijken of de hond open is.
mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En er is weer een noodweer aan het losbreken hier. Veel bliksem, donder en regen. Geen wind gelukkig.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
En er is weer een noodweer aan het losbreken hier. Veel bliksem, donder en regen. Geen wind gelukkig.
ik waarschuwde je nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godverdomme een rij van 4 mensen.
Maar ik heb mijn broodjes.
oei das wel schrikken kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:05 schreef indahnesia.com het volgende:
WHOA! dat was een voltreffer hier heel dichtbij.. *brr*
lui varken dat het isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, de schoonmaakster vond 1x extra dweilen wel genoeg dit seizoen.
Nope, ik woon in een betere wijk nuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En de stroom is niet eens uitgevallen?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
Er staan hier hoogspanningsmasten 'om de hoek' Daar slaat de bliksem gelukkig over het algemeen in. Maar minder dan 300 meter afstand wil zeggen bliksem en direct donder..
vorige week was de vriendin in het winkelcentrum, 3 km via de weg.. ik hoorde de donder daar 3 seconden eerder ja.. Leuk natuurkunde is dat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geleerd bij natuurkunde, flits en dan tellen
iedere seconde is 300 meter..
flits, boem is dichtbij ja
het was (samen met scheikunde) een van mijn favoriete vakken. Ik hou van praktijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vorige week was de vriendin in het winkelcentrum, 3 km via de weg.. ik hoorde de donder daar 3 seconden eerder ja.. Leuk natuurkunde is dat.
praktijk is leuk ja, maar natuurkunde had ik een 3 voor, dus deed dat jaar maar overnieuw..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het was (samen met scheikunde) een van mijn favoriete vakken. Ik hou van praktijk
heb ooit onder 20.000 volt stroom gestaan
mn haren stonden rechtop
daar zitten ook wat meer Ampères opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik vond 220 volt van de frietuurpan al erg genoeg..
Klopt, dat is het minder prettige van het hele gebeuren. Via mijn duim ging het door mijn lichaam.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar zitten ook wat meer Ampères op
Ik heb spijt dat ik niets met mn schei- en natuurkunde gedaan heb, maar me alleen maar geconcentreerd heb op hoe snel ik van school af kon zijn
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, dat is het minder prettige van het hele gebeuren. Via mijn duim ging het door mijn lichaam.
Ik heb er geen spijt van dat ik niets meer gedaan heb met mijn vakkenpakket. Heb het prima naar mijn zin en verwacht niet dat ik nog ooit iets nodig zal hebben van wat ik verplicht moest leren op school.
Ik was er vroeger ontzettend bang voor, totdat mijn moeder geopereerd was en een bed in de kamer kreeg en het ging onweren. Ze nam me in bed, opende de gordijnen en leerde me het mooie van onweer te waarderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Sodeju wat een knal. En dat terwijl het onweer in de bui al voorbij aan het trekken was.
natuurgeweld is vaak prachtig om te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, want zo gevaarlijk is het allemaal niet. En het kan bovendien erg mooi zijn ook. Helaas regent het hier vaak bij onweer, dan valt er niet veel te zien behalve een wazige flits.
Ja, die beelden blijven mij fascineren inderdaad. Prachtig natuurgeweld is het, ware het niet dat er mensen woonden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
natuurgeweld is vaak prachtig om te zien
ik vind het geweldig als het stormt, dan ZIE je de wind eens echt
de regen zie je alle kanten opwaaien...
zelfs die tsunami vond ik machtig om te zien op tv.. alleen het leed erna...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, die beelden blijven mij fascineren inderdaad. Prachtig natuurgeweld is het, ware het niet dat er mensen woonden.
Een verregende vrijdag. Zal eens kijken of er al nieuws is over overstromingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
en nou allemaal oprotte![]()
het is vrijdag, sodemieters.
ik vind onweer mooi om te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
natuurgeweld is vaak prachtig om te zien
ik vind het geweldig als het stormt, dan ZIE je de wind eens echt
de regen zie je alle kanten opwaaien...
zelfs die tsunami vond ik machtig om te zien op tv.. alleen het leed erna...
zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit was behoorlijk heftig. Het dondert nog wat, maar het wordt minder. Merk wel dat ik nu hoofdpijn heb. Dit gebeurde de vorige keer met vergelijkbaar onweer ook. Zou dat in relatie staan met elkaar?
dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen![]()
de herrie, de elektriciteit, veranderende luchtdruk.
mijn schoonmoeder kan het weer voorspellen met haar reumaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus
er zijn mensen die norm gevoelig zijn voor de luchtdruk enzo
ik met mn enkelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder kan het weer voorspellen met haar reuma
das een nep weermanquote:
sympquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Verbannen van mijn werkplek dus weer lekker thuis
flesquote:
gfquote:
wat hebben ze nu weer gedaan?!?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook welquote:
luchtdruk vermoed ik. Dat is hier nogal heftig soms.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen![]()
de herrie, de elektriciteit, veranderende luchtdruk.
de enige echtequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook wel
vroeger had je zoiets als erwin krol
grote faal hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)anceerd-magneet.html
Tjonge jonge zeg..
flesquote:
wokquote:
LLquote:
oh ja PM voor nic komt er zo aanquote:
symquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
en dan is de bedoeling dat ik het haar zeker laat lezenquote:
het weer voor vandaag:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook wel
vroeger had je zoiets als erwin krol
je mag het ook vragen hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is de bedoeling dat ik het haar zeker laat lezen
Ik heb ook geen verstand van MRI-scanners, maar ik denk niet dat uitzetten een optie is, want vijf dagen patienten scannen met een bed aan dat ding lijkt me niet echt een keuze.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
grote faal he
maar de antwoorden op fok zijn erger
"hadden ze hem niet gewoon uit kunnen zetten?"
dat gewoon ook in die zin, geeft al aan dat ze geen ruk weten hoe dat ding werkt
je hebt een PMquote:
dat faalt wel erg hard ja, vooral als het daarna toch naar buiten komtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van MRI-scanners, maar ik denk niet dat uitzetten een optie is, want vijf dagen patienten scannen met een bed aan dat ding lijkt me niet echt een keuze.Wat wel een keuze is, is dat het ziekenhuis zegt dat de patient niets naar buiten mocht brengen. Indonesische toestanden.
ik zag hetquote:
Natuurlijk komt dat naar buiten. Net zo goed als bedreigende Marokkanen in ziekenhuizen in een doofpot moeten, lukt dit net zo goed niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat faalt wel erg hard ja, vooral als het daarna toch naar buiten komt
[..]
ik zag het
iemand erbij aangenomen, alleen is zijn werkplek nog niet klaar, en hij had afspraken en ik niet, dus offer ik me graag opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat hebben ze nu weer gedaan?!?
Nee, zoiets als Made in USA waar Made een plaatsje in Noord-Brabant isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_niet_geweigerd.html
haha.. het Oostenrijkse plaatsje Fucking. Is dat niet zoiets als Made in USA, waar Usa een plaatsje in Japan is?
liegebeestquote:
quote:
je bent een slet gewilligquote:
ben alleen op fok een slet, das lekker veiligquote:
* wel.o.k canceled vakantie naar limbolandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een slet, das lekker veilig
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een sletgewillig, das lekker veilig
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k canceled vakantie naar limboland
friemelquote:
beantwoord de pm maar eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Eens lekker uitgeslapen vandaag
dat voelt goed !
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k canceled vakantie naar limboland
wees blijquote:
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees blij![]()
anders moest je patat gaan eten
Fhatjuhquote:
McDonalds franse frtietjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importeren
LLquote:
Ja gelukkig welquote:
meurningquote:
Gelukkigquote:
Fhaquote:
groot gelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importeren
Das niet wat je gisteren nog zeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een slet, das lekker veilig
Ja bij jou was het gister nadat je het terras had klaargezetquote:
Ik word apart genoemdquote:
Tuurlijkquote:
ja maar bij jou in bed wordt iedere vrouw een sletquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja bij jou was het gister nadat je het terras had klaargezetDat lijkt me toch vervelender haha.
Bij ons ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
[..]
dat is waar![]()
vannacht begon het hier ineens te storten
smakelijkquote:
jammiequote:
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
whehehe das mooi klotequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
Je mag wel een hapje hoorquote:
* Giertje hapt van fha der tostiquote:
en waar was bolle ten tijde van de valquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
fijn he kattenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waar was bolle ten tijde van de val
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en waar was bolle ten tijde van de val
Die zat inderdaad heel onschuldig op het aanrecht en liet een klagelijke mauw horenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
om een leermoment te creëren, en dat is haar ook geluktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
hey je bent vandaag getrouwdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
aartiquote:
Omdat living on the edge, jeweetzellufquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef marco-h het volgende:
Ik start altijd met een heerlijke cappucino op werk!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Mjah weet wat je in huis haalt hoorquote:
nou begin je een echte harem te kwekenquote:
te laatquote:
Kun je het nog van dr loon aftrekken?quote:
helemaal vergeten in het contract te zettenquote:
Dan moet ze GF nog gaan betalen om te komen werkenquote:
zaterdag weerquote:
Horeca FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef marco-h het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!
te laatquote:
Ik ben goed, als ik er genoeg heb ga ik ze in een verzamelmapje stoppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou begin je een echte harem te kweken
heb je spijt van je handtekening? het kan nu nog hoor, er zit hier nog niemand andersquote:
Nou je kunt wel opdoeken dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal vergeten in het contract te zetten
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomenquote:
Dat is helemaal dom van GFquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomen
Ook zuigen is hij vergeten te vermeldenquote:
Man, waar betaald hij je eigenlijk voor?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook zuigen is hij vergeten te vermelden
koffie zettenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Man, waar betaald hij je eigenlijk voor?!
Goed voor elkaarquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomen
er staat wel iets in van bonussenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook zuigen is hij vergeten te vermelden
voor MIJ ja, niet voor de werkgeverquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
er staat wel iets in van bonussen
zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
Het is echt kut als je na je tosti zin hebt in nog een, die ook gaat maken en als die dan klaar is eigenlijk helemaal geen zin meer hebt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag weer![]()
trouwens, wie gaf mij die tip? was jij dat niet?
Echt kutquote:
nou dan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ik heb het jezelf aangeleerd
braafquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt kutMaarja ik eet hem toch maar op, anders word Afrika boos op me
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor MIJ ja, niet voor de werkgever![]()
wiequote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
en met dat treurige bericht ga ik de lunchpauze in...
snel dan want het regent
hier is het droogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
en met dat treurige bericht ga ik de lunchpauze in...
snel dan want het regent
was al een tijdje bekendquote:
Maar nog steeds boehoe huilenquote:
mja generaties zijn er mee op gegroeidquote:
zitten die in sesamstraatquote:
sport zequote:
jazekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
nou dus wel![]()
zei ik tochquote:Het nummer Don't You (Forget About Me) van de Simple Minds werd naar aanleiding van deze film wereldwijd een hit.
bron
fabeltjes krantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
wat heeft dat met de breakfast club te maken?quote:
geen reetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heeft dat met de breakfast club te maken?
maar daar ben ik dus mee opgegroeidquote:
En ieniemienie, die geile muisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
van sesamstraat ken ik eigenlijk alleen pino en tommy
die ookquote:
tik takquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar ben ik dus mee opgegroeid
fleskequote:
quote:
verstandigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
ik ook nietquote:
je gevoel volgen is meestal de juiste wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
Ik welquote:
Ja en er was gisteren al een versperring op mijn traject. En zo nog wat kleinigheidjes. Maar goed, ander keertje weer dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig
is niet echt fijn weer vandaag
The Breakfast Clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouwquote:
Schandaligquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouw
cultuurbarbaren
wheheheh en terechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
Want die kennen die film niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neequote:
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkiequote:
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
regenjas aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
en door de rest van de klantenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neem dan maar wcpapier meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
eentje jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en door de rest van de klanten
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel kenquote:
vrijwel niet nee geef mij maar een goeie thriller of horror ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
dan is het uitlachen NOG ergerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel ken
5 man aan de barquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eentje jaen dat was ex-personeel
![]()
man er waren er maar 3 aan de bar ofzo
niet overdrijven omdat jullie falen in het kennen van goede films
moet je maar een pic laten zienquote:
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 man aan de bar![]()
en dat ex-personeel kende hem juist wel
zal de volgende keer meteen achter de pc duikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een pic laten zien
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloer
had het over bianca
die kende hem niet (net als idd enkele belgische klanten)
en die 5 klopt 3 plus nic en jij is 5
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
daar heb je dan ook niks meer aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
trouwens ik ga eens kijken of ik die niet op dvd had, heerlijke film voor als het regent
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je dan ook niks meer aan
echt welquote:
Een van mijn alltime favo'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
die komt me bekend voor...quote:
Vetquote:
die is goedquote:
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het echt een hele gave film.
Weet nog dat ik hem voor het eerst zag en bij Suddenly Seymour echt zo'n Pia Douwes hoofd trok als in wtf
zou wel kunnen film is van 1986quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebben
breakfast club heb ik ook pas ergens rond 1990 gekekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou wel kunnen film is van 1986
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdtquote:
dat vroeg ik me dus ook net afquote:
quote:
idem hierquote:
langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
en je gaat vanaf april weer werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meerquote:
Gaaf !!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdt![]()
ik heb BTW de eerdere versie van 1960 met jack nicholson
als je de quotes leest weet je precies om welke film het gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meer
2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je gaat vanaf april weer werken
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf !!!!
Dit is inderdaad een hele leuke scene
nou, weten we meteen waar wij vanavond naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
wat een jong koppie heeft steve martin nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
dat is standaard hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.
Nee, datblijkt wel iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
rustig aan gaan opbouwen en niet forceren
raar hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat een jong koppie heeft steve martin nog
ik had een paar scenes gepost uit Little shop of hoororquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaringquote:
waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit helemaal in een retro mail systeem
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.quote:
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
gezelliequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
klopt,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maar.
goed gedaanquote:
Voor zover mogelijk na er ruim drie weken uitgeweest te zijn... absoluutquote:
Peukie is toch voor na het neukenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef Symphonic het volgende:
Nog een peukie dan ga ik naar mijn lief
Fhaquote:
quote:
ja lekker met een pakje per dagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Peukie is toch voor na het neuken?
[..]
Fha![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |