Kun je ook met een aansteker toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:31 schreef nattermann het volgende:
Een flesopener voor aan je sleutelhanger. Altijd handig op feestjes!
Da's een goede inderdaad. Die heb ik ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:36 schreef n0ir het volgende:
Fietslampjes voor minder dan 2 euro.
Juist. Als ik er kom ga ik ook nooit met lege handen naar huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:36 schreef n0ir het volgende:
Fietslampjes voor minder dan 2 euro.
Bij de Action kan je altijd wel 10 superhandige dingen halen die onder de 5 euro kosten.
Volgens mij had ik daar ook een keer zo'n setje met van die kleine schroevendraaiertjes gekocht ook voor onder de 5 euri en zeker handigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Juist. Als ik er kom ga ik ook nooit met lege handen naar huis.
Klinkt veel te ingewikkeld om echt handig te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:47 schreef leukvoorlater het volgende:
Mijn inklapbare borstel-spiegelcombinatie.
Medicijnen voor het volk zijn hier ook minder als 5 euro.. dus je kunt al raden wat een volgende reactie van me wordt.quote:
Zoiets koop je voor een korte tijdsduur, niet voor de rest van je leven natuurlijk. Dan heet het een echtgenote.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:47 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Als je haar hebt gekocht moet je d'r ook onderhouden, lijkt me niet goedkoop
Het is echt superhandig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klinkt veel te ingewikkeld om echt handig te zijn.
Het is niet heel gek als dergelijke voorwerpen niet in het mannenbrein op komen (ik had de foto nog niet gezien toen ik het posttequote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:50 schreef leukvoorlater het volgende:
[..]
Het is echt superhandig.Als ik én een borstel/kammetje én spiegeltje zou moeten meenemen, dan zou dat veel meer ruimte in beslag nemen.
Is dat wel halal in Indonesie?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 02:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh, 6 blikjes bier in een treetje is ook altijd favoriet en redelijk goedkoop. Gratis glas erbij ook nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |