whehehe das mooi klotequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
Je mag wel een hapje hoorquote:
* Giertje hapt van fha der tostiquote:
en waar was bolle ten tijde van de valquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
fijn he kattenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waar was bolle ten tijde van de val
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en waar was bolle ten tijde van de val
Die zat inderdaad heel onschuldig op het aanrecht en liet een klagelijke mauw horenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
om een leermoment te creëren, en dat is haar ook geluktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
hey je bent vandaag getrouwdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
aartiquote:
Omdat living on the edge, jeweetzellufquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef marco-h het volgende:
Ik start altijd met een heerlijke cappucino op werk!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Mjah weet wat je in huis haalt hoorquote:
nou begin je een echte harem te kwekenquote:
te laatquote:
Kun je het nog van dr loon aftrekken?quote:
helemaal vergeten in het contract te zettenquote:
Dan moet ze GF nog gaan betalen om te komen werkenquote:
zaterdag weerquote:
Horeca FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef marco-h het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!
te laatquote:
Ik ben goed, als ik er genoeg heb ga ik ze in een verzamelmapje stoppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou begin je een echte harem te kweken
heb je spijt van je handtekening? het kan nu nog hoor, er zit hier nog niemand andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |