2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je gaat vanaf april weer werken
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf !!!!
Dit is inderdaad een hele leuke scene
nou, weten we meteen waar wij vanavond naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
wat een jong koppie heeft steve martin nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
dat is standaard hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meer
dat is waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.
Nee, datblijkt wel iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
rustig aan gaan opbouwen en niet forceren
raar hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat een jong koppie heeft steve martin nog
ik had een paar scenes gepost uit Little shop of hoororquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meer
ik spreek uit ervaringquote:
waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit helemaal in een retro mail systeem
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.quote:
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
gezelliequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
klopt,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maar.
goed gedaanquote:
Voor zover mogelijk na er ruim drie weken uitgeweest te zijn... absoluutquote:
Peukie is toch voor na het neukenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef Symphonic het volgende:
Nog een peukie dan ga ik naar mijn lief
Fhaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |