en dan is de bedoeling dat ik het haar zeker laat lezenquote:
het weer voor vandaag:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheee zoals hij voorspelt kan ik het ook wel
vroeger had je zoiets als erwin krol
je mag het ook vragen hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is de bedoeling dat ik het haar zeker laat lezen
Ik heb ook geen verstand van MRI-scanners, maar ik denk niet dat uitzetten een optie is, want vijf dagen patienten scannen met een bed aan dat ding lijkt me niet echt een keuze.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
grote faal he
maar de antwoorden op fok zijn erger
"hadden ze hem niet gewoon uit kunnen zetten?"
dat gewoon ook in die zin, geeft al aan dat ze geen ruk weten hoe dat ding werkt
je hebt een PMquote:
dat faalt wel erg hard ja, vooral als het daarna toch naar buiten komtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van MRI-scanners, maar ik denk niet dat uitzetten een optie is, want vijf dagen patienten scannen met een bed aan dat ding lijkt me niet echt een keuze.Wat wel een keuze is, is dat het ziekenhuis zegt dat de patient niets naar buiten mocht brengen. Indonesische toestanden.
ik zag hetquote:
Natuurlijk komt dat naar buiten. Net zo goed als bedreigende Marokkanen in ziekenhuizen in een doofpot moeten, lukt dit net zo goed niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat faalt wel erg hard ja, vooral als het daarna toch naar buiten komt
[..]
ik zag het
iemand erbij aangenomen, alleen is zijn werkplek nog niet klaar, en hij had afspraken en ik niet, dus offer ik me graag opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat hebben ze nu weer gedaan?!?
Nee, zoiets als Made in USA waar Made een plaatsje in Noord-Brabant isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_niet_geweigerd.html
haha.. het Oostenrijkse plaatsje Fucking. Is dat niet zoiets als Made in USA, waar Usa een plaatsje in Japan is?
liegebeestquote:
quote:
je bent een slet gewilligquote:
ben alleen op fok een slet, das lekker veiligquote:
* wel.o.k canceled vakantie naar limbolandquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een slet, das lekker veilig
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een sletgewillig, das lekker veilig
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k canceled vakantie naar limboland
friemelquote:
beantwoord de pm maar eensquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Eens lekker uitgeslapen vandaag
dat voelt goed !
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k canceled vakantie naar limboland
wees blijquote:
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wees blij![]()
anders moest je patat gaan eten
Fhatjuhquote:
McDonalds franse frtietjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importeren
LLquote:
Ja gelukkig welquote:
meurningquote:
Gelukkigquote:
Fhaquote:
groot gelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij eet maar frietjes, ga niet speciaal eten importeren
Das niet wat je gisteren nog zeiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben alleen op fok een slet, das lekker veilig
Ja bij jou was het gister nadat je het terras had klaargezetquote:
Ik word apart genoemdquote:
Tuurlijkquote:
ja maar bij jou in bed wordt iedere vrouw een sletquote:
dat is waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja bij jou was het gister nadat je het terras had klaargezetDat lijkt me toch vervelender haha.
Bij ons ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
[..]
dat is waar![]()
vannacht begon het hier ineens te storten
smakelijkquote:
jammiequote:
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
whehehe das mooi klotequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
Je mag wel een hapje hoorquote:
* Giertje hapt van fha der tostiquote:
en waar was bolle ten tijde van de valquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Trouwens, die plant waar Bolle gister aan het knagen was bovenop de kast heh..? Nou, die pleurde vannacht dus naar beneden. Dus ik mocht om half 5 lekker scherven ruimen
fijn he kattenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waar was bolle ten tijde van de val
Heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en waar was bolle ten tijde van de val
Die zat inderdaad heel onschuldig op het aanrecht en liet een klagelijke mauw horenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef Fha het volgende:
[..]
om een leermoment te creëren, en dat is haar ook geluktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
hey je bent vandaag getrouwdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al lang de klote op, wat dacht jij nou?
aartiquote:
Omdat living on the edge, jeweetzellufquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom liet je die plant dan ook op de kast staan?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef marco-h het volgende:
Ik start altijd met een heerlijke cappucino op werk!
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook
nja binnenkort niet meer, maar dan wordt het schuim vervangen door een scheutje amaretto
Mjah weet wat je in huis haalt hoorquote:
nou begin je een echte harem te kwekenquote:
te laatquote:
Kun je het nog van dr loon aftrekken?quote:
helemaal vergeten in het contract te zettenquote:
Dan moet ze GF nog gaan betalen om te komen werkenquote:
zaterdag weerquote:
Horeca FTWquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef marco-h het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ga ik ook maar hier even op werk even aankaarten! haha!
te laatquote:
Ik ben goed, als ik er genoeg heb ga ik ze in een verzamelmapje stoppenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou begin je een echte harem te kweken
heb je spijt van je handtekening? het kan nu nog hoor, er zit hier nog niemand andersquote:
Nou je kunt wel opdoeken dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal vergeten in het contract te zetten
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomenquote:
Dat is helemaal dom van GFquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomen
Ook zuigen is hij vergeten te vermeldenquote:
Man, waar betaald hij je eigenlijk voor?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook zuigen is hij vergeten te vermelden
koffie zettenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Man, waar betaald hij je eigenlijk voor?!
Goed voor elkaarquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aftrekken zijn dingen die we niet in het contract hebben opgenomen
er staat wel iets in van bonussenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ook zuigen is hij vergeten te vermelden
voor MIJ ja, niet voor de werkgeverquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
er staat wel iets in van bonussen
zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef Fha het volgende:
Het is echt kut als je na je tosti zin hebt in nog een, die ook gaat maken en als die dan klaar is eigenlijk helemaal geen zin meer hebt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag weer![]()
trouwens, wie gaf mij die tip? was jij dat niet?
Echt kutquote:
nou dan..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt ik heb het jezelf aangeleerd
braafquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt kutMaarja ik eet hem toch maar op, anders word Afrika boos op me
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor MIJ ja, niet voor de werkgever![]()
wiequote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
en met dat treurige bericht ga ik de lunchpauze in...
snel dan want het regent
hier is het droogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
en met dat treurige bericht ga ik de lunchpauze in...
snel dan want het regent
was al een tijdje bekendquote:
Maar nog steeds boehoe huilenquote:
mja generaties zijn er mee op gegroeidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |