zitten die in sesamstraatquote:
sport zequote:
jazekerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten die in sesamstraat![]()
die ken ik wel maar wist niet dat die uit sesamstraat kwamen
nou dus wel![]()
zei ik tochquote:Het nummer Don't You (Forget About Me) van de Simple Minds werd naar aanleiding van deze film wereldwijd een hit.
bron
fabeltjes krantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
wat heeft dat met de breakfast club te maken?quote:
geen reetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heeft dat met de breakfast club te maken?
maar daar ben ik dus mee opgegroeidquote:
En ieniemienie, die geile muisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
van sesamstraat ken ik eigenlijk alleen pino en tommy
die ookquote:
tik takquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar daar ben ik dus mee opgegroeid
fleskequote:
quote:
verstandigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
ik ook nietquote:
je gevoel volgen is meestal de juiste wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben maar niet meer de ban op gegaan vandaag. Had er gewoon geen goed gevoel over
Misschien morgen nog even naar het spoorwegmuseum, dat is wel leuk
Ik welquote:
Ja en er was gisteren al een versperring op mijn traject. En zo nog wat kleinigheidjes. Maar goed, ander keertje weer dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig
is niet echt fijn weer vandaag
The Breakfast Clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouwquote:
Schandaligquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik werd zelfs uitgelachen door GF en zn vrouw
cultuurbarbaren
wheheheh en terechtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
Want die kennen die film niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neequote:
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkiequote:
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhoudenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
regenjas aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
en door de rest van de klantenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
cultuurbarbaren
neem dan maar wcpapier meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar eens even naar de winkel. Wat een poepweer zegbah.
eentje jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en door de rest van de klanten
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel kenquote:
vrijwel niet nee geef mij maar een goeie thriller of horror ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee
[..]
jij kijkt nooit naar dit soort films dus van jou had ik het wel verwacht.. jonkie
dan is het uitlachen NOG ergerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou ik de pic heb gezien die LL post blijkt dat ik het dus wel ken
5 man aan de barquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
eentje jaen dat was ex-personeel
![]()
man er waren er maar 3 aan de bar ofzo
niet overdrijven omdat jullie falen in het kennen van goede films
moet je maar een pic laten zienquote:
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 man aan de bar![]()
en dat ex-personeel kende hem juist wel
zal de volgende keer meteen achter de pc duikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar een pic laten zien
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, diana kende hem, en die liep naar de dansvloer
had het over bianca
die kende hem niet (net als idd enkele belgische klanten)
en die 5 klopt 3 plus nic en jij is 5
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen, logisch dat die goede films niet kunnen bijhouden
daar heb je dan ook niks meer aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:02 schreef Ladylike het volgende:
trouwens ik ga eens kijken of ik die niet op dvd had, heerlijke film voor als het regent
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je dan ook niks meer aan
echt welquote:
Een van mijn alltime favo'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
die komt me bekend voor...quote:
Vetquote:
die is goedquote:
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het echt een hele gave film.
Weet nog dat ik hem voor het eerst zag en bij Suddenly Seymour echt zo'n Pia Douwes hoofd trok als in wtf
zou wel kunnen film is van 1986quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebben
breakfast club heb ik ook pas ergens rond 1990 gekekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou wel kunnen film is van 1986
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdtquote:
dat vroeg ik me dus ook net afquote:
quote:
idem hierquote:
langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
en je gaat vanaf april weer werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meerquote:
Gaaf !!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdt![]()
ik heb BTW de eerdere versie van 1960 met jack nicholson
als je de quotes leest weet je precies om welke film het gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meer
2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je gaat vanaf april weer werken
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf !!!!
Dit is inderdaad een hele leuke scene
nou, weten we meteen waar wij vanavond naar gaan kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
wat een jong koppie heeft steve martin nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk deze scene, briljant![]()
dat is standaard hierquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is waarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 a 3 uur per dag en 2 a 3 dagen in de week. EN alleen zittend tiep-en-klikwerk. Nja, ik kan nu ook fokken niewaar.
Nee, datblijkt wel iddquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar
rustig aan gaan opbouwen en niet forceren
raar hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat een jong koppie heeft steve martin nog
ik had een paar scenes gepost uit Little shop of hoororquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik spreek uit ervaringquote:
waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik zit helemaal in een retro mail systeem
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.quote:
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
gezelliequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt gebruikt voor de import van bloemen, planten, groente, fruit, vis en vlees.
maar dat hapert af en toe.
en dan kan boven genoemde niet meer het land in.
klopt,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O jawel hoor, gewoon een vrachtwagen volstouwen en rijden maar.
goed gedaanquote:
Voor zover mogelijk na er ruim drie weken uitgeweest te zijn... absoluutquote:
Peukie is toch voor na het neukenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef Symphonic het volgende:
Nog een peukie dan ga ik naar mijn lief
Fhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |