Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hemquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan iemand die duim van Pantelic afknippen of zo?
speelt ajax thuis dan??quote:
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?
Kan ik me voorstellen, hij heeft 'm ook al tot 2 keer toe proberen aan te randen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Ben een kakkerlak dus ajax is met kleine a.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.
Ajax is trouwens met een hoofdletter!Heiligschennis!
[..]
Klopt.
Dat is altijd leuk. Deventerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef Teteteterek het volgende:
prachtig die frustratie bij dat staande publiek aan de lange zijde (rechts van t uitvak)
Radio dan maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
is het niet ergens live op internet te volgen ?
verveel me op werk
quote:
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloosquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als er 1 sfeerloze stad is![]()
1 keer wezen stappen, wat een deprimerende sfeer hangt daar
Begint dat nu alquote:
Als het bewust was welquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is gewoon rood.
Haha, juist niet lekker fanatiek publiek zoals het hoort.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloos
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.quote:
Die luie is ook geen verdedigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Wilskracht het volgende:
Toch knap van Urby dat hij tegen Go Ahead en RKC al 3x zijn man heeft laten lopen
De boel aan het schijten brengen dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.
Nee dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik zou t niet wetenVoor t eerst dat ik t flik hehe. We zien t zo wel.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
Ach, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
OPDRACHT VAN DE KNVB, DE FINALE MOET FEYENOORD AJAX WORDEN OP JE OGEN !!!!! KNVB IS PARTIJDIG !quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is van Hulten aan het doen? Partijdige hond dat het is.
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavondquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De boel aan het schijten brengen dus.
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
de beker is het enige waar feyenoord nog voor speelt dus ik geef ze geen ongelijk als ze ajax graag zien verliezen vanavond
Oh, nu mag het opeens wel weerquote:
Een eigen doelpuntje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als ze van Twente winnen in de Eredivisie gun ik ze een doelpuntje in hun eigen stadion (en verlies natuurlijk).
Ga huilenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:10 schreef Nuchterheid het volgende:
Het is godverdomme de schuld van de scheids dat het nu 0-1 staat![]()
!
Zie jij die site in dat lijstje staan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
belangrijk bericht mbt livestreams!
Wat is dit topic dan?
Die stream is van Justin.tv enquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie jij die site in dat lijstje staan?
quote:of enig andere site met eredevisiestreams.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:13 schreef Teteteterek het volgende:
waar slaat die vijandigheid nou op bij go ahead
ze mogen blij zijn dat ze een keer een fatsoenlijk voetballende club mogen aanschouwen daar in dat stadion
Deventer is meer voor Twente gok ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
ongeveer 80% van het stadio is ook gewoon voor Ajax, nu kunnen ze een keer dichtbij naar ajax toe
Denk het ook ja,,quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
ongeveer 80% van het stadio is ook gewoon voor Ajax, nu kunnen ze een keer dichtbij naar ajax toe
Zou me niets verbazen, die fans van ajax slaan nergens op johquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef TheFrankey het volgende:
Wat zeur jij nou manquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die stream is van Justin.tv en
[..]
Nee. Want het mag niet. En aangezien Danny er al een brief over heeft ontvangen zal hij hier ook niet zo blij mee zijn. Zeker niet als een mod het goedkeurt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:17 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou manWees blij dat het mag.
Zoek gewoon op google naar fromsport, dan krijg je een goede sitequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
is het niet ergens live op internet te volgen ?
verveel me op werk
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Want het mag niet. En aangezien Danny er al een brief over heeft ontvangen zal hij hier ook niet zo blij mee zijn. Zeker niet als een mod het goedkeurt.
Nu je het zegt, nooit gezien. Vervelend hoor...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die stream is van Justin.tv en
[..]
quote:
Gaat lekker met jou, niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Nu je het zegt, nooit gezien. Vervelend hoor...
Ben ik ook benieuwd naar...quote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat doe je raar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?quote:
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Morendo het volgende:
Ik wist niet dat Jimmy Floyd nog speelde, loopt ie gewoon in Deventer rond.
Je niveau is echt bedroevend laag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijken
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nee joh, ze kunnen juist gratis kijken
Hoho, de wedstrijd is nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Finale dus tegen Ajax. Dat wordt een leuke dag.
HAHAHAHA en Dick is nu trainer van Ajax! HAHAHA!!!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Morendo het volgende:
Ik wist niet dat Jimmy Floyd nog speelde, loopt ie gewoon in Deventer rond.
quote:
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je bent je er niet van bewust dat je mensen zo op kosten loopt te jagen?
Behalve als jullie uit loten, dan wordt het een leuke dag voor Ajaxsupportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Die snap ik niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:25 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
HAHAHAHA en Dick is nu trainer van Ajax! HAHAHA!!!
Het cynisme ontging je een beetje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je niveau is echt bedroevend laag.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
Is al geloot F.R. thuis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Behalve als jullie uit loten, dan wordt het een leuke dag voor Ajaxsupporters![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Nico_Galijk het volgende:
Hoewel ik fan ben van Ajax gunde ik daar wel een treffer voor de Eagles.
Jij hoeft er ook geen zak van te geloven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.
Bovendien geloof ik er geen zak van dat die lui een rechtszaak zouden kunnen winnen tegen Fok. Op een forum zitten duizenden mensen die allemaal troep achterlaten. Zal vast genoeg illegaals tussen zitten. Fok kan niet voor alle duizenden berichten verantwoordelijkheid nemen.
O dat wist ik niet!quote:
Hij is leuk voor een compilatie aan elkaar te praten maar niet voor live-wedstrijden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
Wat een fucking mongool is die Driessen. Ziet dat het buitenspel is: 'Ach laat toch gaan'
Dan zou het denk ik een chaos worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat wist ik niet!
Naja, ook wel ergens terecht natuurlijk, je eigen stadion niet inmogen is wel een beetje
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:26 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wist niet of het wel of niet mocht omdat ik het nooit eerder heb gedaan. Een moderator dacht dat het wel mocht.
Bovendien geloof ik er geen zak van dat die lui een rechtszaak zouden kunnen winnen tegen Fok. Op een forum zitten duizenden mensen die allemaal troep achterlaten. Zal vast genoeg illegaals tussen zitten. Fok kan niet voor alle duizenden berichten verantwoordelijkheid nemen.
hij doet altijd ajax bij rtlquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:33 schreef Devz het volgende:
Zonder enige moeite met 0-2 voorstaan, prima dus. Alleen wat een verschrikkelijke kwal die commentator zeg, doe dan tenminste nog een beetje alsof je neutraal bent. Waardeloos niveau weer.
Mietje.quote:
wat ben je nou voor supporter.quote:
volgens god gaat gae winnenquote:
Additionele info.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:39 schreef BluesRebel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er een voorbeschouwing, tussenbeschouwing en vooral een nabeschouwing bestaat? Ik heb toch de wedstrijd gekeken en ik weet wel wat ik heb gezien. Hoeveel mensen zonder voetbalkennis zullen nou kijken....Schieten we toch geen flikker mee op? Vooral na een CL-wedstrijd als je moet wachten op de samenvattingen
En dan ook nog die mensen ervoor betalen van belastinggeld
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het topic makkelijk kunnen zien. Evenals Happel.
Je hoeft het niet te geloven, zo'n brief is vaak al genoeg. Er staat genoeg illegaals ja, maar die mensen maken er geen probleem van. Dat bedrijf doet dat blijkbaar wel, en wat zou jij dan doen als je Danny was? Je gaat daar echt geen risico's mee nemen.
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, het is nu wel duidelijk. Wat een strebertje ben jij, de tering...
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tegen iemand anders.
En nu weer terug naar de wedstrijd.quote:Evenals Happel.
Ja, ik waardeer het wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waardeer jij het? Zou je het missen als het er niet was?
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:43 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi dat De Zeeuw dan scoort. Maakt de wedstrijd bijzonder.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Ik vind dat ook wel leuk ja. Maar bedoel dat gelul in de studio of naast het veld met Been, Van Halst en Jans. Vooral Van Halst is strontvervelend wanneer ie dat apparaatje erbij pakt en kritiek geeft op iets wat ze niet hebben gedaan. Alsof ze net als hem 45 minuten hebben om erover na te denken dan. Voor de rest hebben ze standaarduitspraken als alle anderen. (Ook vaak in die interviews helaas.)quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer het wel.
Zeker na de wedstrijd.
Vind de interviews met de spelers en trainer altijd wel interessant.
inderdaad, dit soort potjes kunnen ze beter schriftelijk af doen toch?! gaat nergens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd zal over 100 jaar nog herinnerd worden wegens die reden.
Moet Suk geblesseerd raken dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Waarom gooit Jol Suk er nu niet in?
Z'n batterijen gaan maar 10 minuten mee, even wachten dus nog.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Goeie reden om iemand die geen vaste basis plek heeft niet te laten spelen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet Suk geblesseerd raken dan?
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een super slechte trieste wedstrijd.
Godverdomme.
Idd, lekker alle wedstrijdjes tot de finale op de sloffen gespeeld. In de finale hoeven jullie pas voluit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?
Suk staat er al in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Nee daar ben ik het mee eens. Maar kijk nou, ze controleren het spel ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je je als Ajax zijnde hier helemaal leeg spelen?
Suk zit graag naast Cock Jol op de bank.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:02 schreef LostnFound het volgende:
Zakelijk uit spelen heet zoiets.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee daar ben ik het mee eens. Maar kijk nou, ze controleren het spel ook niet.
Tegen een club als dit moet je minstens kansen kunnen creëren.
Na ja, laten we eerlijk zijn, ajax doet ook totaal geen moeite.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat een belachelijk slechte commentator is die Leo Driessen toch... verwacht ie dat Ajax dit met 8/0 wint ofzo.... Go Ahead speelt thuis, heeft al goede resultaten geboekt en in de beker kan alles gebeuren... totaal geen realiteitszin die kerel
Ja, m'n reet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zakelijk uit spelen heet zoiets.
Het staat 2-0 en van het weekend heb je een belangrijke wedstrijd.... ik snap het wel! Ik vind het juist wel weer een teken voor de groei van Ajax als team dat ze hier niet in de problemen komen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Na ja, laten we eerlijk zijn, ajax doet ook totaal geen moeite.
Wanneer ze gas geven denderen ze inderdaad over GAE heen.....
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
.
Wanneer ze gas geven denderen ze inderdaad over GAE heen.....
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.
Heel Nederland ligt vlakbij Duitsland.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Deventer ligt vlak bij Duitsland.
Sommige mensen zijn nog niet verzuurd en quasi-cynisch omdat ze drie dagen te laat hun zakgeld hebben gekregen van mama.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
gast, ik weet niet of je voor het eerst een ajax wedtrijd op tv ziet, maar leo is pas positief over ajax als ze met 10-0 winnen,quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
3-0 nog steeds veel te matig in de ogen van de almachtige Leo
Nee maar ik irriteer me er steeds meer aanquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:18 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
gast, ik weet niet of je voor het eerst een ajax wedtrijd op tv ziet, maar leo is pas positief over ajax als ze met 10-0 winnen,
quote:
jupiler league heeft voor mij net zo veel aanzien als de zondagklassequote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Morendo het volgende:
ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES.
die waren na 10 minuten al wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die plaatjes van Go Ahead nou? Welkom in de hel enzo?
Idd, zegt genoeg over het inzicht van de ajax supportersquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:21 schreef Morendo het volgende:
ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES, ZE KRIJGEN VOETBALLES.
je moet het ook vooral serieus nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, zegt genoeg over het inzicht van de ajax supporters
Je verwacht überhaupt enig inzicht van de gemiddelde voetbalsupporter?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nou, in feite krijgt GAE wel degelijk les in het doeltreffend zijn. Naar in net zo'n mat spel tegen een Jupiler league club dat te zingen is wel erg triest ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Er zat vast geen 'niet goed, geld terug' garantie op.quote:
Niet zo raar doen, dat was 1 iemand.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar zijn die plaatjes van Go Ahead nou? Welkom in de hel enzo?
Volgens mij is dat al gedaan....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens driessen moet er nog geloot worden wie het thuisvoordeel krijgt.
Is al gebeurd. Feijenoord speelt thuis.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:30 schreef Netsplitter het volgende:
Volgens driessen moet er nog geloot worden wie het thuisvoordeel krijgt.
Mwa, die periode is wel achter ze denk ik, maar ze moeten het nog wel laten zien om echt zónder hem te kunnen winnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Ajax kan gewoon niet winnen zonder Suarez
Ja want Suarez was echt een superster vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
volgens mij wonnen ze gewoon de laatste wedstrijden dat suarez niet meedeed (muv juventus uit)quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij bedoelt denk ik ook dat Suarez bij zowat elke actie van Ajax sterk aanwezig wasquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja want Suarez was echt een superster vandaag
Waarom zou je zonder Suarez winnen als je met hem kan winnen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mwa, die periode is wel achter ze denk ik, maar ze moeten het nog wel laten zien om echt zónder hem te kunnen winnen
Gek he dat een van de aanvallers van Ajax aanwezig is bij veel aanvallende acties van Ajax....quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik ook dat Suarez bij zowat elke actie van Ajax sterk aanwezig was
Volgens mij bedoelde hij het sarcastischquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja want Suarez was echt een superster vandaag
Ja, want de loting is de schuld van Ajaxquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Als er 1 club verdiend in de finale te staan is het Ajax wel met zware tegenstanders als AGOVV, FC Dordrecht, WHC, NEC en Go Ahead Eagles.
Feyenoord dan met tegenstanders als Twente en PSV. Dat stelt helemáál niks voor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Als er 1 club verdiend in de finale te staan is het Ajax wel met zware tegenstanders als AGOVV, FC Dordrecht, WHC, NEC en Go Ahead Eagles.
Op de een of andere manier klopt die zin niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, want de loting is de schuld van Ajax
No shit?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier klopt die zin niet.
Stimmt, die 2 zette Ajax toch wel relatief simpel weg thuisquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Feyenoord dan met tegenstanders als Twente en PSV. Dat stelt helemáál niks voor.
Nee, anders dan jij bedoelt.quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Ja, want de loting is de schuld van Ajax
Vergeet Harkemase Boys en FC Den Bosch niet!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:39 schreef El_Bassie het volgende:
Feyenoord dan met tegenstanders als Twente en PSV. Dat stelt helemáál niks voor.
Toch wel best een prestatie om als Jupiler league club 2 eredivisieclubs eruit tikt en de halve finale haaltquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:43 schreef horstjan het volgende:
Tegenwoordig loopt men al een ererondje als men met 0-6 heeft verloren!
Dat is geloof ik al gedaan. Feyenoord heeft de 'thuis-status'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:04 schreef badboynova het volgende:
word er nog voor uit en thuis geloot?
Zelfs de finale is makkelijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:35 schreef H.M.Murdock het volgende:
Scherpquote:
Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren.quote:
Exact!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:34 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps. Beide ploegen zo scherp als een mes. Laat het voetbal zegevieren.Zoals Van Halst eerder op de avond al fantastisch aangaf. Evenveel supporters van beide ploegen en gaan voor de beker.
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Exact!
Maar goed je zult de uitsupporters net zoveel horen als eerder dit seizoen in de Kuip. Zoals gewoonlijk
Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.
Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.
Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn. Maar toch eerst eventjes afwachten wat meneer Aboutaleb te melden heeft morgen.
Ik ben érg benieuwd.
Ik vraag me eigen af waarom het anno 2010 in Nederland niet mogelijk is om een bekerfinale tussen Ajax en Feyenoord gewoon te houden zoals het hoort. 22.000 Ajacieden en 22.000 Feyenoord-supporters. De overige plaatsen geef je dan aan relaties van de knvb en personen die met de jeugd cups hebben gewonnen dit jaar.
Nogmaals zeg ik het: de ME veroorzaakt agressie en vaak niet de voetbalsupporters.
Dan ben jij nog niet vaak naar een voetbalwedstrijd geweest. ( een beetje cru gezegd, maar geloof me, vaak doet de ME een ingreep waarbij mensen helemaal niets aan kunnen doen en die deden dan ook niets bijzonders )quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Noujaaaaa, ik kan me voorstellen dat het agressie uitlokt maar als iedereen zich gewoon gedraagt gaan ze er echt niet zomaar op los meppen hoor![]()
Lees wat je wilt lezen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:55 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het overrulen van de Feyenoord-supporters zal zeker weer heel mooi zijn.
Natuurlijk moet alles wel in het oog gehouden worden, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen ME bij de bekerfinale. Lijkt me een mooi plan.
Ik heb daar een andere mening over. Maar idd, de meeste supporters horen en zien wat ze willen horen en zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:01 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Lees wat je wilt lezen.Mijn ervaring is dat je Ajax-supporters alleen hoort als ze gescoord hebben. Dan kan jij weer zeggen, dat is dan nogal vaak in de Kuip. Maar dat vind ik alsnog niet steunen als Het legioen dat bij Feyenoord dat doet over de gehele wedstrijd.
Maar we zien het wel. Denk dat Aboutaleb supporters van of Feyenoord of Ajax moeilijk kan verbieden. Misschien wijken ze zelfs wel uit naar Eindhoven? Hebben ze daar ook eens volle bak.
You don't support your local club? Schande!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lekker dicht bij mijn huis.
Volgend seizoen weer.quote:
Ik supporter Ajax al vanaf mijn 5e jaar. Ik woon in Antwerpen, dus Eindhoven is idd lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:05 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
You don't support your local club? Schande!
Een van hen wint de beker. Daarom plaatst de nummer 9 zich ook voor de play-offs, ipv clubs tot en met de nummer 8 in de eindstand eredvisie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Maar stel, zowel Ajax, Feyenoord als Twente behalen Europees via de competitie?
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Eenmaal Ajacied, altijd Ajacied
![]()
Haha, humor hebben de Feyenoord-supporters wel. Tot 25 april in De Kuip.quote:
Die is onder zijn steen teruggekropen en blijft daar waarschijnlijk heel lang zitten en uitjammeren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'Pquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:40 schreef HeatWave het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/297182 waar is deze provinciaalse opperkneus nou?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij is onderweg naar de kuip, wie gaat het hem vertellen :'P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |