Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hemquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan iemand die duim van Pantelic afknippen of zo?
speelt ajax thuis dan??quote:
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie niet ? Is toch een vervelende irritante vent ?
Kan ik me voorstellen, hij heeft 'm ook al tot 2 keer toe proberen aan te randen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik heb serieus t gevoel dat Suarez zich doodergert aan hem
Ben een kakkerlak dus ajax is met kleine a.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:03 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee, maar als je het over een club hebt noem je hun eerst. Dus je zegt dat Ajax 1-0 voorstaat.
Ajax is trouwens met een hoofdletter!Heiligschennis!
[..]
Klopt.
Dat is altijd leuk. Deventerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:04 schreef Teteteterek het volgende:
prachtig die frustratie bij dat staande publiek aan de lange zijde (rechts van t uitvak)
Radio dan maarquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:05 schreef genakt het volgende:
is het niet ergens live op internet te volgen ?
verveel me op werk
quote:
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloosquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als er 1 sfeerloze stad is![]()
1 keer wezen stappen, wat een deprimerende sfeer hangt daar
Begint dat nu alquote:
Als het bewust was welquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat is gewoon rood.
Haha, juist niet lekker fanatiek publiek zoals het hoort.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in het 'stadion' ook troosteloos
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.quote:
Die luie is ook geen verdedigerquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:06 schreef Wilskracht het volgende:
Toch knap van Urby dat hij tegen Go Ahead en RKC al 3x zijn man heeft laten lopen
De boel aan het schijten brengen dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neuh, maar vond het leuk om 'm er ff in te knallen.
Nee dus.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik zou t niet wetenVoor t eerst dat ik t flik hehe. We zien t zo wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |